بساط آشوب و اغتشاش در مهاباد برچیده شد/آرامش در شهر برقرار است

پس از چند روز ایجاد ناآرامی توسط عناصر گروه‌های تروریستی، طی شب گذشته و امروز یکشنبه با ورود نیروهای حافظ امنیت و همراهی مردم آرامش کامل در شهر مهاباد برقرار شده است.

به گزارش مشرق، هر چند شهر مرزی مهاباد طی ماه‌های اخیر برخی روزها همانند تعدادی از شهرهای کشور شاهد ناآرامی‌هایی بود اما از سه شنبه هفته گذشته با نقش آفرینی و تشدید تحرکات عناصر و گروه‌های تروریستی و ضدانقلاب در این شهر و شهرهای جنوبی آذربایجان غربی ناآرامی‌ها جای خود را به خشونت و اغتشاش داده بود.

عناصر و گروه‌های تروریستی و ضدانقلاب با سناریوی کشته سازی، فراخوان‌های متعدد، تخریب اموال عمومی، تهدید و ایجاد رعب و وحشت سعی در ایجاد آشوب و ناامنی در این شهر مرزی داشتند که هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی مهاباد موجب شد با وجود اینکه ضدانقلاب هر آنچه داشت و نداشت را به میدان آورد اما نتواند مردم را همراه کند.

بساط آشوب و اغتشاش در مهاباد برچیده شد/آرامش در شهر برقرار است

ماهیت عناصر و گروه‌های ضد انقلاب در مهاباد روشن شد

غارت منازل، به آتش کشیدن برخی منازل مردم، غارت فروشگاه‌ها، اعتصاب بازار و کسبه با چاشنی تهدید و زور، شکستن شیشه برخی ادارات، وارد کردن خسارت به اماکن عمومی، تخریب اموال خصوصی مردم، انسداد معابر و تهدید مردم با سلاح گرم، بالا بردن پرچم احزاب تروریستی تجزیه طلب و عکس رهبران این گروهک‌ها تنها گوشه‌ای از اقدامات آشوبگرانه این گروه‌های ضدانقلاب چند روز اخیر در مهاباد و برخی شهرهای جنوبی بود.

آتش اولیه همه این آشوب‌ها نیز با سناریوی کشته سازی و مرگ‌های مشکوک تعدادی از افراد با استفاده از سلاح‌های گرم طی روزهای اخیر توسط عناصر گروه‌های تروریستی و حمایت رسانه‌های وابسته به معاند روشن می‌شد تا جایی که روز گذشته عملاً از انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از حضور و اقدامات مسلحانه گروه‌های تجزیه طلب به صورت آشکار نیز ابایی نداشتند.

امروز یکشنبه همانند سایر روزها نیز قرار بود تشییع یکی از کشته‌های مشکوک روز گذشته بهانه‌ای برای تداوم آشوب‌ها شود اما از شب گذشته ورود به موقع نیروهای حافظ امنیت و همراهی همه جانبه مردم از این نیروها موجب شد این فتنه نه تنها در نطفه خفه شود بلکه آرامش کامل نیز در این شهر مرزی برقرار شود آرامشی که با تصاویر و فیلم‌های امروز تشویق و فریادهای حمایت مردم از نیروهای انتظامی و حافظ امنیت مزین شد تا مهر تأییدی بر شکست گروه‌های تجزیه طلب و ضد انقلاب همانند سال‌های گذشته در این شهر مرزی باشد.

تشکر و تشویق نیروهای حافظ امنیت توسط مردم مهاباد

امروز یکشنبه در پی برگزاری تجمع در محله باغ شایگان مهاباد و تجمع مردم مقابل کلانتری ۱۳ این شهر، مردم از نیروی انتظامی استقبال و تشکر کردند. در فیلم و تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده، مردم این شهر با مأموران پلیس امنیت روبوسی می‌کنند و شعار «نیروی انتظامی حمایت حمایت» سر می‌دهند.

همچنین مردم شهر مهاباد در پی برخی ناآرامی‌ها در سطح شهر، تأمین امنیت را از نیروی انتظامی خواستار شدند و فرماندهی انتظامی این شهرستان نیز در راستای وظیفه ذاتی خود، در راستای تأمین بیشتر امنیت در سطح شهر همه تلاش خود را به کار گرفته است.

شب گذشته عده‌ای با سوءاستفاده از مماشات نیروهای انتظامی شهرستان با حضور در برخی معابر حاشیه شهر برای مردم و ساکنین این محلات مزاحمت‌هایی ایجاد و حتی به خانه و واحدهای صنفی مردم هجوم برده و اموال آنها را غارت کردند.

اما با حضور مقتدر و به موقع نیروهای حافظ امنیت بساط اغتشاشگران و عناصر آشوب طلب به صورت کامل برچیده شد و هم اکنون فضای شهر مهاباد در آرامش کامل بوده و زندگی در تمامی محلات این شهر به روال عادی بازگشته است.

حضور استاندار و اعضای شورای تأمین آذربایجان غربی در مهاباد

استاندار آذربایجان غربی به همراه اعضای شورای تأمین که به منظور بررسی و رصد اوضاع شهرستان مهاباد شنبه شب در جمع مردم حاضر شده بود، دستورات لازم برای تأمین امنیت و آرامش مهاباد را صادر کرد.

بساط آشوب و اغتشاش در مهاباد برچیده شد/آرامش در شهر برقرار است

شورای تأمین شهرستان مهاباد روز گذشته با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار شد و تأمین امنیت حداکثری با استفاده از توان نیروی انتظامی در دستور کار جدی قرار گرفت.

همچنین استاندار آذربایجان غربی با حضور در جمع برخی از شهروندان، پای صحبت‌های آنان نشست و با وضعیت سطح شهر نیز آشنا شد.

نگاهی به تصاویر حضور شبانه اعضای شورای تأمین آذربایجان غربی در مهاباد و گپ و گفت استاندار آذربایجان غربی با بازاریان و مردم با وجود همه جوسازی‌های دشمن و فراخوان‌های جهانی برای استمرار ناآرامی در این شهر، به خوبی بیانگر آرامش و امنیت در این شهر مرزی و ناکامی تمامی سناریوهای ضدانقلاب در این منطقه است.

رصد و دستگیری لیدر و سردسته‌های آشوبگران در مهاباد

ورود مقتدرانه نیروی‌های حافظ امنیت به مهاباد برای دستگیری عناصر نفوذی گروه‌های تجزیه طلب که روز گذشته با هتک حرمت نوامیس مردم مهاباد موجی از خشم را میان مردم ایجاد کرده بودند موجب رضایت و همراهی مردم با نیروها شده است.

همچنین نیروهای حافظ امنیت شب گذشته با ورود به مناطقی از شهر مهاباد ضمن برقراری آرامش در این شهر، اقدام به رصد و شناسایی و نیز دستگیری لیدرها و سردسته‌های اصلی برخی تیم‌های تروریستی و اغتشاشات اخیر کردند.

تعطیلی اجباری بازار و تهدید بازاریان از سوی افراد ناشناس موجب رکود اقتصادی و مشکلات عدیده معیشتی برای مردم شده بود که به نظر می‌رسد با خاتمه یافتن مماشات با اغتشاشگران بازار نیز به زودی رونق خود را باز یابد.

بساط آشوب و اغتشاش در مهاباد برچیده شد/آرامش در شهر برقرار است

بساط آشوب و اغتشاش در مهاباد برچیده شد/آرامش در شهر برقرار است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    79 7
    الحمدلله رب العالمین
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      31 5
      دوماه تروربستها و راهزنهای کوهی جولان دادن تازه دست به کار شدید این قوم راهزنی دزدی افتخارشونه
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 0
      اقا اینها رضا پالانی از عراق کوچاند به اذربایجان.اینها تو آذربایجان چه میکنن.لعنت بر رضا پالانی
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 5
      ۱۹۱۳خفه شو
    • بی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      3 1
      پس علی کریمی مزدور چه واکنش دروغی انجام داده بود و به مردم گفته بود بروید کمک مردم مهاباد، چرا دستگیرش نمیکنید همشون با کذب و دروغ میخوان القا کنن مملکت رو هواست
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    31 3
    خداروشکر
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    41 6
    خدا خیرتون بده چرا زودتر اینکار ها رو نکردین حتما باید داد مظلوم بلند بشه گلویی بریده بشه خون ها ریخته بشه تا یه اقدامی بکنید
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 0
    لامصب مگه با نوکیا ۱۱۰۰ فیلم گرفتی؟!!
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    31 3
    اغتشاشات وقتی در نطفه خفه میشود که مواضع حامی مالی آن یعنی گاوهای سعودی و طراحان آن موساد، ام آی۶ و سیا و عمال آنها منافقین تیرانا و گروهک های وطن فروش را با انواع موشک ها به آتش بکشیم
  • کوروش IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    7 45
    اگر شهرآرام شده پس چرادوربین نمی فرستیدتاگزارشگران ازشهربه اصطلاح آرام خبرتصویری تهیه کنند؟
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 2
      فیلم رو ندیدی؟ قبل از متن فیلمه
    • حامد IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 1
      دوست عزیز به زودی اون حرام زاده های تروریست که وارد خانه پاسدار و پلیس شدند و اون کارهای زشت رو کردند رو دار می زنند اون موقع معنی آرامش رو می فهمی زیاد عجله نکن.
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 2
      اول فیلم داخل خبر کامل نگاه کن بعد حرف بزن
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    8 44
    ولی فکر نکنم اتحاد تروریسم کرد و پان فارس ول کن باشه
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 3
      خفه پان ترک عوضی
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    15 3
    خیلی خوبه استاندار کنار مردمه
  • DE ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    5 1
    مشرق هرچقدر سعی کنید از این تروریست‌ها ظاهر خوب نشون بدید ذات اینا برای ملت آشکاره. حالا هی برو عکس و فیلم بگیر بگو اینا نبودن از کوه اومده بودن... این داستانا خریدار نداره. از زمان دفاع مقدس کردها به ایران خیانت کردن تا امروز. کی شما چشمتون باز خواهد شد خدا داند. مهاجرین تروریست ضد انقلاب و نظام از اول همین بودن اما شما همیشه توجیه کردین.
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    مشرق حالا چی میگی هنوز مخالف دلاوران آذربایجان و طرفدار شورشیان هستی
  • مینا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    چرا نمیگن نیروی انتظامی تشکر.میگن حمایت یعنی اینهمه عرصه بهشون تنگ بوده واقعا.لطفا نظر منو منتشر کنید
  • گیتی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    چقدر برای مردم وطنم ناراحتم خداکنه زودتر آرامش به کشورمون برگرده
  • @ IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 0
    درود بر سپاه مقتدر
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    اینم چون مردم خودشون غیرت بخرج دادن و دست بکار شدن . بقیه جاها هم دست مردمو باز بذارید تا فردا دیگه اثری از اغتشاش نخواهید دید .
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    اینم چون مردم خودشون غیرت بخرج دادن و دست بکار شدن . بقیه جاها هم دست مردمو باز بذارید تا فردا دیگه اثری از اغتشاش نخواهید دید .
  • میثم IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 1
    از مقام معظم رهبری التماس میکنم مثل سال 67منافقین اعدام کنند از رهبر عزیز خواهش میکنم مثل امام عزیز احکام اعدام منافقین صادر کنند
  • آزاده IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 0
    انشاالله آرامش برگرده
  • مونا IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    خدا نیروهای امنیتی رو حفظ کنه .انشاالله ریشه ی خیانتکاران دشمنان وطن فروشان بسوزه وخشک بشه خدا رهبرمون رو عزت و سرافرازی روز افزون بده دشمنانش نابود شن الهی آمین❤🤲❤🤲❤🤲
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    این شوکولات های زیرزمین میخواستند ایران را آزاد کنند،🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 جویی را باش با کی می‌ره ۱۳ بدر
  • US ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 1
    شما راست می گوید پس چرا مغازه ها باز نبودند
  • علی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    از سایه افتاب مشخص میشه ساعت چتد صبحه. وقتی فرمایشات امام رو انحام نمیدید همین میشه.
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 2
    اینا دوباره شروع می کنند باید مرتب با پهباد رصد کنید و بزنیدشان. به مردم اعلام کنید هر کی توی کوچکترین تجمعی شرکت کنه خونش با خودشه و جدی جدی با تیر واقعی بزنیدشون. بابا ما امنیت می خواهیم اینها به خدا شکم سیر هستند و از سر هرزگی شعار می دهند وگرنه ادم حلال کار که نمیاد اینطوری آبروی ایرانی ها رو با حرکات داعشی ببره. بعد از جام جهانی فرصت جدیدی پیدا می کنید به بدترین شکل باهاشون برخورد کنید و اینایی رو که تو فیلمهاشون دروغ گفتند و کشته ها رو به پلیس نسبت داده اند بیارید تو دادگاه محاکمه کنید به خصوص پدر دروغگوی مهسا امینی و مادر کیان پیر فلک که می دونسته ساعت 6 تیراندازی میشه بچه شو برده اونجا که کشته بشه واقعا آدم شاخ در میاره کدوم پدر مادری اینقدر بی فکر هستند با اینکه می دونسته اونجا محل آشوب هست باز خجالت نکشیده با بچه کوچک رفته اینم نتیجه ش. باید دروغ هاشون رو ثابت کنند مگه الکیه تهمت بزنند و در بروند؟ پای حق پلیس و بی گناهان و حق امنیت ماها در میان است؛ تمام سلبریتی ها رو ازشون غرامت بگیرند هر کی خرابکاری کرده از خانواده همون بی شرف غرامت بگیرند. حساب بانکی بابا نه نه اغتشاشگرها رو ببندند پول خرابکاری هاشون رو از حسابشون بردارند و ممنوع الخروج و بیچاره شون کنند. از روسیه یاد بگیریم اصلا جرات پررویی به مردم آشوبگر نمیدهد
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    بله ایرانی همینه زیر پرچم داعش نمی رود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس