تعدادی از عناصر اصلی اغتشاشات آزادراه کرج – قزوین دستگیر شدند

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج - قزوین و تعرض، حمله و آسیب رساندن به عوامل فراجا خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج - قزوین و تعرض، حمله و آسیب رساندن به عوامل فراجا و همچنین سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی خبر داد.

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در این اطلاعیه آورده است:

به دنبال ناآرامی‌های روز پنج شنبه ۱۲ آبان ماه، در آزادراه کرج قزوین و اقدامات ددمنشانه اغتشاشگران، آسیب رساندن به اموال شخصی و عمومی و حمله به نیروهای انتظامی و حافظ امنیت، با تلاش‌های شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه استان البرز و گزارشات مردم انقلابی، تعدادی از عناصر اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

عامل اصلی که به تعرض و آسیب رساندن به عوامل فراجا، سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی و انسداد آزادراه کرج - قزوین مبادرت کرده و انتشار تصاویر این اقدامات در فضای مجازی موجب ایجاد رعب و وحشت و همچنین تحریک احساسات مردم شده بود، از جمله افراد دستگیرش شده است.

روابط عمومی سپاه استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه پاسداران گمنام امام زمان (عج) لحظه‌ای از تأمین امنیت مردم عزیز استان البرز غافل نخواهند شد، امنیت شهروندان را خط قرمز خود دانست و از همکاری هموطنان عزیز در ارسال گزارشات مردمی برای دستگیری اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت عمومی قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    20 2
    احسنت؛ دلیل اصلی موفقیت جامعه اطلاعاتی کشور بعد از لطف خدا همراهی بسیار خوب مردم بصیر کشور با مامورین هست
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    15 2
    اون تیشرت مشکیه فکر کنم اون گولاخی بود که اسلحه دستش بود
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      1 11
      تا چند وقت دیگه ، اسم تمام این افراد میره تو کتاب های فارسی مدارس ایران !!!!!!!!!!!!!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      6 0
      تو خواب هم نمیتونی همچین اتفاقی رو ببینی دلقک! 😄😄😄🤣🤣🤣
  • ایرانی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    29 3
    یه مهسا امینی به دروغ علم کردین و پشت سرش به دستور ارباباتون خون ریختین، مسجد و قرآن و پرچم و آمبولانس آتیش زدین، آرمان علی وردی شکنجه کردین، کسب و کار و اقتصاد و دانشگاهها رو به گند کشیدین، کومله و دموکرات وطن فروش و داعشیهای خونخوار رو هار کردین انداختین به جون ملت فکر هم کردین تموم شد؟ به خدا قسم تمام بانیان و مشوقان و برنامه ریزان این جنایتها و خیانتها و وحشی گریها و صدمه به آرامش و نظم و امنیت ایران و ایرانی رو از هر سوراخی باشن بیرون میکشیم و به دست عدالت میسپریم تا دیگه جرأت کشیدن چادر و روسری از سر ناموس مسلمون و زدن شاهرگ نیروی حافظ امنیت و متلاشی کردن سر بسیجی کارگر بی سلاح با پنجه بکس و پاره آجر(شهید تقی پور) رو نکنن و به غلط کردن بیفتند. دست آخر هم به سوی عذاب اخرتی رهسپارشون میکنیم به حول و قوه الهی!
    • سارا IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      0 0
      انشالله .........
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    6 8
    هرچی کارخانه هست جمع کردین کرج و تهران - بخدا اگر این کارخانه ها در سراسر ایران پراکنده تر می شد قطعا سرمایه ها در تمام ایران پخش میشد -ببینین ایشان ازکجا پولشو درمیاره؟؟
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    5 0
    ممنون که دستگیرش کردید. نشونشون بدید تا مردم بشناسنشون
  • کسری سلیمانی IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    1 0
    آقا جان چرا اون زن هارو دستگیر نمیکنین .نباید تفاوتی بینشون باشه
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    عناصر اصلی؟ باور کنیم؟ اگه اصلی ها رو دستگیر می کردید که باز پررو نمی شدند
  • مهرداد IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 1
    هر چی ملت می گن یک عده با لباس پلیس اموال و تخریب می کنند و به قول شما پلیس نما هستند اما هنوز یک نفر و نتونستید دستگیر کنید. تا کی رفتار دوگانه؟ تا کی؟ اما هتاک به یک خانم چادری و در 24 ساعت دستگیر می کنید. اینا میشه تبعیض
  • ایمانی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    درود و سلام بر جان برکفان و حافظان امنیت کشور
  • امیرعباسی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    فایدش چیه؟پلیس وبسیج شهیدمیدن واین ارازل رودستگیر میکنن،قوه قضائیه بیکفایت اژه ای آزادشون میکنه،الان هم که مدشده تا گیرمی افتن از اژه ای یادگرفتن که بگن جوگیرشدن،بخاطر تماشای رسانه های معاند!!یک بیشعور مثل اژه ای هم باور میکنه.#مماشات_کافیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس