سردار فدوی- نما

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قبل از اقدام و حمله نظامی باید ابتدا اشراف اطلاعاتی داشته باشیم و در حمله شب گذشته به مقر تروریست‌ها صددرصد اشراف اطلاعاتی داشتیم.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس که صبح امروز دوشنبه (۳۰ آبان) در محل دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام) برگزار شد، به حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان اشاره کرد و گفت: پیش از حمله به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان، هم به طرف‌های عراقی و هم به دولت اقلیم کردستان هشدار داده بودیم که تا وقتی که دشمنان انقلاب اسلامی و کشور در داخل خاک آنها لانه کرده و از منشاء آن لانه ها به مردم و کشور ما آسیب برسد به آنها حمله کرده و نابودشان میکنیم.

وی افزود: به صورت مسلم هم دولتمردان عراق و هم حاکمان اقلیم کردستان باید این بلیه را از داخل خاکشان بیرون کنند، ما برای تمامیت ارضی عراق جان ها داده ایم و قطعاً خدشه ای به تمامیت ارضی عراق وارد نمی کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: وقتی که در همین تمامیت ارضی خبیثان زیادی لانه کردند و صهیونیست ها و آمریکایی ها با آنها هستند و علیه ما توطئه می کنند حتماً از اقدام خشم و عمل ما در امان نخواهند ماند.

فدوی درباره این که آیا اسناد و مستندات کافی برای حمله به مقر تروریست‌ها وجود داشت توضیح داد: قبل از اقدام و حمله نظامی باید ابتدا اشراف اطلاعاتی داشته باشیم و اگر اشراف اطلاعاتی نداشته باشیم نمی‌توانیم به اقدام نظامی داشته باشیم اما در حمله شب گذشته صددرصد اشراف اطلاعاتی داشتیم.

وی تاکید کرد: ما قبل از اینکه اقدام عملیاتی کنیم، اشراف اطلاعاتی لازم از پادگان و خانه های دشمنان داشتیم و حتی در زمان حمله توجه میکنیم تا خانواده های آنها در محل اصابت موشک ها و اقدام عملیات ما حضور نداشته باشند، چون اگر یکی از خانواده‌های این خبیثان مجروح و یا کشته می‌شد با رسانه‌های خود دنیا را پُر میکردند و ما در این رابطه مراقبت کامل داریم و در واقع اشراف اطلاعاتی مقدمات یک عملیات است.

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه راهبرد سپاه برای مقابله با این جنگ ترکیبی و همه جانبه چیست؟ گفت: جنگی که امروز وجود دارد جنگ بین حق و باطل و در واقع جنگ بین حزب خدا و حزب شیطان است و این بحث امروز نیست و همیشه وجود داشته است.

فدوی افزود: این جنگ تمام شدنی نیست و تا آخر ادامه دارد و این دو حزب به هیچ وجه در یک جا جمع نخواهند شد شیطان بزرگ آمریکا از اول سردمدار همه دشمنی ها و خبائثی که علیه جمهوری اسلامی بوده و امروز هم همینطور است.

وی به نقش آمریکا در این جنگ شرکت کرد و گفت: آمریکا در جنگ امروز نیز وجود دارد و سردمدار این جنایت ها است و صهیونیست‌ها انگلیسی‌ها و کشورهای عرب مرتجع منطقه دنباله‌روی آمریکایی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: منشا همه این خبائث، شیطان بزرگ یعنی آمریکاست و ما هم خیلی خوب می دانیم که در هر جنگی چطور عمل کنیم.

فدوی خاطرنشان کرد: مردم باید کسانی که از انقلاب بهره‌مند شدند و سر بزنگاه در کنار دشمن قرار می‌گیرند را بشناسند و در این ۶۰ روز مردم آنها شناختند.

وی گفت: ما در حمله به اقلیم کردستان از پیش به آنها اطلاع داده بودیم عملیات قبلی را هم اطلاع داده بودیم و حتی عملیات های بعدی را هم به طرف عراقی و دولت اقلیم کردستان اطلاع خواهیم داد.

فدوی تصریح کرد: ما اطلاعات کامل را به عراق و اقلیم کردستان عراق می دهیم که در چه نقاطی نیروهای تروریستی و کومله و حزب دمکرات مستقر هستند و به آنها می‌گوییم که یا باید اینها را از خاک خودتان بیرون کنید یا ما آنها را مورد هدف قرار خواهیم داد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تا زمانی که اقدامات علیه جمهوری اسلامی ایران توسط این خبائث ادامه داشته باشد و دشمنان ما در سرزمینی لانه کرده باشند و از آن محل دشمنی شان را علیه جمهوری اسلامی ایران علنی می‌کنند و مردم ما را شهید می کنند؛ حتماً این حملات ادامه دار خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ایران قوی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    10 2
    سپاه ایران مثل این بزدلان و سنگ دلان نیست که بگه در هر عملیاتی کشته هم خواهد داشت یکی از ارکان اسلام حفظ جان انسان های بیگناه است خدا قوت سربازان اسلام . در اینجا دو کار ضروری هست یکی کار اطلاعاتی و دیگه ترورهای هوشمند
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      1 0
      درود بر سپاه اسلام
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 4
    بهتر آن است که وزارتخانه ای با نام وزارت نابودی رزیم کذب اسراییل و خنثی نمودن نقشه های شوم دشمن خارجی تشکیل گردد که ریاست ان را حضرت آقا با کمک نظامیان بر عهده گیرد... این مساله سبب میگردد که دیگر ارگانهای حاکمیتی و دولتی وقت بیشتری یابند و به وضع موجود داخلی و مشکلات ان بپردازند و مبارزه جدی جهت ریشه کنی فساد حکومتی- دولتی کنند.
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 0
      نیاز نیست چون اسراییل بزودی نابود میشود
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 3
      واقعا تفکرت اینه یا داری بقیه رو عصبی میکنی؟
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    اسراییل بسوز
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    درود
  • امیر IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 2
    سردار گرامی جناب فدوی . به این نکته توجه کامل داشته باشید که اگر همه جهان رو فتح کنیم ولی از یک گله فراماسونر و مافیای داخلی غافل باشیم که شده ایم ، و وجود و نام منحوس و شومشان هست / گویی هیچ کاری از پیش نبرده ایم . پس ، از داخل آغاز کنید و محکم هم شروع کنید . سخن درباره این شیاطین بسیار است
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    عالی
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    خواهشا برای مرزها پهپاد تیرانداز بسازید که خم شناسایی‌شون کنه هم به درک بفرسته تروریست های خون خوار رو
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    درود
  • ح ر IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 2
    ایران باید یک اقدام اساسی برای برچیدن بساط فدرال و بارزانی ها از کردستان عراق کند.
    • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      دیگه چی؟ شمافقطبلددیدهواپیمای خودی رابزنیدچرات غلط دیگری ندارید
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      ایران اول باید بساط اسرائیل رو جمع کنه که غرب آسیا رو به ...کشیده
    • ح IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      جدی شده تا 10 روز دیگه جمع نکن برن خودمون جمعشون میکنیم!
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      اینه طبل توخالی
  • علی IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    سپاه یعنی قدرت.. امنیت وارامش... کاش من هم یک سپاهی بودم...
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    ایران باید داخل مرز های عذاق و ترکیه پایگاه نظامی تاسیس کنه این کوتوله ها خودشون می تونند از دست امریکا رهایی پیدا کنند
  • کارشناس IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    سپاه افتخارش آزادی ملتها است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس