تناقض ایران اینترنشنال در ادعای ملی‌گرایی

در پی درخواست برخی کارکنان سعودی‌اینترنشنال برای همکاری با دستگاه اطلاعاتی و احتمال فرار برخی دیگر از آنان، دولت انگلیس تا اطلاع ثانونی خروج همه آنها از این کشور را ممنوع کرد.

به گزارش مشرق، در پی تلاش پنهان دو عضو شبکه تروریستی سعودی‌اینترنشنال برای همکاری با دستگاه اطلاعاتی ایران و فرار از سیطره امنیتی شبکه تروریستی ایران اینترنشنال برای بازگشت به ایران قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای تردد کارمندان این شبکه در حال اجراست.

در همین رابطه بعد از صادر نشدن مجوز از سوی کشور قطر برای ورود خبرنگاران اینترنشنال سعودی به این کشور در خلال بازی‌های جام جهانی، مدیران اینترنشنال با درخواست‌های کارمندان این شبکه برای سفر شخصی به قطر هم مخالفت می‌کنند و در همین رابطه با سرویس امنیتی انگلیس رایزنی کرده‌اند.

مدیران اینترنشنال سعودی بعد از اعلام ایران در مورد تروریستی بودن این شبکه و از بیم بازگشت برخی کارمندان اینترنشنال به ایران، برای تردد عادی کارمندان اینترنشنال به خارج انگلیس نیز مخالفت می‌کنند.

یک منبع آگاه امنیتی در همین زمینه گفته است: یکی از افراد فعال در اینترنشنال که به شدت پیگیر بازگشت به ایران و پایان فعالیت خود در شبکه تروریستی سعودی‌اینترنشنال است می‌گوید که اعضای این شبکه تا اطلاع ثانوی نه تنها برای جام‌جهانی بلکه حتی برای تفریح هم نمی‌توانند از انگلیس خارج شوند چراکه سازمان امنیتی انگلیس به شدت نگران بازگشت اعضای این شبکه به تهران و پاشیده شدن بیش از پیش شیرازه آن هستند.

وی گفت: برخی اعضای این شبکه سعودی برای آنکه وفاداری خود به سرویس‌های جاسوسی را ثابت کنند در صفحات شخصی خود به طور مشکوکی تندتر شده‌اند؛ آن عضوی که علاقمند به بازگشت است می‌گوید که در جلسات اخیری که در شبکه برگزار شده، همه اعضا از شکست پروژه ضدامنیتی وحشت‌زده شده و گفته‌اند که همه هزینه‌های عربستان سعودی بدون نتیجه بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مرگ سلبریتی غیبگو IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    6 0
    بذاردیگه اراجیف روبرای کشورانگلیس بسازن
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    3 0
    قسمت منوتو و بیبیسی
  • علی افصحی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 0
    این جنایت کاران تروریست چنان با سرعت همه ارزش های نه تنها اسلامی بلکه اخلاق اولیه انسانی زیر پا گذاشته و رذالتی نبود که مرتکب نشوند از توهین های مشمئز کننده به اسلام و تشیع تا تشویق به ترور و تخریب و ویرانی ایران عزیز ، اما با اعلام تروریستی بودن همه تشکیلات ایران اینترنشنال از جانب ایران اسلامی ، مزدوران اینک در زندان انگلیس قرار گرفته و ممنوع الخروج می شوند! و ما ناخود آگاه به یاد حزب توده و عوامل بدبختش می افتیم که برای شوروی کمونیست دم تکان داده و حقوق ماهیانه گرفته و با تشیع مبارزه کردند اما با زد وبند شاه جلاد و استالین ! سر از اردوگاه های کار اجباری سیبری سر درآورده و نابود شدند.
  • از شهرستان سراب IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 0
    قطر با وجود جغرافیای محدود طی این چند سال عربستان رو در همه زمینه ها ناکام گذاشت در فوتبال قهرمان اسیا شد جام جهانی را گرفت محاصره جغرافیایی را با کمک دوستانش ایران و ترکیه و همچنین تحریمها رو شکست صادرات گاز رو افزایش داد و اکنون با اینکارش ضربه دیگری بر عربستان وارد کرد در یمن هم قوای نظامی خود را خارج کرد تا عربستان بیشتر در باتلاق فرو بره از نظر سیاست خارجی ولی شاهدیم قطر حمایت از گروههای مذهبی و تندرو را کاهش داده و بسمت یک بیطرفی در سیاست خارجی حرکت میکنه همانند عمان و ترکمنستان و سوئیس
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    8 0
    همه افراد این شبکه جنایتکار باید تحت تقیب اینترپول قرار بگیرند یکی در نظام نیست پییگر دستگیری این حیوانات وحشی شود
  • DE ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    3 0
    بله این انترنشنال در شبکه خود ترویج ترویسم و خشونت زایی میکنه فکر میکنه میتونه فرار کنه کور خونده! عربستان ال صقوط منفور تیرش به سنگ خورد امیدواریم مردم ایران با تحریم این رسانه لقمه حرام تروریست پرور به ال صقوط ملعون درسی تاریخی بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس