شیطنت دوباره علیه تیم ملی ایران در آستانه بازی بزرگ/ مصاحبه آشکار سرمربی انگلیس را هم تحریف کردند!

با وجود اظهارات صریح سرمربی تیم فوتبال انگلیس باز هم در فضای مجازی صحبت های سرمربی این تیم تحریف شد.

به گزارش مشرق، نشست خبری گرت ساوت گیت قبل از مصاف با ایران ساعاتی بعد از کنفرانس خبری کارلوس کی روش برگزار شد اما با وجود اظهار نظر صریح سرمربی تیم ملی انگلیس صحبت های وی تحریف و رسانه های ضد انقلاب از حرف های این مربی برداشت های خود را انجام دادند.

ساوت گیت در نشست خبری در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا قرار است بازیکنان تیمش اقدامی در بازی با ایران انجام بدهند و زانو بزنند گفت: در خیلی از بازی ها این اتفاق رخ می دهد و ما نیز شاید این کار را انجام بدهیم ولی من در جایگاهی نیستم که در مورد کشور ایران حرف بزنم. الان فقط باید روی فوتبال تمرکز کنیم و به این نتیجه رسیدیم که روی آمادگی تیم تمرکز کنیم. فکر نمی کنم که الان وضعیت به شکلی باشد که به خاطر شرایط کشور ایران نتیجه بازی ما تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه کی‌روش از دو نسل انگلیس سوژه شد +عکس

اظهارات سرمربی تیم ملی انگلیس کاملا گویا است که آنها به خاطر یک مساله دیگر که قبلا هم تکرار شده قصد دارند در بازی با ایران زانو بزنند و حتی در بازی با تیم های دیگر هم این کار را کرده اند اما رسانه های مخرب تیم ملی ایران برای بهره برداری از هر صحبتی باز هم اظهارات واضح سرمربی تیم انگلیس را تحریف کردند.

در واقع این رسانه ها مساله را طوری جلوه دادند که اعضای تیم انگلیس قرار است به خاطر ایران این کار را انجام بدهند در حالی که ساوت گیت صراحتا اعلام کرد در جایگاهی قرار ندارد که در مورد کشور ایران صحبت کند و فیلم اظهارات وی نیز موجود است.

سرمربی تیم ملی انگلیس حتی بابت صحبت هایی که خبرنگاران کشورش از کی روش در نشست های مطبوعاتی اخیر می پرسیدند ابراز بی اطلاعی و اعلام کرد حق می دهد که اعضای تیم ملی ایران از این موضوع ناراحت باشند.

در ادامه شیطنت های رسانه ای روز گذشته عنوان شد که بین خبرنگاران ایران و سرمربی انگلیس جرو بحث به وجود آمده اما ساوت گیت محترمانه به سوالات خبرنگاران حاضر در کنفرانس پاسخ داد و کوچکترین بحثی بین وی و خبرنگاران شکل نگرفت.

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در گروه B مسابقات جام جهانی به مصاف انگلیس می رود.

منبع: آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 1
    عجب ؟!!!!!!!
  • سید IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    8 4
    ان شاءاللّه ایران، انگلستان را در همه عرصه ها به زانو درخواهد آورد و کاری خواهد کرد که انگلیسی ها در مقابلش زانو بزنند!!!!
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      عجب صبری خدا دارد
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 0
    یا للعجب مصاحبه خبرنگار خودتون با سرمربی انگلیس کجاست تو سایتتون؟
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 1
    کار انگلیسی‌ها خلاف عرف بین الملل هست .شما هم به جای این توجیه مسخره باید از دستگاه دیپلماتیک کشور بخواهید که با تمام توان جلوی این کار انگلیسی‌ها رو بگیره و منفعل عمل نکنه
  • پرسپولیسی عهد بوق IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 1
    سوال: سلبریتی های وطن فروش داریم جه ورزشی و چه سینمایی و حسابی هم دارند به اربابان اجنبی دارند خدمت می کنند. اما آیا ما هنرمندان و ورزشکاران متعهد و وطن دوست نداریم؟ داریم؟ بله که داریم اما چرا پیداشون نیست؟ چرا نمی آیند و چرا اکنون که لازم است از کشورشان حمایت کنند از نتایج ملی شان از پرچم شان از قرآن و دینشان حمایت کنند؛ اصلا نیستند؟
  • جواد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    واقعا متاسفم فوتبال یک ورزش استعماری است برد باختش زیاد مهم نیست ما کلا توی زمین دشمن بازی میکنیم چه ببریم چه باخت بدهیم در هر صورت فوتبال ساخته پرداخته انگلیس ها هست برای من اصلا مهم نیست ورزش فوتبال رو در ایران باید بگذاریم کنار کار شعل درست کنیم برای جوانان خودمون ما هزاران درد داریم فوتبال یک سرگرمی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس