کد خبر 1438996
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
بنتو: حس من مقابل پرتغال مثل کی‌روش است

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: شغلم را انجام می‌دهم و این موضوعی عادی است. همان حسی را دارم که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی گذشته برابر تیم کشورم داشت.

به گزارش مشرق، پائولو بنتو در نشست خبری پیش از دیدار برابر اروگوئه، اظهار داشت: برای ما دشوار بود تا به بالاترین حد آمادگی برسیم اما تیم به بالاترین سطح آمادگی رسیده است. باید در دیدار برابر اروگوئه بهترین باشیم. رقابت خوبی به نمایش می‌گذاریم و سطح کیفی تیم بسیار عالی است و نگران حوادث غیرمنتظره نیستیم.

وی افزود: حضور در جام جهانی‌های گذشته برای من بسیار خاطره برانگیز است و الان هم در لحظه‌های سختی قرار داریم و باید بسیار تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی در پاسخ به این پرسش که این تیم سه بازیکن مصدوم دارد و آیا هر سه در دیدار برابر اروگوئه بازی می‌کنند یا خیر، گفت: سون می‌تواند در دیدار فردا بازی کند اما جین سو برای بازی با اروگوئه آماده نیست.

بیشتر بخوانید:

شوخی کی‌روش با هموطنانش

وی همچنین درباره اینکه آیا بازی کردن سون با محافظ صورت ریسک بزرگی نیست، یادآور شد: این حقیقت که او با محافظ صورت بازی می‌کند و امری طبیعی نیست، نمی‌توانم انکار کنم اما این موضوع نمی‌تواند مانع بازی او در جام شود. ‌

بنتو اضافه کرد: هرچند سون در تمرین در کنار بازیکنان بود و فردا باید ببینیم که وی چگونه می‌تواند با محافظ بازی کند و امیدوارم به آسانی و با بهترین استراتژی به مصاف حریف برود. می‌دانیم که بعد از مصدومیت سون نمی‌توانیم خیلی روی او ریسک کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه حسی دارید به عنوان سرمربی قبلی تیم ملی پرتغال در برابر این تیم بازی می‌کنید؟ گفت: شغلم را انجام می‌دهم و این موضعی عادی است. همانطور که کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی گذشته برابر پرتغال بازی کرد.

تیم‌ کره جنوبی فردا پنجشنبه از ساعت 16:30 برابر اروگوئه صف‌آرایی می‌کند. این تیم در گروه H با تیم‌های پرتغال، اروگوئه و غنا همگروه است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس