کد خبر 1440446
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
کاظم انبارلویی

آمریکا باید بداند شادی و نشاط مردم تحریم شدنی نیست. دشمن نمی‌تواند عبوس ماندن را اجباری کند.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت:

۱- تیم ملی فوتبال ایران در یک تلاش خالصانه در یک بازی جوانمردانه ، دو دسته‌گل به ملت ایران هدیه کرد.

بوی عطر این دو دسته‌گل در دقایق پایانی مسابقه فوتبال ایران – ولز سراسر کشور پراکنده شد، مردم را به خیابان‌ها کشاند و موجی از شادی و شعف را پدید آورد.

دشمنان ایران نشان دادند حتی طاقت دیدن یک لبخند بر لب ملت ایران را ندارند. سرگیجه و سرگردانی‌ای که ارتش رسانه‌ای غرب در برابر این نتیجه شیرین گرفته‌اند هنوز ادامه دارد و نشان می‌دهد بدجوری رشته‌هایی که طی دو ماه اخیر در لجن‌پراکنی‌ها علیه ملت ایران بافته بودند همه آن‌ها پنبه شد.

اکنون پادوهای مزدور غرب در برابر شادی ملت عزا گرفتند.

۲- دشمن صدای ملت ایران را در اجتماعات میلیونی به‌ویژه تظاهرات عظیم ۱۳ آبان نشنید، اکنون می‌خواهد سیمای بانشاط ، شادمان و امیدبخش ملت را در روز جمعه گذشته در خیابان‌های سراسر کشور انکار کند. آن نشنیدن و این انکار چون پتکی بر میلیون‌ها دروغ، جعل روایت، توهین و فحاشی که خروجی رسانه‌های آنان بود، فرود آمد و این مکر آنان در برابر مکر الهی به‌کلی از بین رفت.

۳- پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستان پرقدرت مردم به بهانه نتیجه بازی فوتبال ایران – ولز در سراسر کشور بالا رفت و کسانی که پرچم‌سوزی راه انداخته بودند را رسوا کرد.

این‌یک تصویر واقعی از ایران یکپارچه و متحد و یک نمایش حقیقی از قدرت و باور ملی بود. چیزی که رسانه‌های دشمن هرگز چشم دیدن آن را ندارند.

۴- مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان فرمودند :« بچه‌های تیم ملی چشم ملت ما را روشن کردند» انصافا این پیروزی مثل نوری به تاریکخانه توطئه رسانه‌ای دشمن بود. معلوم کرد دشمن تا چه حد خبیث است. حتی افتخارات ورزشی ما را می‌خواهد مُهر غم و اندوه بزند و اجازه ندهد ملت چشمش به پیروزی‌های شگرف، که بدون شک مدد الهی است ، روشن باشد. آن‌ها امید را هدف قرار داده‌اند و هر چیزی که امید را در دل ملت زنده کند ، حتی یک پیروزی ورزشی، دشمن آن را برنمی‌تابد.

۵- دشمن از چشم روشنی و روشن‌بینی ملت آسیب‌دیده است.تلاش آن‌ها برای تسلط بر ذهن و مغز ملت در پیچیده‌ترین جنگ شناختی به شکست انجامیده است. دشمن می‌خواست از بازی‌های جهانی فوتبال چه در زمین و چه در جایگاه تماشاچیان، تصویری متفاوت از ایران ارائه دهد، اما به لطف خدا و به لطف روشن‌بینی مردم توطئه آن‌ها خنثی شد . آن‌ها در این معرکه حتی به شعور پیاده‌نظام خود هم اهانت کردند. دشمن نشان داد نیاز به مشتی ‌بی‌هویت دارد که هیچ‌چیز جز فرمان صادره از لندن ، پاریس و واشنگتن را نفهمد و فقط به آن عمل کند!

۶- آن‌ها که می‌گویند باید صدای ملت ایران را شنید، آیا صدای ملت ایران را در جمعه گذشته شنیدند؟ این صدا در گوش تاریخ آشناست. صدای آگاهی ،هوشیاری ، بصیرت مثال‌زدنی، نشاط و امید به آینده است که به بهانه نتیجه یک بازی در خیابان‌های ایران از صوت به تصویر رسیده است.

ما در بازی بعدی چه پیروز شویم چه مساوی کنیم و چه خدای‌ناکرده عدم توفیق داشته باشیم تأثیری در ارتعاش این صدا و شادی مردم نخواهد داشت.

آمریکا باید بداند شادی و نشاط مردم تحریم شدنی نیست. دشمن نمی‌تواند عبوس ماندن را اجباری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هوشنگ IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 4
    پیروزی مقابل آمریکا با تمرینات سنگین بدنسازی و دویدن و کار با توپ به دست میاد نه مظلوم نمایی بازی احساسی
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      5 1
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 4
    هزارتا چرت پرت به فوتبالیستها گفتن حالا شدید طرفدار اونا ریا کار
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      1 0
      ماباشوتبال وشوتبالیست مشکل نداریم بافسادودروغ وجنایت مشکل داریم
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 1
    یکی بلند شه برای بچه های تیم ملی تبیین کنه یکی از خاکریزهای دشمن جلوی شماست، الان وقت دفاع از ایرانه و این بازی مهم(عملیات) به تیم ملی فوتبال سپرده شده، یک ملت چشم امیدشون به شماست، تو این شرایط خوردیم به تیم ملی مهم ترین دشمن مون و نتیجه این بازی خیلی خیلی تأثیر داره... یا علی مدد
  • DE ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 1
    ما در بازی بعدی چه پیروز شویم چه مساوی کنیم و چه خدای‌ناکرده عدم توفیق داشته باشیم تأثیری در ارتعاش این صدا و شادی مردم نخواهد داشت. آمریکا باید بداند شادی و نشاط مردم تحریم شدنی نیست. دشمن نمی‌تواند عبوس ماندن را اجباری کند
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 3
    ورزش را همه ملت دوست دارن لطف کنید ورزش را سیاسی نکنید
  • IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 3
    به فکر جوانان،، ایجاد کار ،، کم نمودن تورم،، بها دادن به قهرمانان ملی در همه رشته ها ،، باشید طلا گرمی ۱۵۳۰۰۰۰ تومان شد و پراید ۱۱۱،،۲۱۰ میلیون شد.دیگر چه امیدی برای اینده برای جوانها باقی مانده.این تحلیل ها سر زیر برف کردن است.
  • DE ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 3
    سازمان تبلیغات اسلامی به کوری چشم دشمنان ایران باید تبلیغات بخش خارجی برای کشورایران( فرامرزی) داشته باشه. هرایرانی خوبه برای کوری چشم دشمنان ایران، یک پرچم در سردرخونه اش اویزون کنه تا اونا دق کنن بمیرن که چشم ندارن ایران شاد رو ببینن! درسته مردم ایران 80 میلیون نفره ولی 220 ملیون ایرانی تبار در حوزه های فرهنگی ایرانی دور و بر ایران زندگی میکنن یعنی ایرانی ها 300 میلیون نفرن بترکه چشم تجزیه طلب هایی که نمیخوان ببینن!
  • سعید IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 3
    بهاییان نجس همجنسباز در رسانه های لندنی،هرکدامشان به مراتب از سلمان رشدی مجرم ترند، پوشیده نیست که اصل جرثومه و منبع فساد همین احزاب لیبرال داخلی هستند! اینها گمان کردند با دروغپراکنی و بهتان زدن تئوریسین شدند! و فتح سنگر به سنگر و چپاول بانکها و داراییهای عمومی از قبل همان تئوریهای خیالی ممکن شده! از باغ می برند چراغانیت کنند،،، تا کاج جشن های زمستانیت کنند
  • تقی پور IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 0
    ان شاالله می‌بریم وبرای اون هم تو خیابون ها میایم اون اصلی هست برد آمریکا وصعود به دور بعد ان شاالله.
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 0
    واقعا
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    این کشور روز خوش خواهد داشت
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    سکه 17400000تومان چشمتون روشن جناب انبار لویی
    • DE ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      قیمت طلا تو کشورهای اروپایی و امریکا خیلی بالاست. زیرا طلا یک کالای بین المللی شده و همیشه در همه جای دنیا کمیاب و گرونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس