کد خبر 1440472
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
بهترین ترکیب تیم ملی مقابل آمریکا/ ابراهیمی: مطمئنم بازی را به آمریکا نمی‌بازیم

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: توان شکست دادن آمریکا را هم داریم، مطمئنم بازی را به آمریکا نمی‌بازیم.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی در مورد دیدار سه شنبه شب ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: قبل از آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ پیش بینی کرده بودم که تیم ملی کشورمان این مرتبه می تواند با ۴ یا ۶ امتیاز از گروهش صعود کند و اکنون خوشبختانه تقریبا این پیش بینی من در حال محقق شدن است. ما شاید با یک مساوی و ۴ امتیاز هم از گروه مان صعود کنیم. البته توان شکست دادن آمریکا را هم داریم. مطمئنم بازی را به آمریکا نمی‌بازیم.

وی افزود: در گروهی قرار گرفته ایم که رقیب مان سه کشور انگلیسی زبان بودند و سبک بازی هر سه تیم شباهت زیادی به هم دارد. انگلیس قدرتمندترین این تیم هاست و بعد آمریکا و سپس ولز، شیوه بازی سه تیم شباهت زیادی به هم دارد. باید خوشحال باشیم که ولز به جای اوکراین به جام جهانی صعود کرد زیرا اوکراین تیم سخت کوش‌تری است .

بیشتر بخوانید:

ایران در ضد حملات خطرناک است

ابراهیمی با اشاره به باخت تیم ملی در بازی نخست مقابل انگلیس اظهار داشت: در آن مسابقه متاسفانه ترکیب و سیستم خوبی از سوی کادرفنی برای تیم ملی در نظر گرفته نشده بود و در نیمه اول به همین دلیل هم بازی خوبی انجام ندادیم. دروازه‌بان هم روی ۶ گل مقصر نبود زیرا تیم در شرایط منسجمی قرار نداشت. با این حال در بازی با ولز تیم ملی به اصل خود بازگشت و توانست با ارایه یک فوتبال زیبا و منسجم با شایستگی پیروز شود.

مربی اسبق تیم ملی در مورد شگفتی های این جام جهانی گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ را می توان جام شگفتی ها دانست. دیشب دیدید که بلژیک مقابل مراکش شکست خورد، آلمان بازی را به ژاپن واگذار کرد و عربستان هم تیم آرژانتین را شکست داد. البته کاستاریکا هم تیم ژاپن را برد. برخی از این نتایج و شگفتی ها را می توان به آب و هوای شرجی کشور قطر ربط داد. کشورهای اروپایی در این آب و هوا کارشان سخت می شود و بازیکنان این تیم ها دچار افت بدنی می شوند اما کشورهای آسیایی و آفریقایی که با این وضعیت اقلیمی آشناترند مشکل کمتری دارند.

وی در مورد اینکه تصور می کند تیم ملی مقابل آمریکا کدام چهره خود را نشان بدهد چهره بازی با ولز یا انگلیس را گفت: این بستگی به کی روش دارد که چه روش و چه ترکیبی برای تیم ملی انتخاب کند. حساسیت بازی با آمریکا به مسایل غیرفوتبالی هم مربوط می شود. با این حال به نظرم بهترین ترکیب این است که میانگین سنی تیم ملی در میدان کمتر از ۳۰ سال باشد. در آنصورت وضعیت تیم ملی در میدان بسیار بهتر خواهد شد. با این حال باید بدانید که فقط خود کی روش است که می تواند در مورد ترکیب اصلی تیم بهترین تصمیم را بگیرد و این مساله در حوزه اختیارات سرمربی تیم ملی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 30
    قطعا میبازیم همانطورکه مفتضحانه از انگلیس باختیم.
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      17 3
      شماها که یه عمره بازنده این شرف و وجدان و غیرتتون عنتر نشنالی پس فطرت
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      10 1
      کاری به باختن یا نباختن ندارم فقط موندم چطور و چرا شماهایی که اینقدر خودباخته اید انگیزش براندازی هم دارید !؟ نه واقعا چراااا؟!
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      5 1
      ببند لطفا مزدور
    • فرزند ایران IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      10 0
      انشالله که می بریم، همان طور ولز را بردیم. اما آنهایی که سعی دارند وطن را با وطن فروشی درست کنند بزرگترین بازندگان عالمند
    • رضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      3 3
      جماعت زیر پتو
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    10 2
    یا علی مدد
  • بانمک IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    5 6
    ایران مساوی‌ هم از آمریکا بگیره هنر کرده...
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    9 5
    حتی با برد ایران هم فقط چند روز میتونید حواس مردم رو پرت کنید تازه دی ماه نزدیکه یادتون میاد توی دی ماه اون سال چیکار کردید
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      2 1
      جناب برانداز پوشکی ...آبان تموم شد چسبیدین به دی بابا ولمون کنید تو رو خدا مردم رو از کسب وکار انداختین کاسبا چکاشون برگشت خورده اجاره مغازه وخونه هامون مونده از شما بر انداز در نمیاد ۴تا دیوونه مفنگی افتادین به جون مردم این ماه نشد ماه دیگه
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    5 11
    ایران بازی را واگذار خواهد کرد
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      1 4
      حتما ایران با 4تا گل میبره
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    10 3
    هر کی بیشتر زحمت کشیده و حرفه ای تره میبره، چکار اینترنشنال داری؟؟؟ خخخخ
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 5
    برای پیروزی فرزندان ایران از اعماق وجود دعا می کنیم ..خدا یاور شماست پس قهرمانه بجنگید💐
  • پرهام IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 1
    دقیقاً چهار تا کشور که فقط توی عالم سیاست شاخ و شونه میکشن(ولی توی عالم حقیقت ...) توی یک گروه هستن. به هر حال صعود ایران قطعیه که اینطور داره تبلیغ تیم ملی رو صداسیما پخش میکنه. ایران یا با اختلاف یک گل میبره و یا مساویه بازی. آمریکا با اون قدرتش فقط در برابر ایران الکی میاد قد علم میکنه. از اون توقیف نفتکش و اسارت اون ملوانهاش گرفته تا...همیشه امتیاز داده به ایران. اینبار هم باید واسه آروم کردن اوضاع این امتیاز صعود ایران رو بده. در هر صورت یا ایران میبره یا مساوی. سر سوزنی شک نکنین. امیدوارم نظرم منتشر بشه هر چند میدونم سانسوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس