شهید عجمیان

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان صبح امروز نهم آذر ماه در استان البرز آغاز شد.

به گزارش مشرق، اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان صبح امروز نهم آذر ماه در استان البرز آغاز شد.

نماینده دادستان در بخشی از کیفرخواست قرائت شده در صحن علنی دادگاه گفت: با توجه به شکایت اولیای دم شهید سید روح الله عجمیان، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آن‌ها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سید روح الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

۱۴ آبان ماه و ۲ روز بعد از این حادثه حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز از دستگیری تعدادی از عوامل شهادت این بسیجی خبر داد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز تعدادی از اراذل و اوباش که با استفاده از چاقو، قمه، پنجه بوکس و سنگ در به شهادت رساندن بسیجی سید روح الله عجمیان در روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در کمالشهر کرج نقش داشتند با دستورات قاطع قضایی، توسط اداره کل اطلاعات استان البرز شناسایی و بازداشت شدند.

۲۱ آبان ماه و ۹ روز بعد از این جنایت کیفرخواست متهمان پرونده شهادت روح الله عجمیان صادر شد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز «افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم متعدد علیه امنیت کشور و حمله به مامورین نیروی مقاومت بسیج و فراجا و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت بسیجی حافظ امنیت، سید روح الله عجمیان شد»، «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور» برخی از اتهامات متهمان است که در کیفرخواست قید شده است.

امروز چهارشنبه ۹ آذرماه و ۱۸ روز بعد از صدور کیفرخواست اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ۱۵ نفر در شعبه اول دادگاه انقلاب استان البرز به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید موسی آصف الحسینی با حضور مستشاران دادگاه، وکلای متهمان، متهمان و همچنین پدر، مادر و بستگان بسیجی شهید سید روح الله عجمیان آغاز شد.

در دادگاه امروز ۳ نفر از ۱۵ متهم پرونده ۱۷ سال سن دارند.

براساس ماده ۳۱۵ قانون آیین دادرسی کیفری پرونده افراد بالغ زیر ۱۸ سال که اتهام آنها در صلاحیت رسیدگی در دادگاه انقلاب است و با تعدد قضات رسیدگی می‌شود باید، در شعبه یک دادگاه کیفری یک استان ویژه رسیدگی به جرایم نوجوانان رسیدگی شود.

با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که قضات دادگاه امروز هم ابلاغ دادگاه انقلاب را دارند و هم مثتشار دادگاه کیفری یک ویژه رسیدگی به جرایم نوجوانان و دارای ابلاغ ویژه هستند. در جریان رسیدگی به این پرونده تمام تشریفات قانونی برای رسیدگی به پرونده متهمان زیر ۱۸ سال رعایت شده است و متهمان از تمام امتیازاتی که قانون برای آنها در نظر گرفته است از جمله داشتن وکیل و حضور مددکار برخوردار هستند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین آصف الحسینی بیان کرد: تشکیلات قضایی قدرتمندی داریم و این دستگاه بدون هیچ تعارفی از حق دفاع و سعی در اجرای عدالت دارد. تلاش داریم تا همه اقداماتمان در مسیر عدالت باشد.

در ادامه کلیپی از اقدامات متهمان اعم از بستن اتوبان کرج – قزوین در نزدیکی بهشت سکینه (س) در استان البرز، روایت نحوه شهادت بسیجی شهید سید روح الله عجمیان در دادگاه پخش شد.

در ادامه رئیس جلسه دادگاه از نماینده دادستان خواست تا با حضور در جایگاه کیفرخواست متهمان را قرائت کند.

نماینده دادستان با حضور در جایگاه گفت: مورخ ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۱ به دنبال فراخوان‌های شبکه‌های معاند و ضد انقلاب، جهت تجمع در مراسم چهلم خانم حدیث نجفی و برنامه ریزی اراذل و اوباش و حضور سایر افراد، اغتشاشگران مبادرت به انسداد مسیر اتوبان کرج – قزوین کردند که منجر به اختلال شدید در عبور و مرور و درگیری با مامورین انتظامی و مقاومت بسیج و سردادن شعارهای هنجارشکنانه به قصد مقابله با حکومت و ایجاد ناامنی شد. در این بین شهید مدافع امنیت آقای سید روح الله عجمیان جهت کنترل تجمعات و بازگشایی مسیر اتوبان و بدون هیچ ادوات و بدون اینکه، کسی چنین ماموریتی به وی محول کند، در راستای کمک به رفع انسداد اتوبان در محل حضور می‌یابد اما اغتشاشگران به نحو بسیار فجیع و ناجوانمردانه وی را با ضربات متعدد و با استفاده از چاقو و جسم سخت از قبیل سنگ، لگد و مشت به شهادت می‌رسانند.

وی افزود: در این بین بسیجی شهید سید روح الله عجمیان به دلیل حمله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نماینده دادستان به معرفی متهمان و اتهامات آن‌ها پرداخت و گفت: متهم محمد مهدی کرمی فرزند ماشاالله به اتهام افساد فی الارض از طریق جرایم‌علیه امنیت کشور، حمله به ماموران بسیجی، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، انتشار فراخوان‌ علیه نظام در فضای مجازی بازداشت شده است.

وی افزود: متهم محمد مهدی کرمی به‌ همراه دوستانش علی معظمی، رضا شاکر و نجیب محمدی از نظر آباد خارج و برای حضور در تجمعات غیر قانونی به کرج آمده است.

نماینده دادستان گفت: همچنین متهم سید محمد حسینی فرزند سید حسن به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به ماموران پلیس و بسیج، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، متهم آرین فرزام نیا فرزند علی به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی کشور حمله به ماموران بسیج و فراجا، متهم امین مهدی شکراللهی فرزند فرهاد به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی کشور، حمله به ماموران انتظامی و بسیجی، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، متهم رضا آریا فرزند یحیی به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به ماموران انتظامی و بسیج، اقدامات علیه نظم عمومی، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، متهم مهدی محمدی فرزند غلامعلی به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به ماموران انتظامی و بسیج، اجتماع و تبانی به قصد علیه امنیت کشور، متهم شایان چارانی فرزند سعید به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب علیه امنیت کشور، حمله به ماموران انتظامی و بسیج، اجتماع و تبانی به قصد علیه امنیت کشور، متهم محمد امین اخلاقی فرزند عبدالله به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، متهم حمید قره حسنلو فرزند محمد علی به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به ماموران انتظامی و بسیج، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، متهم امیر مهدی جعفری فرزند پرویز به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی کشور، حمله به ماموران انتظامی و بسیج، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، متهم رضا شاکر زواردهی فرزند منوچهر به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به ماموران انتظامی و بسیج، متهم فرزانه قره حسنلو فرزند قربانعلی به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب علیه امنیت ملی کشور، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، متهم جواد زرگران فرزند محمدرضا به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به ماموران انتظامی و بسیج، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب علیه امنیت کشور، متهم بهراد علی کناری فرزند عبدالرضا به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به ماموران انتظامی و بسیج، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، متهم علی معظمی گودرزی فرزند داریوش به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به ماموران انتظامی و بسیج، اجتماع و تبانی به قصد علیه امنیت کشور، من‌ جملگی متهمان در شهادت بسیجی شهید سید روح الله عجمیان نقش داشتند.

وی افزود: با توجه به شکایت اولیای دم شهید سید روح الله عجمیان، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آن‌ها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سید روح الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 129
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 16
  • پری مجرد 43 ساله IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    96 12
    همه این قاتلان نجس و رجس رو به تیربار ببندید
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      15 31
      نسبت به جرم مجازات میشوند
    • وطن پرست DE ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      43 10
      تا شما دادگاه رو برگزار کنید٫ حکم بدید٫ بعد بره دادگاه بدوی و ... کلی جوون دیگه شهید می شن. خودتون رو سر کار بزارید. در زمان بحران٫ دادگاه هم باید متناسب با همون شرایط برگزار بشه. دقیقا مثل زمان جنگ که شرایط فرق می کنه
    • حامد GB ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      46 7
      حیف تیر. تو جنگ هم باید به زخمی و اسیر رحم کرد. اینها از جنایتکار جنگی هم بدتر هستند
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      21 4
      زمان جنگ دادگاه نظامی حکم میکند و یک ساعته کار تمام میشود شرایط الان معمولی نیست که دادگاه معمولی برگزار کنید
    • CH ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      27 2
      جنایت کردند و میگویند ببخشید، از این پس هر کسی جنایت میکند و میگه ببخشید و رعفت اسلامی. اگر این حرامی ها اعدام نشوند.
    • رضا IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      7 8
      آدم های ناهلی مثل تو ممکلت را به این روز انداختند
    • تینا IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      18 2
      آقایاخانمی که میگی نسبت به جرم مجازات می شوند حیوان بودن این جماعت وحشی آدمکش برهمه محرزاست ومحارب ومفید فی الارض بودن آنها وقتل وقساوت قلب آنها کمترین مجازات آنها یک بار اعدام است اگر رافت اسلامی فرصتی برای خونخواران بعدی این وحوش ایجاد نکند قانون محکم تضمین امنیت جامعه تا هرحزب سیاسی خائن وقتی رای مطلوب نیاورد کودتانکندوبداند مجازات سنگینی در راه است اصلاح طلب خونخوار
    • مصر IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 9
      تو هم که مثل اینا داری جوگیر میشی!! امان از این جوگیری!
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 4
      یه چیزی در منطق هست به اسم مقیاس
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      8 1
      از همه کثیف تر اون پزشک متخصصی هست که رایگان تو این کشور تحصیل کرده،قسم پزشکی خورده و به جای اینکه جان انسان ها رو نجات بده،خودش و همسرش میرن و کمک میکنن جان انسان دیگری گرفته بشه.این پزشک دردش چی بوده؟
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 3
      اگه از عزیزانت بود چی باز هم همچین حرفی میزدی اگه پسر خودت بود
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 1
      ببین اونایی که میگن اعدام نشن اشتباه فکر می کنند زیرا این ۱۵ نفر با هرچیزی که دستشان بوده زده اند یعنی اگر یکشان فقط مشت زده اگر همون چاقو داشت چاقو می زد پس همشون خوی وحشی گری هرو داشتن و تا اونجایی که تونستن وحشی گری کردند
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      2 0
      مشرق یک تحقیق بکند در مورد این افرادی که وحشی شدند و این قتل فجیع رو رقم زدند.... اینها کدامشان نماز خوان و متاسفانه شرابخوار هستند؟ این رو بفهمند حداقل ملت.
    • مهرداد IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      1 2
      پری برو
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 2
      هنوز اسم مستعارت عوض کن زشته!!!
    • DE ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      1 0
      موافقم
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    49 6
    همه این نا مسلمونا و بی وجدانها و غیر آدمیزادهارو اعدام کنید تا هم نسلشان و هم تفکرشان دفن شود . خدا لعنتشون کنه که با چه قساوتی اون جوان رشید رو شهید کردند ./ و خدا لعنت کنه وکیلی که از این قاتلین دفاع میکنه
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      29 4
      اعدام برای این فضولات کمه
  • فرزاد IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    46 5
    از قوه محترم قضائیه میخواهیم بدون معطلی این دیوها وددان تروریست کثیف رااعدام کنند این خواست ملت بزرگ ایران اسلامی است. انشاالله
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    45 6
    فقط اعدام درمحل جنایت.اشغالای حرامزاده.لقمه حرام خورده اند.....
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    39 6
    همه این حرامی ها رااعدام کنید
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    29 3
    ای جانم حالا نوبت قوه قضائیه میباشد که با اشد مجازات این منافقان را سر جایشان بنشانند
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    9 26
    حالا که ایران باخت دیگه کسیو ازاد نکنید، همشونو اعدام کنید این پست فطرتارو، رافت اسلامی مال قبل از حذف ایران از جام جهانی بود😆 این آشغالا از باخت ایران ایران خوشحال بودن، انتقام شاهچراغ رو بگیرید هم قطر حذف شده هم ایران
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      17 4
      بی منطق عمدا کامنت مزخرف میزاری بهت منفی بدن
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    34 4
    روضه یک خطی: پرونده شهادت شهید عجمیان 15 متهم دستگیر شده دارد
    • SE ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      24 4
      هر 15 نفر اعدام باید کرد.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    4 26
    اصلا رسانه ای کردن این مسائل عاقلانه نیست .باید درپنهان حکم خدارو اجرا کرد.عاقلان دانند
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      11 0
      اتفاقا باید رسانه ای کرد هم برای تنویر افکار عمومی هم درس عبرتی بشه برای بقیه.. خیلیا واقعا نمیدونن که اینها این جنایت رو مرتکب شدن و فقط گزارش شبکه های اونور آبی رو میبینن که فلانی اعدام شد ولی به علت ماجرا اشاره نمیکنن.. بنظرم مدام باید این تصاویر مخصوصا اعترافات اینها پخش بشه تا اغتشاشگرا بدونن چه سرنوشتی در انتظارشونه..
  • CZ ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    13 49
    شما عدالتو ببین به بهونه کشته شدن یه بسیجی 15 نفرو میخوان بگیرن !
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      33 4
      شما عدالتو ببین که یه نفر را فقط به جرم بازکردن راه فقط به جرم باز کردن راه مردم ، 15 نفر میریزن و به شدیدترین و بیرحمانه ترین وضع ممکن به قتل میرسونن
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      31 4
      ساکت شواشغال صهیونیست.انشااله سرخودت وخانوادت بیاد ی همچین قتلی.
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      25 2
      تهدیدعمومی میدونی چیه یعنی یه قشون بیفتن جون مال وناموس وجون واسایشمردم وفحش وتخریب وفسادوخونریزی کنن جامعه اسلامی اعدامشون میکنه
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      23 2
      خفه شو ،مزدور،بیریشه
    • هادی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      23 4
      عین پانزده نفر باید برن بالای دار تا دفعه بعد که خواستین غلط اضافه بکنین یادتون باشه پای چه لرزی باید بشینین!!
    • عبدالله مومن IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      22 0
      خفه شو منافق بی دین اگر همه مردم جهان در قتل مومنی شرکت کنند و قدرت داشته باشم. همه آنها را به جهنم خواهم فرستاد !!!
    • GB ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      18 2
      یعنی عقلت در همین حد هست واقعا؟!!!🤣 یعنی از نظر عدالت مغز تک سلولی تو اگر 20 نفر مال یک خانواده مثلا 5 نفر رو بالا بکشن تو شرکت هرمی باید 5 نفر رو بگریم اندازه تعداد اون خانواده رندوم فقط عدد ها برابر بشه بقیه رو حالا هر چقدر نقش داشتن رها کنیم بابا بنازم با کیا شدیم 8 میلیارد جمعیت جهان🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 بابا خدای عدالت🤣
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      27 1
      خفه مزدور همه انها جانی هستند باید اعدام شود تاتو واربابت ادم شوید
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      23 2
      ۱۰۰ نفر بچه خودت رو بکشن چی کار میکنی؟ یکی رو تقاص میگیری الباقی رو میبخشی؟؟
    • CH ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      15 0
      اگر گروهی خانوادت را بکشند انتظار محاکمه گروه نداری؟ البته اگر هشتک من بیناموسم گذاشته باشی قطعا نباید داشته باشی.
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      11 0
      اتفاقا اعدام ۱۵ نفری که ریختن سر یه نفر نشونه عدالته. تو که احمق و دشمنی پس برای بقیه میگم. ۱ نفر، ۱۵ نفر یا ۵۰۰ نفر جان یک نفر رو با قصد ایجاد ناامنی گرفتن. علاوه بر این که جرم همه ایجاد ناامنی هست و در نتیجه مجازات همه باید یکسان باشه، چک زدن تو صورت ۱۵ یا ۵۰۰ نفر جان اون انسان بی‌گناه رو برنمیگردونه. بنابراین همگی باید اعدام بشن تا خطر این جماعت از جامعه دفع بشه. خب سخت بود؟! نه. پس این جماعت چی میگن؟! اینا کلا با فکر کردن بیگانه‌اند و دلشون بیماره
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      14 0
      چرا ۱۵ تو هم یکیش بگیم ۱۶ و .....هایی مثل تو که این جنایت رو تایید می کنید جزو قاتلین شهید هستید....
    • CA ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      11 0
      یه بسیجی؟؟ همون یه بسیجی شجاعانه با دستخالی برابر همه اغتشاشگرها مردانه ایستاد تا راه رو برای مردم باز کنه، که یه مشت کقتار بهش حمله کردن. کفتارهای بی غیرت رو با فرزند شریف این سرزمین مقایسه نکن.
    • ناشناس IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      7 0
      ربطی نداره چند نفر باشن. تازه تو قانون هم داریم اگه چند نفر با هم در قتل یک نفر شریک باشن اولیای دم میتونن همه رو اعدام کنن.
    • رهام IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      6 0
      بدليل كشتن يك بسيجي + سلب اسايش يك ملت بخاطر انسداد مسير+ بخاطر ايجاد رعب و وحشت در بين مسافران عبوري از اتوبان+ تلاش در جهت براندازي + ....به همه اين دلايل بايد اعدام شوند ...كمترين جرم انها قساوت در شهادت اين بسيجي است ....
    • DE ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      5 1
      ۱۶:۰۱ - شما عدالتو ببین به بهونه کشته شدن یه بسیجی 15 نفرو میخوان بگیرن/شما عدالتو ببین به بهونه غارت نفت و گاز و معادن مجموعا 2000000 دو میلیون نفرمردم بیچاره را در عراق کشتند - شما عدالتو ببین به بهونه نفت و گاز و معادن مردم بیچاره روسیه, با کودتای مخملی دلقکی را سر کار آوردند و صدها هزار نفر را کشتند و میلیاردها دلار اسلحه سازها درآمد داشتند و هزاران میلیارد یورو خسارت به اروپا و صد برابرش را به دنیا وارد کردند. شما عدالتو ببین به بهونه آزادی و حقوق بشر صدها میلیون نفر را از جنگ جهانی دوم تا حالا کشته و زخمی کردند. شما عدالتو ببین به بهونه...گروهک تروریستی منافقین قجرقوجور کمپانی فسق و فجور بیش از 23000 نفر از مردم ایران را ترور کرد تازه این غیر از بیغیرتی و گراز صفتی و وحشیگری و آفتابه دم دست و سگ هار صدام شدن بود.....و هزاران خیانت و جنایت دیگر ....پس ببند پوزه ات را
    • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 0
      اگه بچه خودت ام اینطوری قتل سر صبر می کردند لحضه به لحضه این شهید جون میداد این حرف رو میزدی یا چون یه بچه از طبقه پایین جامعه بود جون اش هم برای شما پولدارا اهمیت نداشت شما فقط یه کاباره می خواستید وکشف حجاب و روابط آنچنانی ان شاالله سرتون بیاد.. بعد ببینیم اون وقت چی مگید.
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    23 1
    این مزدوران اگه به حیات برگردن قطعا و حتما جامعه را نا امن و به آشوب می کشن همان بهتر که به اشد مجازات مفسد فی الارضی برسن. تا هم خودشون راحت بشن و هم جامعه و مردم.
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    21 1
    انشاءالله که همشون،به اشد مجازات برسند.روی داعش را سفید کردند.
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    22 1
    جرم افساد هر ۱۵ تا و بیش‌تر که ثابت شد، سریع و با قدرت و صلابت و در محل جرم جلوی چشم همپیاله‌های این وحشی‌ها اعدامشون کنید تا ضدانقلاب بدونن ما تعارف نداریم.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    3 15
    ما در اسلام حکم زندان نداریم
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    4 4
    سخنان متهمان چرا نیامده است؟ نکنه جز همان تکفیری های جهادی سکولار باشند که رسالت خودشان را کشتن تعریف کرده اند؟
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    19 3
    اعدام کمترین کاریست که باید برای این حرامی ها و داعشیان وحشی انجام داد. لعنت و نفرین بر ذات نا پاک این مفسدان که جوانان رشیدی چون شهید عجمیان را وحشیانه و ددمنشانه به شهادت رساندند.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    16 2
    دمتون گرم! عالیه! همه ی این حرومیا رو اعدام کنید چون عملکردشون مثل اشقیای کربلا لعنت الله علیهم اجمعین بوده
  • امیر IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    6 8
    اینها را اعدام می کنند حقشان است و نشانگر این است که قوه قضائیه مقتدری داریم اما چرا قوه قضائیه در همه جا اقتدار خود را نشان نمی دهد نزدیک به ۵ سل است برای ماشین تیولی از رامک خودرو ثبت نام کردیم شکایت کردیم پرونده رفته دیوان عالی کشور چند سال است سر کاریم و قاضی می گوید فشار از بالا زیاد است ما کاری نمی توانیم بکنیم اقتدار خوب هست آنا در همه جا نه گزینشی .
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      7 1
      اگر ماجرایت درست باشد، بیان کردنش نشانه بی‌خردی و زمان‌نشناسی جنابعالی است که هر دو ناشی از ضعف تقواست. الان که شیاطین به قوه قضاییه هجمه میکنن، تو هم یه چیزی میذاری روش. معلومه که در هیچ بخشی کامل نیستیم اما پیشرفت به حرف نیست. مقدماتی میخواد باید فراهم بشه. بنابراین این حرفا تو سایت منجر به بهبود نمیشه
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    19 1
    این لجن ها رو بدید همونجا اعدام کنن
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    10 0
    یعنی هر جور حساب می کنی قتل , محاربه , عناد , حمله به نیروهای پلیس و امنیت و خلع سلاح آن ها , بهم ریختن کشور و اعصاب و روان و زندگی ملت و ... هر کدام حکم اعدام دارد ! این چلاغ ها فکر می کردند نظام رفته و دست به کارهایی زدن که 5 6 حکم اعدام دارد ! همه باید اعدام بشن تا درس عبرتی بشه برای سایر آشغال کله ها اما باید اینو هم بدانید که سرمنشا فساد و تحریک , یکسری سلبریتی هستند که طی این سال ها همیشه قلب بحران بودند و شما حتی نتوانستید این ها را در لیست سیاهی ببرید که حداقل کارهای سینمایی , تلویزیونی و نمایش خانگی نگیرند یا در فوتبال و ورزش کشور نباشند
  • رسولی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    14 0
    فقط اعدام درمحل جنایت
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    2 19
    15 نفر برای یک نفر ، جرات دارید اینکار رو کنید تا ببینید عاقبت کی بازنده خواهد بود
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      9 1
      منافق ۱۵ نفر حیوان وحشی اند اگر رها شوند این ها هار ۱۲۴ هزار پیامبر و ۱۴ امام معصوم را بابی رحمی میشکن آنقدر که ذاتشانکثیف و حرومی هستن
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      12 0
      منافق ۱۵ نفر حیوان وحشی اند اگر رها شوند این هارها ۱۲۴ هزار پیامبر و ۱۴ امام معصوم را بابی رحمی میشکن آنقدر که ذاتشان کثیف و حرومی هستن
    • ریحان US ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      5 0
      ببند دهنتو .مگه مملکت صاحب نداره .یکی رو بگیرن زیر مشت و لگد و چاقو بکشنش .بعد رهاشون کنن .معلومه همه رو اعدام می کنن .مثلا چه غلطی میخواید بکنید ؟همتونو اعدام میکنن .حرومی نیستی اینو برو در عالم واقع بگو نه فضای مجازی .همتونو مثه سگ می کشن و تو لعنت اباد خاک می کنن .
    • ریحان US ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      5 0
      ببند دهنتو .مگه مملکت صاحب نداره .یکی رو بگیرن زیر مشت و لگد و چاقو بکشنش .بعد رهاشون کنن .معلومه همه رو اعدام می کنن .مثلا چه غلطی میخواید بکنید ؟همتونو اعدام میکنن .حرومی نیستی اینو برو در عالم واقع بگو نه فضای مجازی .همتونو مثه سگ می کشن و تو لعنت اباد خاک می کنن .
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      3 0
      ببند
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      5 0
      همین 1 نفر ارزشش بیشتر از هزاران نفر داعشی وطنی و غیروطنیه. درس عبرت بگیرین یزیدی ها
  • یادخلخالی بخیر IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    15 0
    مفسدفی الارض بایداعدام شود
  • یادخلخالی بخیر IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    12 0
    مفسدفی الارض بایداعدام شود
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    11 0
    قوه قضاییه واقعا ضعیف عملکرده و میکنه تو احکام فساد اقتصادی ضعیف توی صدور احکام جرایم امنیتی و اغتشاش ضعیف تر
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 1
      حرف الکی نزن
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    8 0
    قوه قضائیه این جانیان خائن را محاکمه می کند اما مجازاتی در کار نبست هر کشور دیگری بود الان مدتها بود که جنایتکارهای مزدور را به سزای جنایت هایشان رسانده بود
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    10 0
    بایستی بانیان این کشتار وکشته سازیها محاکمه شوند
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    12 0
    فساد فی الارضه
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      2 7
      کسانی که باعث مفسدفی‌الارض شدن جوانان شده اند باید محاکمه و مجازات شوند
    • IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      4 0
      ۲۳:۱۶ کسانی که باعث مفسد فی‌الارض شدن این نکبتا شدن نفس خودشونه که به بدی فرمان دادن و اتفاقا دارن محاکمه میشن. دستوردهندگانشون هم آمریکا و صهیونیست و آل جهوده که ما هم میگیم باید مجازات بشن. مردم عادی هم که در همین شرایط زندگی میکنن و بصیرت‌شون رو نشون دادن و اغتشاش نکردن نشون میده که اغتشاش یه انتخابه. خب ضایع شدی هری
  • مراد IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    12 0
    این زامبی های بی همه چیز رو جلوی همه اعدام کنین و هیچ رحمی بهشون نکنین
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    3 16
    به خاطر یک نفر ۱۵نفر محکوم شدن؟ عدالت این؟
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      8 0
      بازهم حرف مفت زدی تاکورشود چشمت همه انها اعدام شود تا عدالت اجراشود
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      10 0
      معلومه که عدالته. ۱۵ نفر یک بی‌گناه رو کشتن. همه اعدام و مثل سگ چال میشن تا اولا جامعه از خطر ۱۵ جانی در امان باشه، ثانیا داغ خانواده مرحوم تسکین پیدا کنه. مسلما سیلی زدن به ۱۵ نفر یا حتی حبس برابر با جان یک نفر نمیشه. عدالت یعنی حق یعنی منطق نه برابری. خودتم به حماقت نزن چون هستی
    • عدالتخواه IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      6 1
      به اشتباه مثبت دادم و چون مثبت و منفیِ ما در نامۀ اعمال ثبت میشود توضیح میدهم که با این نظر موافق نیستم و آنرا احمقانه میدانم . اگر 150 نفر هم دخالت داشته باشند باید همگی به اندازۀ سهم شان در جرم ، مجازات و البته با توجه به شرایط ، تشدید مجازات شوند .
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    13 0
    اون حروم لقمه که با زنش اومده بود را با هم اعدام کنید. چون با چاقو چند ضربه به جوونا مظلوم زد.
  • سعیدبابایی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    14 0
    عاجزانه ..خواهشمندیم ازمقامات قضایی که کوچکترین ترحمی به این کفتار صفتان نداشته باشند وهرررچه سریعتر بدون فوت وقت حلق آویز بشن .وسلام
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    7 0
    صحنه های این جنایت رو ببینند آنهایی که حرف از عفو و آزادی این موجودات می زنند. بارها ببینند. آیا ذره ای از ذره ای از صفات انسانی در اون ها مشاهده می کنید؟ آیا رفتار این موجودات با اعمال و کردار داعشیان تفاوتی داره؟ همه شون باید محارب و مفسدفی الارض شناخته شده و مجازات شوند..
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    2 18
    کاش پدرش با شروطی عفشان کنند
    • IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      9 1
      زرششششک! از زندگی عفو میشن و میرن جهنم. دوست داری؟!
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    5 5
    دستگاه قضایی که اختلاسکرانی رو که زندگی میلیونها نفر رو به فساد وفقر کشونذن به تبعید در سوییت پنج ستاره محکوم می‌کنه
  • SE ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    9 1
    زیر ۱۸ سال در جهان امروز فرقی با بالای 18 ندارد
  • محمد IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    2 6
    قانون همیشه باید محکم وقاطع اجرا شود برای همه پسر وبرادر وزن وزیر ورییس
    • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      5 0
      سوختی نه؟! رفقات رو دارن میبرن سینه‌کش دیوار؟! نگران نباش تو هم میری تنها نباشن. زن و بچه وزیر هم اغتشاش و قتل کنن همینه. مجازات باید با جرم تناسب داشته باشه نه با خواست تو
    • . IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 2
      بله
  • محمد IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    12 0
    اعدامشون کنید بیشرف ها ، مرغ اینجوری نمی کشند . اعدام ۱۵ نفر در محل وقوع حادثه ، گور پدر هر چی کشور خارج و بازرس حقوق بشر
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 10
      اختلاس کردن؟؟؟
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 0
      جنایت کردن. بر علیه اسلام شوریدن.
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 0
      تویی که میپرسی اختلاس کردن از چه نوعی هستی که از این وحوش حمایت میکنی؟ ببینید چقدر از این وحوش آزادن و دارن میچرخن تا بکشن
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 0
      مگه فقط حکم اختلاس اعدامه؟! البته در این دنیا هیچ مجازاتی برابر با کثافت بازی و داعشی گری این جونورا وجود نداره
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    9 0
    یعنی اینا میخوان انقلاب کنن به مردم حکومت کنن این وحشی های بدتر از داعشی رو باید انداخت تو قفس شیر تا دقیقا مثل خودشون تیکه پارشون کنن چون هیچ انسانی دیگه اینقدر وحشی نیست وقتی میبینه طرف افتاده ادامه نمیده به زدنش
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    8 1
    اعدام . اشد مجازات .
  • مهدی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    10 0
    اینا همشون جانی اند اعدام بی فوت وقت
  • کیایی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    4 6
    بنظر من قبل از اینها، باید مسببان وضع موجود محاکمه بشن.
    • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      7 1
      نظرتو بذار دم کوزه آبشم بریز دور! وضع موجود اغتشاش و تروره. مسببش هم هوای نفس شماست که به پیروی از شیطان فرمان میده. هیچ وضعی مجوز داعشی‌گری نیست
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    19 1
    لشگر عمر سعد و شمر هنوز هم هست فکر می کردیم دنیا مترقی و انسانها عالم شدند ولی اکنون با جمعیت فاسد جاهل ذات کثیف و لشکر عمر سعد مواجه هستیم
    • یوسف از همدان IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 10
      شما مطمئنی؟
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    5 0
    اینا ذاتا شرور و دیوسیرتن! دلیلش اینه که وقتی هم دیدن شهید کارش تمومه و داره جون میده باز از روی کینه و بغض نسبت به نظام و اسلام و بسیجیا به ضرب و شتم ادامه دادن! اگه یک ذره انسانیت تو وجود کسی باشه اینکارو نمیکنه میذاره طرف جون بده
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    7 0
    انشالله حکم این مفسدین که اعدام است به زودی اجرا شود تا درس عبرتی برای سایرین گردد و توبه گرگ مرگ است مرگ برای این جانیان از خدا بی خبر کم است
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • CA ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    8 0
    اگه این جنایتکاران داعشی‌ها سال۶۱ در کربلا بودن همین‌کاری رو که با آرمان علی وردی و روح الله عجمیان کردن با امام حسین علیه السلام میکردند. ترحم به این جنایتکارها نفرین خدا رو در پی دارد.
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    8 0
    اون‌دختره که به ماشین پلیس لگد میزد چی شد؟ دستگیر شد؟ منتظر محاکمه اون هستیم.
    • mehdi IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 4
      منتظر باش
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      3 0
      ۱۴:۱۹ از تو و اون دختر بی‌شرف گنده‌تراش تقاص پس دادن. شما که عددی نیستید
  • زهرا IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    6 1
    شهادت مبارک تان باد... مدافعین امنیت. نفرین بر وطن فروشان ....
  • ناشناس IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    9 0
    همه باید اعدام بشن. اینها دشمنی شخصی با اون مرحوم نداشتن. کینه عمیق اونها از اسلام و حکومت اسلامی و مومنین هست. اگه هر کدوم از بسیج یا سپاه دستشون بیوفتن همین بلا رو سرش میارن. اینها پیاده نظام دشمنان اسلام و خدا هستن. دنیا بدون وجود نحس اینها خیلی جای بهتری هست واسه زندگی
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    6 0
    این قاتلان بی وجدان درچهره آنهاودرصحبتهایشان هیچگونه پشیمانی دیده نمیشه ونبایددرمورداینها ترحم کرد وبایدمجازات اعدام درانتظاراینهاباشد
  • علی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    6 0
    کسانی که در به شهادت رساندن نیروهای امنیتی و افراد بیگناه و آتش زدن اماکن دولتی و اماکن کسب و..... و حمله به مردم و نیروهای امنیتی به هر صورتی نقش داشته اند محاربند و باید اعدام شوند تا بفهمند راه اعتراض اغتشاش نیست و درسی باشد برای آینده.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    7 0
    جنایت این آدمکشها انسان را یاد رفتارهای رذیلانه خولی در روز عاشورا میندازه حکم باید چون دادگاه مختار در مورد خولی باشه تا آرام بشیم
  • mehdi IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 7
    کاری به اعدام اینا ندارم بالاخره جرم قتل گردنشونه..........منتها کسانی باید اعدام بشن که وضع رو به اینجا رسوندن..........قدرت خرید مردم رو گرفتن و...
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      4 0
      ۴ تا مثل علی کریمی و جواد نکونام و... دستبند سبز می‌بستند و از اوباما میخواستن ایران رو تحریم کنن، الان هم که باطن خودشون رو نشون دادن.
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 0
      مهدی خودتو دوست داری بزنی به حماقت حرفی نیست تو هم عاقبت مثل رفقای اوباشت میری سینه‌کش دیوار و فاتحه. اما قبلش بدون که جاهل از دنیا نری. در نظام مردم‌سالار و انتخاباتی، مسببان وضع موجود و دیروز و فردا، مردمن. با معرفی نامزدهای انتخاباتی و انتخابشون. اگر بد عمل کردن دلیل نمیشه نظام اسلامی و مردم مظلوم رو آماج حمله قرار بدن. اغتشاش‌گران هم این مطلب ساده رو خوب متوجه میشن وگرنه از در حجاب وارد نمیشدن. حجاب که ربطی به مشکلات نداره! پس بیخود تلاش نکن دشمنی عده‌ای با دین، نظام اسلامی و مردم مسلمان رو به پای مشکلات بنویسی. اگه مخت درست کار نمیکنه زودتر تنظیمش کن. چون ممکنه بری قاطی کفتارا و شکار شی
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      3 0
      لیدرشون درآمد ۱۰۰ میلیونی داره
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      3 0
      اره جون عموت یکیشون دکتر ماهی 100 میلیون در میاره
  • عباسعلی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    3 0
    سلام کوچکترین مجازات براین قوم یزید اعدام است
  • ناشناس IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    3 0
    با سلام تکلیف آنهایی که میگفتند اینها را نکشید اینها بچه های ما هستند چی میشه بدون شک این همه جسارت وخسارت و جنایت به پشتوانه کدام شخصیت های پنهان انجام شده و اغتشاشگر ها با توجه به کدام خواص کار خود را ادامه می‌دهند
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    5 0
    خدا خیر بده یه قاضی پرونده،اعدام این نجس ها فقط میتونه امنیت از دست رفته رو برگردونه به جامعه. لعنت به بی شرفایی که هشتگ نه به اعدام میزنن‌.کاش عزیز خودشونم همچین بلایی سرش بیاد بفهمن چی به چیه
  • عباس کمانی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    تو را قرآن اینارو سریعتر اعدام کنید که زمین از وجود همچین آشغالهایی پاک بشه
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    هر۱۵ نفر باید اعدام شوند
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    اعدام برای انسانه نه برای کفتارهای خونخوار آخه ....مزاده ها حالا گیریم بسیجی باید ایطور تکه پاره بشه خدا شاهده حیف اعدام باید قصاص متناسب جرم باشه هر نفرش رو ۱۵ نفر همبه همون صورت قصاص کنن نمک به حرومای سگ صفت انقلاب اسلامی شما رو سیر کرد حالا سگ هار شدین خون می خورید همشون باید سقط بشن برازنده شما همون رضاشاه نجسه که ارزش همتون از سگ آمریکاییها در زمانش کمتر بود تف تف
  • قزوینی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    باسلام من هم اشد مجازات در ملاء عام اعدام را برای مجرمان خواستارم برای امنیت اجتماعی و جلوگیری از حوادث مشابه
  • سرباز حاج قاسم IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    1 0
    ازدادگاه صالحه میخواهم برای یک بار هم که شده در این روزهای غمبار متهمین را جلوی دیدگان مردم به محاکمه ببندید به احترام سید شهدای امنیت شهید عجمیان تا این تاریخ نحس دوباره تکرار نشود
  • سید محمد اسلامی RU ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    کی اعدام می‌شوند همگی در یک ساعت
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    نسل خونوادشونم باید برداشته بشه وحشیای کثیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس