ادعای اعتصاب غذا یکی از محکومان پرونده شهادت روح‌الله عجمیان صحت ندارد 

محمد مهدی کرمی و سیدمحمد حسینی،عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش مشرق؛ دوازدهم آبان ماه بود که تعدادی از اغتشاشگران در اطراف آرامستان بهشت سکینه و کمالشهر کرج به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از جانباختگان اغتشاشات با ایجاد ناآرامی و ریختن سنگ و چوب و نخاله‌های ساختمانی، اقدام به بستن آزاد راه کرج - قزوین و اختلال در عبور و مرور خودروها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح مامورین کردند.

در حوادث این روز، سیدروح‌الله عجمیان یکی از حافظان امنیت مظلومانه به شهادت رسید.

حکم اعدام ۲ تن از عوامل شهادت مظلومانه شهید عجمیان اجرا شد/ اعترافات صریح و مستندات اقدامات جنایتکارانه محمدمهدی کرمی و سیدمحمد حسینی در دادگاه/ قساوت محکومان در روز حادثه: از کشاندن پیکر شهید روی آسفالت تا ضربات متعدد چاقوی حسینی به بدن شهید

شهید عجمیان بدون هیچ سلاحی به همراه تعدادی از مردم که به جهت انسداد آزادراه در ترافیک مانده بودند در حال کمک جهت رفع انسداد بود و در این حین به صرف اینکه لباس بسیجی بر تن داشت مورد حمله اغتشاشگران قرار می‌گیرد و تعدادی از آن ها با قساوت و بی‌رحمی وی را به شهادت می‌رسانند.

در پی این حادثه تلخ و ناگوار، بلافاصله پرونده‌ای در دادسرای امور جنایی و جرایم خاص کرج تشکیل و بازپرس مربوطه دستورات قضایی لازم را جهت شناسایی و بازداشت متهمان به اداره کل اطلاعات استان البرز صادر می کند.

در این پرونده در مجموع برای ۱۶ نفر از متهمان قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر و در تاریخ ۹ آذر جلسات دادگاه انقلاب اسلامی و دادگاه کیفری یک استان البرز برای رسیدگی به اتهام افراد دخیل در شهادت روح الله عجمیان و حوادت آن روز بهشت سکینه کرج آغاز شد.

در جلسات دادگاه متهمان صراحتا نحوه شهادت سید روح‌الله عجمیان را تشریح و به نقش خود در این جنایت اعتراف کردند. همچنین تصاویر و اسناد مرتبط با این واقعه نیز در دادگاه به نمایش در آمد.

مروری بر اقدامات جنایتکارانه محکومان

پس از دستگیری عوامل شهادت سیدروح الله عجمیان، در بازسازی صحنه جرم متهمان نحوه قتل را بازسازی کردند.

همچنین اظهارات و اقاریر صریح و متعدد متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم و تشریح صحنه جرم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه آن ها و کشف مطالب مجرمانه، تصاویر و فیلم های منتشر شده از روز حادثه مبنی بر نحوه به شهادت رساندن مدافع امنیت شهید سید روح الله عجمیان نیز تماما اتهامات متهمان را اثبات می کرد.

روایت محمد مهدی کرمی از روز شهادت شهید عجمیان در جلسه دادگاه

محمدمهدی کرمی، متهم ردیف اول پرونده، در جلسات دادگاه با تشریح کامل اقدامات خود در روز حادثه گفت: شب یازدهم آبان ماه بود که یکی از دوستانم به من پیام داد و گفت فردا دوازدهم آبان روز چهلم حدیث نجفی است و ما هم برای حضور در آن مراسم آماده می‌شویم لذا من هم قصد کردم که در این مراسم حاضر شوم. در روز ۱۲ آبان نزدیک ۱۱ صبح بود که به ترافیک اتوبان رسیدم. از ماشین پیاده شدم و با افراد حاضر در صحنه شعار دادم و به سمت مأمورین سنگ پرتاب کردم. در ادامه به سمت زیرگذر که رفتم مشاهده کردم که جمعی از افراد در آنجا تجمع کرده‌اند. لذا در ادامه من هم به این جمع پیوستم و شنیدم که فردی فریاد می‌زند بسیجی بسیجی. در ادامه دیدم که بسیجی روی زمین افتاده و دو الی سه نفر بالای سرش ایستاده‌اند و با سنگ و چوب به سر و صورتش ضربه می‌زنند. هر کسی یکی دو تا مشت میزد و فرار میکرد.

وی گفت: همینطور که شهید با دست خالی در حال فرار بود، سنگ، چوب و... به سمتش پرت میکردند و افرادی که وی را می زدند بالای ۳۰ تا ۴۰ نفر بودند.

وی در رابطه با اقدامات خود نیز گفت: دستم را انداختم سمت شانه راستش و چرخاندمش و بعد با یک سنگ به سرش ضربه زدم. بعد از اینکه این سنگ را زدم با مشت سه ضربه به سرش وارد کردم. بعد شهید را دیدم که زمین افتاده و در همین حالت یک نفر روی پهلو و دنده سمت راستش میپرید.

وی ادامه داد: بعد از اینکه اطراف شهید خلوت شد به سمتش رفتم و با پا یک ضربه به وسط پاهایش و دو ضربه به زانوهایش زدم.

در همین حین یک فرد آمد و ۳ الی ۴ ضربه چاقو به سمت ناحیه شکم و پهلو شهید وارد کرد و بعد از اینکه چاقو را زد و از روی شکمش بلند شد من پاهای او را گرفتم و به سمت جلوی خاور روی زمین کشیدم که در همین لحظه کفش هایش از پاهایش در آمدند و با آنها ۲ تا ضربه به سمت صورتش زدم و بعد یک ضربه با پای چپ به سر و گردن و ۲ الی ۳ ضربه هم با کفش به صورتش وارد کردم.

در جلسات دادگاه، فیلم و تصاویر اقدامات محکوم علیه کرمی نسبت به شهید عجمیان نیز به نمایش درآمد.


روایت محمد حسینی از روز حادثه و نحوه شهادت شهید عجمیان در جلسه دادگاه

محمد حسینی فرزند سید حسن متهم ردیف دوم این پرونده است، فردی که با چاقو ضرباتی به شهید وارد کرده است.

وی در جلسه دادگاه اقداماتش در زمان شهادت شهید عجمیان را تشریح کرد و گفت: من جزو آخرین نفراتی بودم که به بالای سر شهید عجمیان آمدم، افرادی به شهید توهین می‌کردند و به وی لگد می‌زدند.

وی همچنین صراحتا در دادگاه اعلام کرد: چاقوی خود را دو مرتبه و به عمق دو بند انگشت به بدن شهید عجمیان فشار دادم و در مرتبه سوم کمی به داخل بدن وی وارد کردم.

در رابطه با اقدام جنایتکارانه محکوم حسینی در روز حادثه، دیگر متهمان پرونده نیز صراحتا وی را به عنوان فردی معرفی کردند که به شهید چاقو زد و با توجه به اینکه سیدمحمد حسینی در آن روز پیراهن قرمز به تن داشته حتی قبل از شناسایی و بازداشت ایشان، سایر متهمانی که قبل از وی بازداشت شدند همگی اظهار داشتند کسی که لباس قرمز داشته چندین ضربه چاقو به شهید زده است.

محمدمهدی کرمی در دادگاه زمانی که حادثه را در حضور محمد حسینی تشریح میکرد گفت: یک فرد آمد و با ۳ الی ۴ ضربه تقریبا به اندازه دو بند انگشت با چاقو به سمت ناحیه شکم و پهلو شهید ضربه وارد کرد.

قاضی از کرمی پرسید: چه کسی با چاقو به دنده شهید ضربه کرد؟

کرمی به محمد حسینی اشاره کرد و گفت: این فرد با چاقو به ناحیه شکم و پهلوی شهید ضربه زد.

همچنین تصاویر و فیلم هایی که از روز حادثه بدست آمده است نشان می‌دهد، متهم در زمان انسداد اتوبان تهران – کرج و در زمان شهادت شهید سید روح الله عجمیان حضور فعال داشته و تصاویری از زمانی که سنگ در دست داشته نیز منتشر شده است.

در نهایت پس از برگزاری جلسات دادگاه، ختم رسیدگی از سوی دادگاه اعلام و در تاریخ ۱۳ آذر، احکام اولیه این پرونده صادر گردید.

براساس احکام صادرشده اولیه محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به مامورین حافظ امنیت و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت سید روح الله عجمیان گردید به اعدام محکوم شدند.

بر اساس این گزارش احکام صادره پس از اعتراض متهمان در دیوان عالی کشور مورد بررسی مجدد قرار گرفت و رای دیوان عالی کشور بعد از بررسی دقیق پرونده درخصوص فرجام‌خواهی متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان صادر شد.

با توجه به قرائن و مستندات موجود در پرونده، دیوان عالی کشور، فرجام‌خواهی محکومان محمد مهدی کرمی و سید محمد حسینی را وارد و موجه تشخیص نداد و حکم صادره شده از دادگاه را به استناد بند الف ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری تایید نمود.

برهمین اساس و پس از طی تمام مراحل قانونی و تایید رای از سوی دیوان عالی کشور، حکم اعدام محکومان محمد مهدی کرمی و سید محمد حسینی صبح امروز اجرا شد.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 288
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 55
  • احمدی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    اینان باید در همان صحنه جنایت اعدام می شدند / اینان نه فقط بابت جنایت بر شهید امنیت کشور بلکه بایت ایجاد فتنه و آشوب و از بین بردن امنیت خیلی سریع تر باید اعدام می شدند
    • اعدام علنی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      باید این جنایتکاران علنی و در محل جنایتشان و جلوی دیدگان همه اعدام شوند. قوه قضائیه از چه می ترسد؟ باید جنازه این جنایت کاران چند روز در همان اتوبان بر چوبه دار بماند تا یاغیان و جنایتکاران ببینند که جنایتشان بی پاسخ نیست. قوه قضائیه ! از اعدام جنایتکاران در ملا عام نترس.
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      همشون اعدام میشن قوه قضاییه اسیر هوچی بازیها نمیشه
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      46 33
      نه عزیزم اینان در نهایت میرن جهنم
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      87 25
      اختلاس گرا کی باید اعدام بشن؟
    • فاطمه IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      28 33
      چرا مردم اینقدر با انزجار آن شهید را میزدند؟ مگر چکار کرده بود؟
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      37 18
      حکم اختلاس اعدام نیست. حکم اخلال در نظام اقتصادی کشور اعدامه که همه‌شون بعد از بازگرداندن پول‌ها اعدام شدن و میشن. اغتشاش‌گرا و براندازای عوضی هم به فضل الله مقتدر شکست‌ناپذیر، اعدام میشن تا بفهمن عاقبت این قمار، سینه قبرستون خوابیدنه. حالا اگه میخوای رفقات رو به کشتن بدی ادامه بده
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      30 14
      مه افرید خسروی فاضل خداداد اکبر مظلومین و چند نفر دیگر اختلاسگران کلانی بودند که اعدام شدند خیلی ها هم مثل هدایتی ابر طبری رفیقدوست ابد یا بلند مدت گرفتند چند نفر هم مثل خاوری رسوا و فراری شدند بیشتر اغتشاشگر ها هم از قشر مرفه و مختلس هستند تو اگر از اختلاسی خبر داری بگو رسیدگی شود
    • ایرانی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      41 15
      یه مهسا امینی به دروغ علم کردین و پشت سرش به دستور ارباباتون خون ریختین، مسجد و قرآن و پرچم و آمبولانس آتیش زدین، آرمان علی وردی شکنجه کردین، سید روح الله عجمیان مظلوم رو به خاک و خون کشیدین، کسب و کار و اقتصاد و دانشگاهها رو به گند کشیدین، کومله و دموکرات وطن فروش و داعشیهای خونخوار رو هار کردین انداختین به جون ملت فکر هم کردین تموم شد؟ به خدا قسم تمام بانیان و مشوقان و برنامه ریزان این جنایتها و خیانتها و وحشی گریها و صدمه به آرامش و نظم و امنیت ایران و ایرانی رو از هر سوراخی باشن بیرون میکشیم و به دست عدالت میسپریم تا دیگه جرأت کشیدن چادر و روسری از سر ناموس مسلمون و زدن شاهرگ نیروی حافظ امنیت و متلاشی کردن سر بسیجی کارگر بی سلاح با پنجه بکس و پاره آجر(شهید تقی پور) رو نکنن و به غلط کردن بیفتند. دست آخر هم به سوی عذاب اخرتی رهسپارشون میکنیم به حول و قوه الهی!
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      23 8
      ۱۰۰۴ کدوم مردم؟ اون جانیها مردم نبودن، همونطور که برای شهید شدن باید شهید بود، برای حرمله و جانی شدن هم باید جانی و کثیف باشی
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      18 5
      خواهر فاطمه سوره بروج را تلاوت بفرمایید (والسماء ذات البروج ......... قتل اصحاب الاخدود) قصه فقط قصه کفر و ایمان است ان زمان هم بوده گودال حفر میکردند مومنین را در ان اتش میزدند کنارش می نشستند به تماشا (اذ هم علیها قعود )فقط به جرم ایمان و خداپرستی (و ما نقمو منهم الا ان یومنو بالله العزیز الحمید ) وقتی پزشکی با صدها میلون تومان حقوق انگونه به جنگ کارگر بی سلاح و پابرهنه ای میرود داستان همین است از قابیل تا امروز کافر و مشرک جز با تکه تکه کردن مومن و حزب اللهی ( البته با اوصاف قرانی ) ارام نمیگیرد ( تفسیر و شان نزول این سوره هم بسیار هدایتگر است )
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      13 6
      سوره بروج را تلاوت بفرمایید (والسماء ذات البروج ......... قتل اصحاب الاخدود) قصه فقط قصه کفر و ایمان است ان زمان هم بوده گودال حفر میکردند مومنین را در ان اتش میزدند کنارش می نشستند به تماشا (اذ هم علیها قعود )فقط به جرم ایمان و خداپرستی (و ما نقمو منهم الا ان یومنو بالله العزیز الحمید ) وقتی پزشکی با صدها میلون تومان حقوق انگونه به جنگ کارگر بی سلاح و پابرهنه ای میرود داستان همین است از قابیل تا امروز کافر و مشرک جز با تکه تکه کردن مومن و حزب اللهی ( البته با اوصاف قرانی ) ارام نمیگیرد ( تفسیر و شان نزول این سوره هم بسیار هدایتگر است )
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      22 10
      اون دکتر چرا اعدام نشد ؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      26 22
      دست قوه قضاییه درد نکند. خدا، خیرشان دهد. تا آخرین برانداز رو باید اعدام کرد. ذات اینا خرابه
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      19 6
      ۱۰:۰۴ شهید کاری نکرده بود به جز دفاع از حق. ضدانقلاب باطل از حق کینه داشت نه این حق مشکل داشت! سوادتون هم در حد جلبکه. ضمنا به دروغ اسمتو نذار فاطمه. بذار برده شیطان
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      11 5
      ۱۰:۰۴ شهید کاری نکرده بود به جز دفاع از حق. ضدانقلاب باطل از حق کینه داشت نه اینکه حق مشکل داشت! سوادتون هم در حد جلبکه. ضمنا به دروغ اسمتو نذار فاطمه. بذار برده شیطان
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      15 9
      الحمدالله بسزای جنایتشون رسیدن.خوشحالمون کردید
    • محمد قزل IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      10 4
      خواهر فاطمه همه بسیجیان مخصوصا شهید عجمیان برای مردم خیر و امنیت هست فلسفه بسیج همین هست پس نگو این بسیجی مگر چکار کرده؟ معلومه شما یا خبر نداری یا مرض داری.شهید عجمیان برای باز کردن بزرگراه که توسط اراذل و اوباش مسدود کرده بودن رفته بود
    • امیر IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      10 5
      طرف نوشته چرا مردم اون شهید رو با انزجار می‌زدند. برو واقعه کربلا رو بخون. هر وقت فهمیدی چرا مردم جناب علی اکبر رو با انزجار میزدند، جوابت رو میگیری. کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
    • سپهر فولادي IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      8 4
      الحمدالله كه قاتلان و عاملان اين جنايت بسزاي اعمالشان رسيده و خواهند رسيد. از قوه قضاييه تشكر مي نمايم.
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      9 3
      در پاسخ به فاطمه : اینها که اینجوری وحشیانه این شهید مظلوم را زدند مردم نیستند اینها مزاحمین ارامش مردم هستند و دلیل کتک خوردن این شهید مظلوم به دست این اراذل دفاع کردن این شهید بزرگوار از امنیت مردم بوده است اگر میخواهید بدانید مردم چه کسانی هستند باید بگویم مردم همانهایی هستند که در شهادت حاج قاسم و سالگردهای او به خیابانها امدند و یا همانهایی هستند که کلاً نه به نفع نظام و نه بر ضد نظام راهپیمایی نمیکنند و یا اگر ضد مسئولین اعتراض میکنند متمدنانه و انسانی اعتراض میکنند اکثر قریب به اتفاق مردم این چند دسته هستند نه ان قاتلهای گرگ صفت که اقای عجمیان را شهید کردند.
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      4 9
      اعدام عملی غیر انسانی است ولی اگر با اعدام مشکل کشور حل میشد ، با اعدامهای خلخالی ، الان نباید هیچ مشکلی وجود داشت .
    • US ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      1 3
      فقط مراقب باشيد
    • ناشناس IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      2 2
      اعدام خوبه البته برای همسایه ما از گرسنگی و آلودگی هوا میمیریم و می ریم پیش اینایی که قبلا کشته یا اعدام شدن
  • سید IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    70 24
    ای کاش مجازات های اشرار بدون ملاحظات ناشی از هوچی گری معاندین، منافقین، مخاصمین و رسانه های زنجیره ای و اجاره ای داخلی و خارجی و در کوتاهترین فاصله زمانی نسبت به انجام جنایت صورت گیرد تا تأثیر بیشتری داشته و مشمول نسیان در اثر مرور زمان نشود!
    • ایرانی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      18 7
      منافقا
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      16 42
      اقا قدیم حکم اعدام چند سال طول می کشید الان ۱تا ۲ ماه زمان می برد
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      37 6
      بله بایستی با سرعت دنبال بشه چون الان نیاز هست که تا نا امنی که به واسطه جنایت اینها اتفاق افتاده که متاسفانه کل کشور را فراگرفته برخورد سریع بشه
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      25 8
      اونی که گفتی الان اعدام ۱ ماهه هست؛ همه چی پیشرفت میکنه اینم پیشرفت میکنه. قرار نیست همیشه کارا طول بکشه. اگه آشوب کنید، اعدام‌ها به ۱ هفته‌ای هم میرسه. برید حساب و کتاب کنید
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      16 14
      اره عزیرم همه چیز پیشترفت میکنه مخصوصا ظلم اونی که اختلاص میلیارد ملیادی کرده هنوز زندست اونی که سر زنشو کند اورد تو کوچه هنوز زندست چرا پرا اینا چیزی پیشرفت نکرده فقط برا اینا یدفه در میاد تا پیشرفت کرده
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      9 6
      اختلاسگران اعدام شدن ندیدی؟
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      9 4
      ۱۱:۳۹ بله ظلم شما هم‌ پیشرفت کنه که خیال کردید چند تفری بریزید سر یک نفر کاری‌تون ندارن اما گول خوردید! به همین خاطر همین سریع اعدامتون می‌کنیم
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      4 7
      بس چرا قاتلین حدود ۳۰ نفر از مردم اعدام نشدن اگه قرار بخاطر یه نفر چند نفر قصاص بشن بخاطر سه نفر چی؟
    • وطن پرست DE ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      3 0
      جای داره یادی کنیم از ادم هایی که موقع محاکمه اختلاص گر ارشد جناب اقای کرباسچی با ادعای ازدی بیان نزاشتن این فرد محاکمه کامل بشه. اگر واقعا نگران اختلاص بودید٬ تکرار نمی کردید. اخه زنگنه تکرار داشت!!! قوه قضاییه برخورد حداقلی کرد.
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      2 1
      ۱۶:۰۷ هوچی‌گری نکن و دروغ نگو. قتل شهید عجمیان، مستدل و مستند است. آیا برای کشته شدن ۳۰ بی‌گناه، دلیل محکمه‌پسند داری و رو نکردی؟! اگر نداری پس دروغه و باید لال شی. اگر هم ۳۰ اغتشاش گر بوده که نوش جانشان
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    70 19
    دنیا و آخرت خودتون رو ویران کردید فقط به خاطر حرفها و تشویق های درپیتی ها و علی کریمی ؟؟؟؟ الان این نکبت ها کجان در حالی که اون شهید رعنا زیر خروارها خاک خوابیده شماها هم با حکم اعدام به جهنم حواله شدید ؟؟!!! ای کاش قوه ی قضاییه برای این درپیتی ها هم احکام بازدارنده صادر میکرد !
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      4 7
      کارما
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      22 5
      پدر و مادر و خانواده های اعدام شدگان و وکلای آنها باید در دادگاه از علی کریمی و علی دایی و دیگر محرکان داخلی و خارجی آشوب و اغتشاشات شکایت کنند زیرا آنها موجب تحریک و فریب فرزندشان و مسبب اعدام یا زندانی شدن فرزندشان شدند.
  • علیرضا از سبزوار IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    55 13
    انشالله سایر قاتلین هم به زودی به دار مجازات برسند .به حق مادر چهار شهید کربلا ام البنین
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • شهاب IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    62 18
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر . احسنت به قوه قضائیه. دستشان درد نکند. بقیه جلادان و قاتلین را سریعتر و بدون تسامح و اغماض اعدام کنید تا عبرتی شود برای اراذل و اوباش چاقوکش.
    • سعید IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      11 4
      ترانه علیدوستی رو هم آزاد کنید به ریش ملت بخنده.
    • زن_زندگی_آزادی_جمهوری_اسلامی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      8 0
      ترانه علی دوستی به ملت دهن کجی نکرد بلکه ثابت کرد دلیل بازداشتش مساله ی حجاب نبوده بلکه اقدام بر علیه امنیت ملی بوده.و افرادی که با بازداشت ایشون به هول و ولا افتادند و از طرق مختلف پیگیر آزادیش بودن ,نشون دهنده ی اینه که منافعشون و اربابانشون مشترکه و سرشون تو یه آخوره.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    15 53
    بانگاه عمیق متوجه میشیم که بااعدام هیچ چیزی عوض نمیشه واعدام راه حل موقتی هستش وقضیه باید ازریشه حل بشه اگر قرار باحل این موارد بااعدام بود نباید هیچ ادمکشی اتفاق میفتاد لذا راه حل قضیه فقط تامین خواست توده معترضین است نه سرکوب واعدام
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      47 12
      بیا به همون روشی که شهید عجمیان رو به شهادت رسوندن، من بزنم بترکونمت، بعد به خانواده ت بگو بیان جای تقاضا اعدام مشکل منو از ریشه حل کنن. احمق !
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      33 8
      توده معترضین در بهترین حالت ،در کل کشور کمتر از چهل هزار نفر بودند.اینها فقط آغوش رایگان و وبی عفتی میخواستند وفحاشی را نصب العین اغتشاشات قرار داده بودند.عروسکهای کوکی اینترنشنال وبی بی سی وعلی کریمی و...شده بودند.هر وقت به افراد خانواده وخودت ،دزد زد یا چاقو زدند،اونوقت سر وقت اول ارشادشون کن وبعد ببخششون.حاتم بخشی از جان و امنیت دیگران ،هنر نیست.
    • سلام IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      37 3
      مهم حکم شرعی والهی است که درقرآن آمده وبازدارنده است
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      28 5
      خواست توده معترضین یا توده جانیها؟ اعتراض با جنایت برای هیچ انسانی قابل توجیه نیست
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      21 2
      اولا اگر اعدام اثر نداشت که سریع این جا نبودی تا به ما پیغام دهی! ثانیا، اثر اعدام عقلا بالاترین اثر است. اگر جنایت‌کار داریم، بدون اعدام ده برابر جنایت‌کار داشتیم. ثالثا اغتشاش‌گران و ضدانقلاب، باید پاسخ‌گو باشن نه طلب‌کار. به همین خاطر مجازات میشید. به جای توقع عمل به خواسته‌های مفسده‌آمیزت، خودتو برای اعدام گرم کن
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      15 2
      عجب نگاه عمیقی کردی، بپا یوقت انقد عمیق نشی که نتونی از توش دربیایی
    • علی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      8 4
      در حکم خداوند حکیم قصاص جنایت جانیان زندگی بخشی به تمامیت جامعه است دست قوه قضائیه درد نکند که قانون را اجرا می کند
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      10 3
      اعدام بهترین راه هست ، جانیان بعدی از ترس اعدام شدن دست از جنایت میکشن، مطمئن باش اونی که جنایت میکنه تنها دلیلش اینه که فکر میکنه هرگز گیر نمیفته
    • CA ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      9 1
      نگاه تو اصلا عمیق نیست مغرضانه و یکطرفه ست. شما چه جوابی برای مادران این شهدا داری؟ بهشون بگیم ببخشید پسر شما در وطن خودش بدست داعشی‌های ایرانی شهید شد. این دو معدوم در بیرحمی هیچ تفاوتی با داعشی هایی که در سوریه محسن حججی رو به شهادت رسوندن نداشتن.و وای برما اگه داعش و منافقین خونخوار در این کشور جولان بدن و جو ترور و ناامنی راه بندازن و ما جرأت نکنیم محاکمه شون کنیم.
    • CA ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      7 1
      نگاه تو اصلا عمیق نیست مغرضانه و یکطرفه ست. شما چه جوابی برای مادران این شهدا داری؟ بهشون بگیم ببخشید پسر شما در وطن خودش بدست داعشی‌های ایرانی شهید شد. این دو معدوم در بیرحمی هیچ تفاوتی با داعشی هایی که در سوریه محسن حججی رو به شهادت رسوندن نداشتن.و وای برما اگه داعش و منافقین خونخوار در این کشور جولان بدن و جو ترور و ناامنی راه بندازن و ما جرأت نکنیم محاکمه شون کنیم.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    31 11
    اغتشاشی در دل مردم جایی ندارد
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      4 6
      اغتشاش یا اعتراض؟
    • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      0 0
      اغتشاشو!!
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    31 6
    قشنگ صحنه‌های کربلا رو برای آدم زنده میکنن!
  • رضا IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    35 9
    منتظر اعدام بقیه داعشی های وطنی هستیم
  • الی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    26 8
    اینا از چه پدر و مادرایی زاده شدن اصلا از کجای ایران اومدند که اینقدر وحشی هستند خور و خواب و خشم و شهوت شغب است و جهل و ظلمت حَیَوان خبر ندارد ز جهان آدمیت مگر آدمی نبودی که اسیر دیو ماندی؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    30 7
    قصاص بهتر داروی عدم رشد جرم است توسط جانیان
  • مه قلی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    20 11
    خب بی زحمت بابک زنجانی هم اعدام کنین.
    • CA ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      19 32
      چاقو دسته خودش نمی برره اخوی
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      25 16
      بزار پولهائی که خورده رو زنده کنیم وپیدا بشه،اونم می بریم بالای دار.
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      16 10
      بزار پولهائی که خورده رو زنده کنیم وپیدا بشه،اونم می بریم بالای دار.
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      21 7
      عزیز من اگه اعدامش کنن پول هاش که خارج از ایرانه دیگه برنمیگرده.
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      9 4
      یک مقدار تحمل داشته باشی ب.ز هم آویزان میشود. یک چیزهایی باید برگرده که مجبوریم فعلا ب.ز را اعدام نکنیم.
  • محمد IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    27 6
    وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَا أُولِي الْأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ ﴿۱۷۹ بقره.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    24 6
    ای کاش هر چه زودتر همه اشرار اعدام شوند چه اغتشاشگران و نامن کنندگان جامعه و چه مفسدان گردن کلفت اقتصادی
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    19 4
    الحمد لله ان شاءالله بقیه علی الخصوص مشهورین علی الخصوص آنهایی که الان خفقان گرفته و لانه موش خزیده اند
  • رویا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    16 5
    وای خدای من انسان هم انقد بیرحم چگونه تونستن با یه موجود زنده ولو دشمن یه همچین کاری بکنن
  • علی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    16 26
    مشرق که نظر منو نشر نمی‌ده ولی وجدانا مشخص شد چه کسی تو اون شلوغی باعث مرگ شده است ؟ مگر میشه دو نفر قصاص بشوند برای یک نفر
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      19 9
      محارب=نقش اجتماعی قاتلان است وربطی به تعداد افرادی که کشته اند ،ندارد.حتی مجروح کردن به منظور ناامنی در اجتماع ،طبق قانون مجازات مرگ دارد.دلهره ای که این افراد با شکستن امنیت جامعه در دل میلیونها نفر ایجاد میکردند ،مجازت مرگ هم براش کمه.
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      26 9
      اولا که جرمشان فقط قتل نبود دوما که همه شون به قصد کشت زدن پس همه شون قاتلن سوما شیوه این جنایت از لحاظ وحشی گری خارج از تصور حتی جانورانه، اگر این جنایت وحشیانه با مجازات قاطع روبرو نشه وحوش برنداز گله ای آدم میکشن به خیال اینکه از مجازات خبری نیست
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      20 6
      مشارکت در قتل هر چند نفر باشه حکم قتل دارد
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      14 3
      کسانی که برای ناامنی به مأموران و اقشار خاص یا مردم حمله کنن، محاربن و همه اعدام میشن. الانم منتظر حکم بقیه باش. چون اعدام دو نفر کافی نیست
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      8 4
      خیلی کار خوبی می کنید که اگر سوال دارید می پرسید، همیشه طبق قانون مشارکت در قتل هر تعداد باشه حکمش برای همه شون اعدامه وگرنه دیگه رایج میشه چند نفر نقشه می کشند که یک نفر رو به قتل برسانند بعدش هم اعدام نشوند . اگرچه حکم اینها صرفا مشارکت در قتل نیست جرم اینها افساد فی الارض و بقیه مواردی هست که در متن امده
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      10 3
      بله حکم قتل دسته جمعی در قانون مجازات همه مشارکت کننده های اصلی است.
    • محمد قزل IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      8 3
      جناب همون‌جوری که یه نفر با اسلحه چند نفر را به قتل می رساند ودر قانون اسلام همون یک نفر را قصاص میکنند برعکسش هم هست اگر چند نفر یک نفر را به قتل برسانند در قانون می توان اون چند نفر را قصاص کرد
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      4 1
      بله که می شود مختار در قیامش همه کسانی که در کربلا بودند قصاص کرد وهرکسی هم که فرار کرد خداوند او را قصاص کرد در زیارت عاشورا داریم البته اگر در عمر شریفتان زیارت عاشورا خوانده باشید اَللَّهُمَّ الْعَنْ أَوَّلَ ظَالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تَابِعٍ لَهُ عَلَي ذَلِكَ خدايا لعنت كن نخستين ستمكاري را كه به حق محمّد و خاندان محمّد ستم كرد، و آخرين كسي را كه در اين ستم از او پيروي نمود. اَللَّهُمَّ الْعَنِ الْعِصَابَهَ الَّتِي جَاهَدَتِ الْحُسَيْنَ وَ شَايَعَتْ وَ بَايَعَتْ وَ تَابَعَتْ عَلَي قَتْلِهِ اَللَّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمِيعاً خدايا لعنت كن جمعيتي را كه با حسين پيكار كردند، و همراهي نمودند و پيمان بستند، و پيروي كردند بر كشتن آن حضرت، خدايا همه آنان را لعنت كن، ای کاش همه 16نفرافرادی که در حمله به این عزیز دخالت داشتن اعدام می شدند این امر شامل همه 70 نفری که به شهید آرمان حمله کردند آنها هم اعدام میشدند همانطور که در زیارت عاشورا در مورد قاتلین امام حسین ع ویارانش می خوانیم که این لعن حتی شامل کسانی هم می شود که در دل یک لحظه خواهان کشتن امام ع بودن پیرمرد هایی که با اعصا به بدن امام ضربه زدن یا کسانی که صلاح نداشتن سنگ زدن وبعضی ها آب دهان انداختن بعضی ها فحاشی کردند وووووو
  • مرادی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    19 8
    حتی تصور از بین رفتن امنیت کشور آدم را می ترساند / چگونه آدم های تبر بر ریشه امنیت کشور خود زده و این کشتی را می شکنند / به تحقیق این قصاص برای جامعه و کشور زندگی و حیات است ای خردمندان
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    23 10
    من که خودم حواسم به خودم نباشه یه پا ضدانقلاب هستم به نوبه خودم از قوه قضاییه تشکرمی کنم ،آدم احساسی نیستم و از مرگ کسی نه خوشحال میشم و نه ناراحت چه مامورین و چه طرف مقابل ولی این پسره واقعا مظلومانه کشته شده بود که معتقدم حتی درتاریخ هم سابقه نداره کسی که برای کمک به باز شدن جاده رفته بودو فقط به جرم پوشیدن لباس بسیج بسیار ناجوانمردانه کشتنش،کاش اون دکتر درویش راهم اعدام کنن ،واقعا امروز خوشحال شدم و آرام ،تنها کار قوه قضاییه که علی رغم همه انتقادها من را خوشحال کرد همینه،دست مریزاد
  • حسین IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    14 29
    فارغ از جنایتی که انجام دادن لطفا جمهوری اسلامی بگه چکار کرده
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      23 12
      همین امنیت ووسائلی که تو بتونی با شکم سیر ،پشت کیبوردت ،افاضه کنی ،کار جمهوری اسلامی است.
    • مرگ بر ضدانقلاب عوضی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      13 7
      نظر بی‌ربطی که گوینده‌اش هم میگه فارغ از بحثه، برای انحراف بحثه و جواب دادن نداره. البته جمهوری اسلامی، شرایط رو برای زندگی اسلامی و انتخاب اسلامی و مردمی مسئولان فراهم کرده که از بزرگ‌ترین نعمت‌هاست. این که مردم افراد خوبی رو در انتخابات معرفی نکنن یا خوب رأی ندن یعنی خودشون از حق‌شون درست استفاده نکردن. اما باز هم نظر بی‌ربط یعنی دست خالی داشتن در مقابل منطق قوی و درست جمهوری اسلامی
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      5 7
      مثلا میخواستی چکار کند
    • ایرانی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      17 4
      سالهاست معلوم و اثبات شده که متأسفانه یک عده فارسی زبان، چشم و دلشون کوره و تحت تأثیر بمباران شبانه روزی بوقهای استکباری قادر به دیدن پیشرفتها و خدمات جمهوری اسلامی مقتدر مظلوم اونهم همزمان با ظالمانه ترین تحریمها و فشارها نیستند و تصور میکنند تمام بدبختیها و مشکلات عالم و آدم مال ایران و ایرانیه و تمام خوشبختیها و موفقیتهای عالم مال خارجیهاست!
    • حجت IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 0
      همین که شما ظالمین رو زنده نگه داشتن برو کلاهتو بنداز هوا
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    20 5
    مرگ بر حنایتکارا
    • ایرانی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      8 5
      مرگ بر جنایتکاران وحشی مزدور افسار پاره کرده متوهم شستشوی مغزی شده که روی ساواک و کومله و دموکرات و منافقین بیشرف و داعشیهای خونخوار رو سفید کردن با این شدت از وطن فروشی و درندگی!!!
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    13 8
    باید حرفهای این حیوانات در فضای مجازی پخش یشه.
  • بی بی شریفه خاتون خوانساری معلم بازنشسته IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    17 35
    آنقدر ملت رو و جوانان رو اذیت کردید که باعث شد جوان روبروی جوان قرار گیرد ! هر دو مظلومند چه عجمیان چه کرمی !
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      28 5
      آخی ،شهید وجلاد در مرام تو یکی هستند؟! این بازی سفید کردن چهره قاتل ،با اشک ریختن تمساحی برای مقتول مظلوم ،کهنه شده و لو رفته.
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      25 7
      به جانی خونخوار و قاتل که با بدترین شیوه قتل کرده، نگو مظلوم! نهایتا یه همچین مظلومی سر راهت میاد و مظلومیتش! رو سرت خالی میکنه
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    24 8
    باید به همان صورت که جنایت کردند کشته می شدند یعنی با کفش کار آنقدر به صورتشان می کوبیدند تا جان دهند
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      15 7
      واگذارشون باخدا دل خیلی هارو سوزوندن من که تاامروز نتونستم صحنه قتل و ببینم چندنفر و اینجوری ب سزای عملشون برسونن بقیه وحشیا حساب کارخودشونو میکنن ممنون از قوه قضاییه
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    24 7
    خداراشکر قاتلین این سید مظلوم به سزای اعمالشون رسیدن
  • محمد IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    18 4
    قطعا از جنایتکاران انتقام حواهیم گرفت
  • ام IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    22 9
    حالا بريد زير خاك سرد بخوابيد وبا مريد تون شمر همنشين بشيد انشا الله
    • مهدی بسحاق IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      2 18
      همه ماها یه روزی میریم زیر خاک سرد ،التماس تفکب
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      4 2
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    6 17
    بال بال نیوز بد جور به بال بال زدن افتادی
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      18 7
      معلوم شد که دشمنان این ملت واسلام ،بال بال میزنند.
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      13 5
      فعلا شما به بال بال زدن افتادید اعدام ادامه شماها هم متمرگید یرجاتون :)
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    23 6
    به درک که واصل شدن حقشونه جوان مردم به طرز فجیع زجر کش کردن خانواده روح الله عجمیان واقعا مظلوم هستن خداروشکر که حق به حق دار رسید روح شهید روح الله عجمیان شاد واقعا خبر دیدم دلم اروم شد
  • CA ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    29 7
    علی کریمی و علی دایی در جرم این معدومین شریکن.
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    17 4
    آزادی برای همه. قانون براي همه. منتظر مجازات بقیه هستیم
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    15 5
    کسانیکه ازاجرای حکم ناراحتید اگر عزیزخودتون و اینجور وحشیانه ب قتل می رساندند بازم ازاعدام قاتل ابراز ناراحتی می کردید اگرقراربود هرکی ادم میکشت میبخشیدنش جامعه ناامن میشد پس بهتره ب تشخیص متخصصان قانون احترام گذاشته بشه
    • سعید IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      1 0
      اینها که فاز روشنفکری دارن همونایی هستن که اگه یه موتوری که داره با موتور خرج خونواده شو درمیاره باهاشون تصادف کنه شده طرف رو بندازن زندان از خسارت و دیه شون سر سوزن کوتاه نمیان تازه افت قیمت ماشینشون رو هم میخوان بنده با توجه به شغل و مسئولیتم روزی ده تا ازین موارد دارم می بینم بعد اینجا میان از یه قاتل وحشی دفاع میکنن
  • علی افصحی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    16 3
    امیرالمومنین اول مطلوم عالم فرمود ،:یوم المظلوم علی الظالم اشد من یوم الظالم علی المظلوم روز انتقام خون مظلوم از ظالم دردناکتر از روزی است که ظالم یا ظالمان خون مظلوم را می ریزند! چرا؟برای این. که امام علی در انتظار شهادت بی تاب بود اما ابن ملجم برای دنیا بی تابی می کرد و به عشق حکومت و شهوت دست به جنایت زد امام در حین شهادت فرمود «فزت و رب الکعبه به والله من بردم و موفق شدم» اما ابن ملجم گفت افانت ننقذ من فی النار آیا فردی چون من!نجات می یابد کسی که در درون انش است! بسیجی شهید عجمیان از روزی که لباس بسیج را در کنار بنایی به تن کرد همانند سایر بسیجیان در تب شهادت می سوخت. او همانند سایر بسیجیان از فرمانده خود حاج قاسم آموخته بود که از حرم و خیمه گاه امام حسین یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز تا پای جان محافظت کند. آماده برای جانفشانی بود. روز شهادتش لباس ساده بسیجی تنش بود و آمده بود در برابر اشرار مزدور، از ولایت فقیه دفاع کند او آماده شهادت بود و در متن اشرار بی سلاح حضور یافته بود او را اشرار داعش مانند، به بدترین شکل به شهادت رساندند و در همان لحظه در آغوش امام حسین به خیل شهیدان میهن اسلامی پیوست . اثبات کرد با ولایت تا شهادت را. اما قاتلانش به سودای چند دلار و اخذ ویزا برای سرزمین شیاطین دست به جنایت داعشی زدند و باور نمی کردند که خون شهید پای آن هارا گرفته و پایمال شدنی نیست. این جانیان هرگز آماده دار مجازات نبودند و خود را در حمایت شیاطین عالم و هشتک نه به اعدام می دیدند اما ناگهان هیچ حمایتی از شیاطین در سحرگاه امروز دریافت نکرده و در حالی که مات و مبهوت و زار بودند به مجازات حنایات خود رسیدند این مجازات دنیایی بود و مجازات آخرتی اشان غیر قابل تصور است چرا که خداوند فرمود و من یقتل مومنا متعمدا فجزاؤه جهنم کسی که از روی عمد مومنی را به قتل برساند مجازاتش جهنم است.ممنون از قوه قضائیه که حافظ خون حافطان امنیت است.
  • علی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    10 4
    امروز چیزی که من دیدم همشون رفتن رو ویبره شلوارشونو خیس کردن..
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    10 28
    دفعه بعد دیگه نباید به هیچ بسیجی و نظامی رحم کنیم.
    • امید IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      20 4
      نجاستی بیش نیستی
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      14 4
      رحم؟! اولا غلطی نمیکنید کا بکنید دفعه بعد یکیتون هم قصر در نمیرید همونجا شما ارازل کوبیده میکنیم نهایت ... که بتونی بخوری ...... ماست
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      15 3
      اینجا حرف مفت نزن میتونی بریز بیرون شلوغ کن ببین چطور کوبیده میشی وای بسیجی ها خیلی ترسیدن :)
    • محمد ژ IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      5 11
      دفعه بعد به بسیجی و نظامی رحم نمکنیم . این دفعه اگه بسیجی گیرمون بیفته زنده زنده میسوزونیمش
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      3 3
      مردم هم ترسیدن و خفه شدن
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      11 3
      دفعه بعد؟!! لیدراتون که رفتن تو گونی. پیاده‌نظام‌تون هم به غلط کردیم گول خوردیم افتادن. خودتم که تو کمپ پشت سیستمی! بعد نوبت ماست. ما دنبال شهادتیم. اما شماها سینه قبرستون رفتنتون در حالی که ازش اکراه دارید دیدنیه
    • مجید IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      10 4
      بسیجی و سپاهی از مرگ نمیترسه ولی لاشخورایی مثل تو خیلییییی از مرگ میترسن.شهادت هنر مردان خداست
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      4 0
      دفعه ی بعد?😏 فعلا تو یکی از لای لحاف درآ بیرون.بعدشم برو شلوارای خیست رو از رو بند بردار ببین خشک شده ,بعد بیا .......بزن.
  • شیراز IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    17 3
    چرا قره حسنلو اعدام نشد اون پزشک بی شرف بی وجدان گنده بگ، یکی مثل کرمی جوون جاهل بود ولی قره حسنلو چی.....
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    17 2
    الحمدلله رب العالمین الا لعنت الله علی القوم الظالمین اون زمان که وحشیانه داشتید اون بچه سید مظلوم و مستضعفو میزدید فکر این روزشم میکردید
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    7 1
    اعدامشون کردن
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    18 2
    چقدر بیرحم و وحشی، به خدا انسان سالم نمیتونه اینطور خون ریز باشه، اونم در مقابل یک فرد بی دفاع. بای ذنب قتلت؟ روحت شاد سید روح الله عزیز که غریبانه کشته شدی
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    28 1
    حالا نوبت جوجه سیاسی های ورزشی مثل علی کریمی ها و آشغال ها و دستمال های تاریخ مصرف گذشته ای مثل مسیح علینژادها است. که به این سوال ساده همه مردم مسلمان و انقلابی و وطن دوست ایران و رسانه ها و خانواده شهدای امنیت... و خانواده شهید عجمی و به داغداران اعدامی های اخیر مثل ...کرمی و ... حسینی... جواب بدهند: که ای نامردها و ای بی وجدانها و ای وطن و ناموس فروش های بی وطن؛ مگه دنیا ( ویزا و یورو و دلار و دست و پا بوسی و باج دادن به مقامات امریکایی و آلمانی... )چقدرارزش داشت و دارد!!. که شما داوطلب اینگونه کارها ی عذاب آور جهنمی شده و‌ می شوید.!؟مطمئن باشید؛ وقتی به همین زودی تاریخ مصرف تان برای اربابان تان تمام شد؛وضعیت آن دستمالی را پیداخواهید کرد.‌که اوضاع و احوال آن دستمال را مسیح علی نژاد بهتر از هر کسی میداند.( دستمال خون آلودگی که جایش فقط توالت است.؛ و بس...)
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 6
    لحظه ای غفلت و فووران خوی حیوانی خون در مقابل خون چاره ای نبود! خدا همه را بیامرزد
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      3 0
      خدا، همه را نمی‌آمرزد. دعای احمقانه نکن که خودتو احمق کردی. خدا، مومنین و مؤمنات و مسلمين و مسلمات را بیامرزد و دشمنانش را لعنت کند. دعا باید خوشایند خدای بزرگ باشد.
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    8 3
    چرا حکم آن پزشکی که با همسرش در این جنایت دشت داشت نقض شد؟ بهتر نبود تا تعین تکلیف حکم نهایی این جانی اعدام متوقف میشد؟
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    9 3
    خدایا سنگ ببار بر سر ظالم ها که جان را تو داده ای و تو هم باید بستانی
  • محمد قزل IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    22 4
    هرچند دیر اعدام کردن ولی باز هم از قوه قضائیه تشکر میکنم پس اون دکتر بی وجدان وزنش چی شد
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    7 23
    کجای دین اسلام گفته چند نفر رو به خاطر قتل یک نفر اعدام بکنند؟
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      17 3
      قانون محارب در دین اسلام،یعنی هر کس برای بر هم زدن امنیت جامعه ،سلاح به دست بگیرد ،حکمش اعدام است.چه بکشد وچه مجروح کند وچه بترساند.یه سرچ کن وبعد نظر بده.
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      13 2
      خب هرکی باعث شد که بمیره رو کشتن. بقیه ای که اونجا بودن اندازه این دونفر توی مردنش نقش نداشتن شاید اگه این دو نفر این کارو نمیکردن زنده میموند.
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 5
      اینجا ---->‌‌‌‌×
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      5 2
      اون جایی که گفته قصاص کنید و الفتنه اشد من‌القتل و سایر احکام اسلام. این جا هم همه این افراد هم قتل کردن هم ضدانقلابی‌گری پس حکم‌شون اعدامه. ضدانقلاب ضد دین که اسلام‌ نمیفهمه
    • محمد قزل IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      6 1
      تو که میگی کجای اسلام گفته چند نفر را به خاطر یک نفر اعدام نمیکنند پس اگر یه شخصی یا یک نفر با اسلحه چند نفر را به قتل برساند تکلیف چیست
  • نیما IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    16 3
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    6 19
    در دین اسلام قاتل می تواند از اولیای دم رضایت بگیرد. چرا طبق دستورات دین عمل نمی کنید؟ این اعدام ها، عادلانه نیست.
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      10 2
      برای ضدانقلاب وحشی، قانون خودشون رو اجرا کنی میشه قانون اسلام. قصاص، قانون اسلامه نه چیزی که تو میگی
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    8 21
    تا الان 5نفر برای عجمیان اعدام شدن.مگه انصاف ندارید شما
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      8 2
      لابد شما واربابتان انصاف دارید قانونی باشد باید همه افرادی که نقش داشتند اعدام شوند دو نفر کم باید قره حسلنو اعدام شود
    • نگار IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      7 2
      اول اینکه 2 نفر و دوم اینکه هر کسی در این جنایت نقشی داشته باید اعدام بشه. شما چرا انصاف نداشتید که جوون مردم رو تیکه تیکه کردید؟ چرا باعث مرگ 200 نفر بجای یک نفر شدید؟!!!!!
  • نیما IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    13 2
    ان سه نفر دیگر هم باید اعدام بشوند
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 8
      نظرت چیه 80میلیون نفر رو اعدام کنید
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      4 0
      هرچی فاجعه وحشی تو هرکشوری باشه بایداعدام بشه
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    11 2
    باید به حافظان امنیت کشور اجازه دهند مثل کشور آمریکا حکم اعدام را در صحنه اجرا کنند تا کسی دیگر جرات نکند کشور را به اغتشاش بکشد
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    11 3
    جالبه ! این وحشی ها بدون فوت وقت اقدام به قتل میکنند ولی قانون با تلف کردن وقت فقط مهلتی به طرفداران رسانه ای آنها میدهند تا مظلوم نمایی و جای قاتل و مقتول را عوض کنند. دوستانی که از جنایتهای وحشیانه منافقین در اول انقلاب سند دارند روایت میکنند که اگر اقدامات قاطعانه قضایی در سالهای ابتدایی انقلاب نبود امنیت مردم تامین نمیشد
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    8 2
    الله اکبر الله اکبر
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    9 4
    خوب که‌ بدرک واصل شدند
  • باغبان پیر FR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    10 1
    هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت
  • سارا IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 17
    چند نفر دیگه باید اعدام بشن؟ قرآن گفته و قانون گفته فقط یک نفر در مقابل یک نفر باید اعدام بشه چرا قانون رو اجرا نمیکنین
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      8 2
      برای امنیت بقیه مردم
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      10 2
      تا آخرین نفر ضدانقلاب محارب رو اعدام می‌کنیم. حکم خدا، اعدام همه محاربان و شریکان قتله نه دروغی که تو گفتی‌ خیال کردید چند نفری بریزید سر یک نفر رهاتون می‌کنن اما دیدی این جوری نشد و غافلگیر شدید! از این به بعد، نوبت ماست که بیایم سراغ سگ‌توله‌های رجوی
    • ایران قوی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      9 3
      یا آنقدر احمقی و کودن یا خودت رو به کودنی میزنی بدبخت .....
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      2 5
      مردم ۲۴ سال امنیت ندارن
    • مجید IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      8 2
      الجزایر 48 نفرو جای یک نفر اعدام کرد. اینا جنایت علیه بشریت مرتکب شدند. قتل عادی نبوده که. بعدش چی میشه ان زمان که آدم میکشید خدا رو نمیبینید موقع اجرای حکم همتون مجتهد میشید!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      3 0
      قانون اینگونه است بله که می شود مختار در قیامش همه کسانی که در کربلا بودند قصاص کرد وهرکسی هم که فرار کرد خداوند او را قصاص کرد در زیارت عاشورا داریم البته اگر در عمر شریفتان زیارت عاشورا خوانده باشید اَللَّهُمَّ الْعَنْ أَوَّلَ ظَالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تَابِعٍ لَهُ عَلَي ذَلِكَ خدايا لعنت كن نخستين ستمكاري را كه به حق محمّد و خاندان محمّد ستم كرد، و آخرين كسي را كه در اين ستم از او پيروي نمود. اَللَّهُمَّ الْعَنِ الْعِصَابَهَ الَّتِي جَاهَدَتِ الْحُسَيْنَ وَ شَايَعَتْ وَ بَايَعَتْ وَ تَابَعَتْ عَلَي قَتْلِهِ اَللَّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمِيعاً خدايا لعنت كن جمعيتي را كه با حسين پيكار كردند، و همراهي نمودند و پيمان بستند، و پيروي كردند بر كشتن آن حضرت، خدايا همه آنان را لعنت كن، ای کاش همه 16نفرافرادی که در حمله به این عزیز دخالت داشتن اعدام می شدند این امر شامل همه 70 نفری که به شهید آرمان حمله کردند آنها هم اعدام میشدند همنانطور که در زیارت عاشورا در مورد قاتلین امام حسین ع ویارانش می خوانیم که این لعن حتی شامل کسانی هم می شود که در دل یک لحظه خواهان کشتن امام ع بودن پیرمرد هایی که با اعصا به بدن امام ضربه زدن یا کسانی که صلاح نداشتن سنگ زدن وبعضی ها آب دهان انداختن ک بعضی ها فحاشی کردند وووووو
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 5
    دوقطبی نمودن جامعه به دو دسته اغتشاشگران و مدافعان امنیت از سوی عوامل پشت پرده مافیاها و غارتگران بیت المال (سازمان یافته و نفوذی در بدنه حاکمیت و دولت)، چیزی جز رو در رو قرار دادن مردم و به جان هم انداختن یکدیگر ندارد... عبادت 70 جز دارد که 69 جز آن تفکر و شناخت و 1 جز آن احکام است. مردم بی تفکر و مدافع مافیاها، کمی تفکر کنید تا عوامل دزدی و غارتگران سازمان یافته را شناسایی نمایید و نسبت به آنها معترض شوید و نه ... .
  • سعید IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    8 0
    تحریک کنندگان این قاتلین الن اگر در بی بی سی و سعودی نشنال هستند،زناگ و مروانشان از یک شب پر کار فسث و قجور بیدار شده ،دوش گرفته و با زهرمار کردن صبحانه مفصل عازم محل کار برای ادامه تح یک جوانان هستند ویا ومثال علی کریمی ماندیبولا(فکپهن ودراز) در ویلای خود نشسته وحتز فاتحه ای برای جوانانی که خود محرک آنها بوده اند نمیخوانند.خدا لهنتشون کنه.در ضمن علی کریمی ویزای امریکا هم گرلت و رفت.وجود منحوس
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    9 3
    با تشکر از نیروهای انتظامی و امنیتی و قوه قضاییه، لطفا باقی اغتشاش‌گران و براندازان رو هم زودتر اعدام کنید.
  • .سعید IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 2
    برای کشته شدن هر هموطن انسان ناراحت میشه،اعدام اینها هم از نظر روح و روان آذار دهنده هست،اما جواب اشلی را باید بی بی سی و سعودی ننال و اراذلی چون کریمی و این رقاصها و دلقکها باید بدهند که با تحریک بچه های مردم آنها را مقابل شرع و قانون و ملت قرار دادن‌خدا لعنتشون کنه
  • جواد IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    12 4
    علی کریمی بیشرف وطن فروش راهم بیاورید اعدامش کنید
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    9 3
    اعدام هم کمه برای این دو نفر . کاش اون دکتر نامرد هم حکم اعدامش تایید میشد و قصر در نمیرفت
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    11 3
    الحمدلله حکم الهی اجرا شد
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 1
    منتظر حکم اعدام دکتره گنابادی هستیم
  • حسن IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 2
    احسنت به قوه قضاییه.بایداین داعشی های وطنی وسلبریتیهای مزدور رازودتراعدام کنند تا درس عبریتی برای منافقین وضدانقلاب باشد.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    6 3
    ای کاش هر ۱۶ نفر اعدام می شدند به ویژه اون دکتر که بیشتر شبیه حیون هست تا انسان. اینها در حکومت اسلامی مفسد فی الارض هستند. باید سزای اعمالشان را ببینند و زودتر به جهنم اصل شوند.
  • حسن IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    6 2
    باید این قاتلان وجلادان داعشی زودتر از این اعدام میشدند.برای این قاتلان نبایددادگاه گرفت.اینها مزدوران کدخداهستند.
  • سارا IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    7 2
    خداروشکر. از روزی ک نحوه به شهادت رساندن سیدروح اله رو از این جانیان شنیدم همیشه ناراحت بودم تا امروز ک خبر اعدامشون رو خوندم کمی آروم گرفتم. بقیه قاتلا و جانیا رو هم زودتر اعدام کنید تا زمین از لوث وجودشون پاک بشه
  • فامیل دور IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 1
    خطاب به قوه قضاییه ...پس بقیه ی قاتلین شهید چی؟؟؟؟؟؟ چرا همه شون رو اعدام نمیکنید نگو که اونارو آزاد میکنن
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      0 0
      حرف الکی نزن
  • حسین IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 1
    چرا فقط دونفر توی فیلم بیشتر از 20 نفر دیده می شون همه اونها جنایت کارند یکی یکی باید مجازات مرگ براشون صادر بشه
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 1
    سوختن دشمنان خدا در جهان به ویژه غرب و ضدانقلاب داخل و خارج از اعدام‌ها یعنی اعدام اشرار هم در مسیر درسته هم مؤثره.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 0
    مرگ
  • نرگس رضایی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 3
    چشم درمقابل چشم لعنت خدا بر اونها که مسبب این برادر کشیها شدند عده ای شهید وعده ای پای چپبه پار
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      2 0
      پس لعنت خدا بر خودت که با مردم‌فریبی دیگران رو به اغتشاش دعوت می‌کنی و لعنت خدا بر اجابت‌کننده دعوت شیاطین. گفته بودیم اغتشاش‌گر و برانداز اعدامه. خودتون انتخاب کردید. هنوز هم خیلی از اعداما مونده. رفقاتون رو سوزوندید دمتون گرم
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      2 0
      هیچ غلطی نمیتونید بکتید ضدانقلاب مُردنی. تازه هنوز کامل قصاص نشدید. بازم اغتشاش کنید چشم و روده‌تون رو به هم پیوند می‌زنیم برده‌های رجوی
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      5 0
      مرگبرزامبی های فحاش وتخریب گروقاتل هرزه
  • DE ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 1
    چ بی رحم چ وحشیانه اخه بخدا اعدام کمه واسه اینا باید اب جوش بریزن روشون بعد اعدامشون کنن
  • احسان IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 5
    شهید عجمیان جوان الان در بین ما نیست. و اون جوانی که خام شده بود و ایشون رو شهید کرد اون هم اعدام شد و نیست.
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 6
    مسولین کشور بهتر است به چرایی این همه کینه و دشمنی بین جوانان ملت فکر کنند...
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      3 0
      نطفه یا لقمه حرام، ذات خبیث و دعوت شما شیاطین علت این کینه است که از قدیم هم بوده و با پایان عمر شما، پایان می‌یابد
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 1
    چرا فائزه هاشمی رفسنجانی این لیدر و سردسته اصلی آشوبگران و اغتشاش گران را که از سال 88 تا بحال فقط بدنبال سرنگونی نظام است را ( اعدام ) نمی کنید ؟
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      1 0
      آیا جرمش در حد اعدام هست؟
  • احمد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 4
    وقت کردید پیام را هم بفرستید یک طرفه به قاضی نرید!!!
  • E IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 3
    انتقاممونو میگیرم
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 0
    مالکان اسنپ آلمانی و اماراتی هستند دشمنان ایران هستند اسنپ حامی بی حجابان است باید تحریم شود
  • بهرام IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    6 2
    لعنت خدا بر عاملان شهادت روح الله عجمیان . حالا که به درک رفتن باید پاسخگوی روح الله بی گناه در عالم برزخ باشن.
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      3 1
      لعنت و ننگ بر قاتلان شهدای عزیز امنیت
  • کوروش IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    8 6
    لعنت بر روح خبیث وپلید قاتلان روح الله عجمیان
  • من IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 4
    درود بر قوه قضائیه، باید هرچه زودتر سایر جنایتکاران و قاتلان شهدای مدافع امنیت نیز اعدام شوند
  • حسین IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 2
    فقط 5 نفر ؟ شاید بر اساس شکل قوانین موجود این حکم صحیح باشد . اما ... روح قوانین مهمتر از شکل آنهاست . شهید روح الله عجمیان فقط یک شخص نبود که نسبت به ایشان جنایتی صورت گرفته و حالا بدنبال کسانی باشیم که مستقیما به ایشان اسیب جسمی وارد کرده اند . این شهید نماینده یک تفکر و ایدئولوژی بود . نماینده یک تفکر و یک نظام که اکثریت قریب به اتفاق مردم این کشور کلیت ان را پذیرفته و دل در گرو آن دارند . امام حسین ع نیز علاوه بر ویژگیهای شخصی و مزیتهایی که به لحاظ اصل و نسب الهی داشتند نماینده یک تفکر و یک ایدئولوژی بودند و شاید کسانی که اسیب جسمی مستقیم به جسم مطهر ایشان وارد کردند و موجب سلب حیات دنیایی ایشان شدند تعداد انگشت شماری بودند . توجه مسئولین محترم قوه قضائیه را به زیارت عاشورا جلب میکنم . آنجا که در زیارت نامه دستور دهندگان ، عاملین ، محرکان ، فراهم کنندگان اسباب اولیه ( فکری و مادی ) ، حاضرین نظاره گر خاموش ، فراهم کنندگان وسائل حمل و نقل حاضرین ( لَعَنَ اللهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَاَلْجَمَتْ وَتَنَقَّبَتْ لقاتک ) و حتی غایبین که با شنیدن خبر خوشحال شدند ، مورد لعن و نفرین قرار میگیرند و با تابعیت قوانین موجود ما از قوانین فقهی ، و اینکه کسی مورد لعن و نفرین قرار میگیرد که مرتکب جرم شده باشد ، بنابر این با توجه به روح قوانین باید اشد مجازات در مورد مجازات همه کسانی که به هر طریق ( حتی حضور منفعل ) داشته اند به شدیدترین وجهی اعمال گردد ؟
  • نرگس رضایی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 4
    لعنت خدا بر علی کریمی وبر دایی ومصی فاحشه
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 1
    خوبی این اعدام ها اینه دیگه
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 4
    پایدار نیست!
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 9
    درخت انقلاب خون میخواد
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      5 0
      درخت عنقلابتون رو هم....شما برعندازاز دوزاری :)
    • علی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      5 0
      بشین سر جات. ایشالا خون شما هم پای درخت اغتشاش
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      4 0
      درخت کودتای براندازان، درخت خبیث شیطانیه. خون که هیچ، کود هم بریزی خشک و مُردنیه. البته اگه دوست داری خون نجستو در راه امیال پلید شیطان بریزی بازم اغتشاش کن. فقط قول بده خودت بیای نه این که جوونا رو بفرستی
  • mehran IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 2
    بخدا جیگرم داره ازدیدن این صحنه ها اتیش میگیره. این دوتا ملعون تنها نبودن.بیشترازاینها بودن.حکم اسلام را برای همه شون اجرا کنید!
  • محمد IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    10 3
    کسی که دست به جنایت می زند، باید به عواقب آن نیز فکر کند. باید گفت دو نفر از قاتلان شهید عجمیان قصاص شدند.
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      1 6
      خرج کردن پول ملت ایران اسمش ظلم نیست؟
  • هوشنگ IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 5
    خخخخخخ ریش رو بزن لباس معمولی بپوش خودت رو نخود هر آشی نکن جان و مال خودت را حفظ کن منافق همه جا هست حتی اینجا در این سایت کامنت می زارن خبرها را دنبال می کنند دنبال کسب اطلاعات هستند برای قتل و ضربه زدن کمتر کامنت بزار هرگز اطلاعات نده سعی کن اطلاعات بگیری
    • مرگ بر منافقین کمپ IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      5 0
      پس چرا وایسادی؟! ما هستیم از اسلام و انقلاب دفاع کنیم. تو برو. منافقا زرنگن از ساده‌لوحا سوء استفاده میکنن
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    6 2
    خدایا شکرت بقیه اغتشاش گران آگاه رو هم اعدام کنید
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      5 8
      با این کارها نمی‌تونید جلوی انقلاب مردم رو بگیرین مردم دیگه ترسی ندارن.
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      6 0
      16:08 بخواب بابا خخخخ
  • farhad SE ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 1
    یکبار اعدام برای داعش صفت و نامردان وطن فروش کم است
  • ناشناس IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 4
    .اعدام حق این بچه نبود.
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 0
    مرگ بر یزید کریمی معاویه دایی قاتل مرگ بر کتایون ریاحی قاتل مرگ بر ترانه یزیدی قاتل مهران مدیر قاتل مرگ بر یزید کریمی معاویه دایی قاتل مرگ بر کتایون ریاحی قاتل مرگ بر ترانه یزیدی قاتل مهران مدیر قاتل مرگ بر یزید کریمی معاویه دایی قاتل مرگ بر کتایون ریاحی قاتل مرگ بر ترانه یزیدی قاتل مهران مدیر قاتل مرگ بر یزید کریمی معاویه دایی قاتل مرگ بر کتایون ریاحی قاتل مرگ بر ترانه یزیدی قاتل مهران مدیر قاتل
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 5
    کسانی که از اعدام این دو نفر خوشحال شدن واقعا از جنس بشر نیستن
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      4 0
      شما وحوش دم از انسانیت نزنید اون روزی که بر سر پیکر شهید عجمیان هل هله میکردید انسانیتتون کجا بودی؟!
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      5 0
      ببخشید عزیز پس این افرادی که این جوان عزیز را اینگونه وحشیانه مانند گرگهابه او حمله کردند لابدفیلم حمله این گرگها وحشی را به یک انسانبی صلاح و مظلوم ندیدی که چگونه اورا به شهادت رساندن و اگر هم دیدی خودت هم از همان دسته گرگها هستی مبشه بگیداز جنس چی بودن اگر برادر یا فرزند یا یکی از اعضای خانواده شمارا اینگونه می کشتند وحشیانه به آن افراد چی می گفتی لابد می گفتیاشکالی ندارد اینها از جنس فرشتگان بودند واز آنها تشکر هم می گردی
  • شهین IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 1
    به سزای اعمالشان رسیدند .
  • سیاوش IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 1
    فقط قصاص
  • ققنوس IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 1
    قال الله تعالی: محمد رسول الله؛ اشدا علی الکفار و رحما بینهم
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 5
    درود بر شهیدان راه آزادی. قسم به خون یاران ایستاده ایم تا پایان .
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      7 1
      اونقدر بدبختید که جمله های انقلاب ۵۷ تکرار میکنید ابله ها از خودتون چی دارید اینم گوش کن قسم به خون شهیدان عزیزی چون عجمیان تک تک شمارو رهسپار جهنم میکنیم نسل شما وطن فروشهای غرب زده منقرض میکنیم
    • CA ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      9 1
      وقتی یه آدم سالم بینتون پیدا شد من میشم دومین حامی شما. فعلا که تا امروز جز داعشی،وطنفروش،خائن آدمکش کفتارصفت،خودفروش مثل مصی،علی کریمی،مریم رجوی و ربع پهلوی مفتخور دزد بینتون نیست.و حامیان شما ناپاکترین‌ها در دنیا یعنی آمریکا،رژیم صهیونیستی،انگلیس،فرانسه،آلسعود داعشپرور هستند. شما فراموش کردید که در برابر خدا و پیغمبر و اهلبیت ایستادید. بهت قول میدم که هرگز موفق نمیشید. هرگز.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    اختلاص گرها افرادی که اموال بیت المل برداشتند فرار کردن ودوست وزبان دشمنان ملت شدند همانند یزید کریمی معویه دایی ترانه یزیدی قاتل ودیگی سیلیبیتری های پول پرست گرین کارتی طبق حکم خداوند قصاص می شوند هم در این دنیا هم آن دنیا همانند همانند قارون که خودش ورزمانه خودش اختلاصگر پول پرست یک سیلیبیتری بین مردم عصرش بود ولی مقرور شد وخداوند با اواینگونه برخورد کرد وعبرتی شد برای مردم عصرش سرانجام قارون «فَخَسَفْنَا بِهِ وَبِدَارِهِ الْأَرْضَ فَمَا كَانَ لَهُ مِنْ فِئَةٍ يَنْصُرُونَهُ مِنْ دُونِ اللَّهِ وَمَا كَانَ مِنَ الْمُنْتَصِرِينَ»؛[۱۵] سپس ما، او و خانه اش را در زمین فرو بردیم و گروهی نداشت که او را در برابر عذاب الهی یاری کنند و خود نیز نمی توانست خویشتن را یاری دهد
  • ایرانی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 0
    ممنونیم از قوه قضاییه برای شادی روح شهدای امنیت صلوات
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 3
    اینکه حق قصاص وجودداره درسته..اما تابه حال فکرکردید اینهمه عصبانیت اونهمه درجایی که مردمش ازنظرمالی ضعیفترهستن ازکجا میاد..
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 0
    پس درویش جنایتکار دکتر !!! قره حسنلو سرگروه جنایتکاران و با حقوق ماهیانه ۱۰۰ میلیون چی شد !؟ فرو حسنلو مسئول اصلی شهادت جانگداز شهید عجمیان هست.
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 0
    تسلیت به بانی و محرک این جنایت علی کریمی و علی دایی لمپن که دیگران را تشویق به قتل کردند و خودشان در جای امن و گرم مشغول زیست حیوانی شان هستند.
  • شهرام IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 0
    اخه‌چرا‌اینطور‌مخفیانه‌اعدام‌میکنند‌اونارو‌باید‌میاوردن‌درمحلی‌که‌عجمیانو‌شهید‌کردن‌به‌دار‌مجازات‌می‌اویختن‌تا‌اون‌یاغی‌وحشی‌ها‌ببینند‌تا‌عبرتی‌بشه‌واسه‌اونا
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 3
    مابه کجارسیدیم که اینقدر از اعدام وجان گرفتن حمایت میکنیم،هیچکسی حق ستاندن جان کس دیگرراندارد،جزخداوند
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      4 0
      خداوند جان این دو جانی رو ستاند بنابر حکم قصاص که کلام خداست
  • محسن IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 1
    توحش جمعی ادم بیفرهنگ و بی دین و بیغیرت سیدی که سید دیگر را کشت برادرکشی برای چ؟؟
  • نظر IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 0
    با اعدام این جنایتکاران اراذل و اوباش تو سوراخاشون می خزن
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 0
    لعنت خدا بر دشمنان اسلام و قرآن و انقلاب
  • محمد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 0
    خدا رحمت کنه این شهید بزرگوار رو، با امام حسین علیه السلام محشور بشه
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 3
    مشرق نیوز وجود داری چاپ کن مگه نمیگین ترساندن مردم حکمش اعدام الان نیروهای نظامی که نمیزارن ملت اعتراض کنن حکمشون محارب نیست؟
    • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      3 0
      تو آدمی؟ مگه نمیگی اعتراض؟ پس جنایت‌های وحشیانه تون وسط اعتراض چی میگه؟ اصلا تو انسانی که از وحوش بدتر از داعش حمایت میکنی الهی سر خودت بیاد
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      1 0
      معلومه که نیست. جلوگیری از کار غیرقانونی و اخلال در نظم عمومی، مقابله با محاربه است نه محاربه. ترساندن مردم بی‌گناه جرمه نه ترساندن مجرم از ارتکاب جرم. خر خودتی و ارباب آمریکایی صهیونیستیت و کمپ منافقین
  • Msh IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 1
    به درک واصل شدند ،کثافتای حروم لقمه الهی که همه اونایی که حسرت لخت وعریان شدن سر دلشون ،بیوفتن زیر دست داعش ،وحالشون جا بیاد
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 4
    مگه نمیگید این اعدام ها برا امنیت مردم. خب چرا از مردم نظر خواهی نمیکنید که راضی هستن از اعدام ها یا نه؟
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 8
    از 25شهریور به اینور دیگه نماز نمیخونم.
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      6 1
      از اولم نمیخوندی مهم نیست خخخخ
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      1 0
      شرط میبندم تا حالا حتی مُهر نماز رو هم از نزدیک ندیدی
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 5
    چرا رفراندوم نمیزارید؟
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 7
    ابراز رضایت کردن و خوشحالی برای اعدام انسانی ابدا خوشایند نیست.
    • محمد IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      7 0
      اگر حرفی داری ، به شبکه های معاند بگو کمتر در امور داخلی ایران دخالت کنند. تعداد زیادی بیگناه از سوی اغتشاشگران به قتل رسیدند و شما یک آخ هم نگفتید ، اما برای قصاص یک قاتل احساس دلسوزی می کنید؟
  • امینی IT ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    6 0
    با این همه جنایت بی بی سی بیشرف تیتر زده : اعدام دو زندانی سیاسی…
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 11
    این دو نفری که اعدام شدن نماد انسان بودن و شجاعت و وطن پرستی هستن.چون برای زندگی بهتر ما اعتراض کردن
    • محمد IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      9 1
      اگر برای زندگی بهتر ما اعتراض کردن پس چرا دلار از ۱۸ تومن شد ۴۳ تومن؟ مردم تو کوچه و خیابون دادن غربگداها رو فحش میدن.
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      8 1
      شما وحوشی بیش نیستید تک تکتون باید محاکمه بشید
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      6 0
      اگه معترض برای زندگی بهتر بودن باید به تحریم های غرب اعتراض میکردن که هدفش نابودی مردمه. اینا اتفاقا اگه دستشون برسه آب رو هم به روی مردم میبندن که به اهدافشون برسن و کسی براشون مهم نیست
  • اصغر IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 0
    یا رب العالمین تشکر از قوه قضائیه که حکم اعدام اشرار را صادر کرد. وقتی ظالمانه حدود سی نفر به جان یک مدافع امنیت افتادند، خود را لحظه ای جای این شهید مظلوم گذاشتن؟ از خدا نمی ترسید؟ شرم نمی کنید؟ دین ندارید وجدان هم ندارید؟ به جان مامور مدافع امنیت افتادین؟ عدل الهی باید در مورد این قاتلان و جنایت کاران اجرا می شد. خدا را شکر که کشورمان قانون دارد وگرنه این شیطان پرستان ذره ای رحم ذره ای انسانیت را در درونشان ندارند. روح شهید عجمیان شاد
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      قصاص چی شد؟
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 0
    بعضی ها میگن نگین اعدام بگین قصاص شد تا نظر شما چی باشد
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    6 9
    این اعدام ها قانونی و حقوقی نیستن.اینا وکیل داشتن؟
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 10
    نفرت مردم رو دارید میکنید؟
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      7 0
      عزبز تو غصه نفرت مردم نخور اطفاقا همین امروز همین مردمی که شما گفتین جایی که من رفته بودم چقدر خوشحال بودند از این بابت شکر خدارا کزدند که این دو جانور اعدام شدند انشاالله نفر بعدیشان دکتر قاتل باشد نفرت مردم نیست نسبت به این کار نفرت دشمنان دین زیر پیتی های متعفن بدبوزنگ زده مانند ترانه یزیدی اصغر فاسد کتایون ریاحی مهناز آشغال گلشیفته فرهانی بی هویت هرزه فاحشه سیار در دنیا و فراری ها و ضد انقلابها ودزدهای بیت المال همانند یزید کریمی معاویه دایی مسیح لجن نژادفخر آور سیماثابت شبکه های معاند مانند عنتر نشنال من گاو گوسفندانم خالی بندان لندن نشین گاو طلب منافقین خلاصه تمام شیاطین جنی و انسی
  • سید IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    7 0
    جنایت کار باید اعدام بشه ،این عین عدالت است دست قضات غیور و با وجدان درد نکند
  • Edalaat IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 12
    محمد حسینی هیچکسو نداشت اون دنیا که نه، همین دنیا جواب پس میدین
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      8 0
      به درک کسی ندارد چون کسی ندارد باید ادم بکشه
    • CA ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      7 0
      بله بی اصل نسبه که چنین داعشوار آدمکشی کرد. اگه کسی رو داشت شاید اینطور بیرحم و خونخوار نمیشد
    • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      5 0
      هیتلر هم هیچ کسو نداشت! فامیل نداشتن مجوز جنایت نیست الهی که خودت گرفتار جنایت بشی
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      1 0
      سید قلابی محمد حسینی در آن دنیا با ابن ملجم و شمر و یزید محشور خواهد شد
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 0
    قصاص واقعی می شدند ،باید در محل جنایت اعدام می شدند و قبل اعدام شکنجه هم می شدند همانطور ک شکنجه کرده بودند
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 0
    اینا به درک واصل شدن
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 6
    من رو بیشتر از این عصبانی نکنید
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 3
    شهیدمان
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 0
    درود بر شهیدان امنیت
  • حاج علی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 6
    مطمنم شماها حالتون به عجمیان نسوخته
  • 6 IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    7 1
    ای کاش همه 16نفرافرادی که در حمله به این عزیز دخالت داشتن اعدام می شدند این امر شامل همه 70 نفری که به شهید آرمان حمله کردند آنها هم اعدام میشدند همنانطور که در زیارت عاشورا در مورد قاتلین امام حسین ع ویارانش می خوانیم که این لعن حتی شامل کسانی هم می شود که در دل یک لحظه خواهان کشتن امام ع بودن پیرمرد هایی که با اعصا به بدن امام ضربه زدن یا کسانی که صلاح نداشتن سنگ زدن وبعضی ها آب دهان انداختن ک بعضی ها فحاشی کردند وووووو اَللَّهُمَّ الْعَنْ أَوَّلَ ظَالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تَابِعٍ لَهُ عَلَي ذَلِكَ خدايا لعنت كن نخستين ستمكاري را كه به حق محمّد و خاندان محمّد ستم كرد، و آخرين كسي را كه در اين ستم از او پيروي نمود. اَللَّهُمَّ الْعَنِ الْعِصَابَهَ الَّتِي جَاهَدَتِ الْحُسَيْنَ وَ شَايَعَتْ وَ بَايَعَتْ وَ تَابَعَتْ عَلَي قَتْلِهِ اَللَّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمِيعاً خدايا لعنت كن جمعيتي را كه با حسين پيكار كردند، و همراهي نمودند و پيمان بستند، و پيروي كردند بر كشتن آن حضرت، خدايا همه آنان را لعنت كن،
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 11
    با این کار علاقه مردم به نظام بیشتر شد یا کمتر؟
    • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      6 0
      بیش‌تر شد به ویژه آدمای فرهیخته و به دردبخور
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 8
    اسم این کار اعدام یا قصاص نیست
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 1
    با این وحشی بازی که این بنده خدا را کشتند حتما سردمداران شأن هم اینگونه وحوش هستند رک و صریح میگویم سانسور هم نشود در کوچه و خیابان که میروی واقعا بی حجابها وحوش هستند بی عفت هستند دو نفر بی حجاب که راه میروند هر چه حرف رکیک از دهن نحسشان بیرون میریزد واقعا بی حجابها بی فرهنگ هستند من اسنپ کار میکردم به مسافران بی حجاب تذکر میدادم اسنپ اخطار داد و منم جوابشان را دادم حساب مرا مسدود کردند مالکان اسنپ آلمانی و اماراتی و ایرانسل است کجا معلوم نیست یا است که جاسوس نباشند
  • ندا IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 1
    خدایا شکرت این ظالمان را به سزای اعمالش رساند.
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    بهتر میشد چند بار غسل میدادید
  • علی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 1
    او قره حسنلو لامصبی اعدام آیلیین. او جانی و کثافت دکتری دیرم
  • عبداله سالمی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 1
    اینها از هرگونه‌ انسانيت و مردانگي بدور بودن اینها پست ترین و پست ترین موجودات‌ کره خاکي هستن حالم از یادآوری صحنه گرفته میشه بغض و نفرت وجودم رو پر می‌کنه ویاد روز عاشورا ميفتم
  • مصطفی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 1
    بسیار بسیار کار خوبی کردند که اون آشغالهای عوضی رو به دار کشیدن انصافا با یه حیوان اینطور برخورد نمیکنند که با این بنده خدا اینطور وحشیانه رفتار کردند خداوند ب پدر مادرش صبر بده
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 2
    برخی شورشی ها که چند بار سابقه دارند مشخصه که ژنتیک خراب دارند و دشمن با کمک اینها خرابکاری را تکرار خواهند کرد. بهتره بفرستید خط مقدم جنگ یا ماموریت دهید بروند خاوری را ترور و امواش را بدزدند یا وسط بیابان و قله کوه اردوگاه کار اجباری که با بیل و کلنگ تا پایان عمر کار کنند
  • مهلا IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    1 0
    خدایی کار ندارم اگه راجع به چیززی توی مملکت اعتراض بشه منطقی از،روی سواد ،ولی این بنده خدای مادر نمرده خیلی مظلومانه کشته شد با بی رحمی تمام وقتی پدر و مادرشو دیدم جیگرم اتیش گرفت .اخه یه ضربه دو ضربه اقا نه چپ و راست چاقو ،لگد بکشنش رو زمین خیلی متاسفم واقعا
  • هم وطن IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    1 3
    قوه قضاییه، آخه شما چرا انقدر اعدام دوست شده اید ،راه دیگری برای تنبه نبود ،شما باید بجای تخم نفاق ،صلح گذشت ،در مملکت اسلامی ۷رواج دهید،حالا جواب این اعدام و تصمیم را در آخرت چه میدهید لطفا به مقامات منعکس کنید
  • ..... IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    3 1
    خاک برسر اون کثافتا
  • ایرونی IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    5 1
    انشالله تو دنیا و آخرت روسیاه باشن...حتی قلب آدم از خوندن کارای وحشیانه شون درد میگیره....اینا اسم خودشون و میذارن آدم؟😢
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      0 2
      سلام ان شاءالله اصله
  • امیر IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    دیگه بدونید بگیرنتون اعدامه پس تا میتونید از بسیج و پلیس بکشید من خودم تو فکرشم
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    باز هم کامنت های یک طرفه، کلا ندیدم اینجا کامنتای مخالف ثبت شن
  • DE ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    4 1
    چهلتا زامبی در قتل اون بیگناه شریک اند بعد تنها دو زامبی شستوشو شده مغزی دیگر کمتر میشه. مگر با بقی زامبی ها چکار میخواد بکنید ؟ این زامبی ها نباید دیگر روی انسانها ببینند.
  • سمانه IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 1
    خداروشکر الله اکبر الله اکبر الله اکبر حرام لقمه ها به درک واصل شدند بدا به احوالاتشون بدا فقط و فقط میشه خدارو شکر کرد یک جامعه از لوث وجود ننگشون پاک شد نیاز به پاکسازی بیشترم هست
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 1
    ماشین طی یک ماه ۲۰۰ ملیون گر ن میشه خونه دیگه به خاطرات پیوست یه جون با این حقوق و این گرونی چه جوری امید به آینده داشته باشه امنیت روانی به خاطر گرونیها وجود نداره اون وقت قراره بانیان اختلاس و گرونی برن بهشت خدایا شکر معنی عدالت رو هم فهمیدیم
  • مهدی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    2 0
    درود بر شهید عجمیان
  • ایرانی هستم افتخارمه IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    عدام عدام عدام شمارو به حرمت خون شهیدان آدام همه آنهای که حتی یک مشت زدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس