ادعای اعتصاب غذا یکی از محکومان پرونده شهادت روح‌الله عجمیان صحت ندارد 

مرکز اطلاع رسانی اداره کل دادگستری البرز اعلام کرد: اعتصاب غذای محمد مهدی کرمی یکی از محکومان پرونده شهادت مظلومانه سیدروح‌الله عجمیان صحت ندارد و اعتصاب غذایی انجام نشده است.

به گزارش مشرق، این مرکز اعلام داشت: در پی انتشار خبری مبنی بر اعتصاب غذای محمد مهدی کرمی یکی از محکومان پرونده شهادت مظلومانه سیدروح‌الله عجمیان در برخی از رسانه‌ها پیگیری‌ها از زندان نشان می‌دهد این خبر صحت ندارد.

این مرکز می افزاید: اعتصاب غذایی انجام نشده است و فضا سازی‌ها در خصوص این محکوم درست نیست.
محمدمهدی کرمی محکوم پرونده شهادت شهید عجمیان که به ضربات متعدد به پیکر روح الله عجمیان در دادگاه اذعان داشته است به اتهام افساد فی الارض از طریق جرایم‌علیه امنیت کشور، حمله به ماموران بسیجی، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور به اعدام محکوم و حکم وی در دیوان عالی کشور تایید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    4 0
    اصلا شما چرا به این حیوون غذا میدید؟! اینا اکسیژنی که تنفس میکنن هم حیفه چه برسه به غذا! پس کی قراره این حیوونا رو اعدام کنید؟
  • علی افصحی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    4 0
    در شرایط جنگی کشور عزیزمان ایران اسلامی در اوایل دهه شصت منافقین جنایت می کردند یکی از جنایت کاران که دستگیر ، محاکمه و به اعدام محکوم شده بود مثلا اعتصاب غذا کرده بود نزدیک ظهر خبرش را به شهید سرافراز لاجوردی چریک دوران معاصر داده می شود شهید به سرعت حود را به سلول آن جانی منافق رسانده و می پرسد اعتصابر غذا کرده ای؟ منافق می گوید بله!شهید به منافق می فرماید اگر می خواستی اعتصاب کنی از صبح می گفتی!!!منافق به هوای این که شهید حامی اش هست ذوق زده می شود که شهید ادامه می دهدمنافق ست اگر از صبح می گفتی یک جیره غذایی کم می کردم و به رزمندگان می فرستادم. احمق جوانان این مملکت در برابر دشمن ایستادگی کرده و گاه به غذا دسترسی ندارند تو آن وقت این جا جنایت کرده و اعتصاب غذا می کنی ؟حالا حکایت کرمی قاتل جنایت پیشه است که با جنایت شمر گونه و داعشی وار علیه شهید مظلوم بسیجی ، عجمیان را که مرتکب شده، شایع می شود که اعتصاب غذا کرده!کرده باشد مگر این از خدا بی خبر جز جنایت چه کاری کرده که بتواند خبر اعتصاب غذا یش مهم باشد؟ الهی نتواند تعذیه کند و از فرط گرسنگی سقط شود که بی رحمانه ترین قتل را در حق عجمیان عزیز رقم زد.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    3 0
    برفرض هم که صحت داشته باشد . ایا با اعتصاب غذا میتواند جنایت خود را توجیه کند ؟ آیا اعتصاب غذا به معنای بیگناهی این جنایتکار است ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس