1

در جریان برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده شهید مدافع امنیت عجمیان که به‌صورت علنی برگزار شد، چند تن از متهمان روایت کرده‌اند که متهم ردیف دوم چاقو در دست داشته و ضرباتی به آن شهید وارد کرده است.

سرویس سیاست مشرق- دوازدهم آبان ماه تعدادی از اغتشاشگران در اطراف آرامستان بهشت سکینه و کمال شهر کرج به بهانه شرکت در مراسم چهلم فردی بانام حدیث نجفی با ایجاد زنجیره انسانی، ریختن سنگ و چوب و نخاله‌های ساختمانی، اقدام به بستن آزادراه کرج قزوین و اختلال در عبور و مرور خودروها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب‌وجرح مأمورین کردند. در حوادث این روز، سید روح‌الله عجمیان بسیجی حافظ امنیت مظلومانه به شهادت رسید.

شهید عجمیان بدون هیچ سلاحی به همراه تعدادی از مردم که به جهت انسداد آزادراه در ترافیک مانده بودند در حال کمک جهت رفع انسداد بود و در این حین به‌صرف اینکه لباس بسیجی داشت موردحمله تعدادی از اغتشاشگران قرار می‌گیرد. در پی حمله اغتشاشگران، شهید اقدام به دویدن می‌کند و عده‌ای ایشان را تعقیب و درنهایت با پرتاب سنگ و کشیدن و پاره کردن پیراهن وی را متوقف و با انداختن روی زمین به‌صورت گروهی با چاقو، سنگ و مشت و لگد و کشاندن پیکر وی روی آسفالت اقدام به شهادت ایشان می‌نمایند.

در پی این حادثه بسیار تلخ و ناگوار، بلافاصله پرونده‌ای در دادسرای امور جنایی و جرائم خاص کرج تشکیل و بازپرس مربوطه دستورات قضایی لازم را جهت شناسایی و بازداشت متهمان به اداره کل اطلاعات استان البرز صادر می‌نماید.

پشت پرده ادعای شکنجه یک متهم امنیتی در زندان/ وکیل قاتل شهید عجمیان: موکلم در زندان مشکل روحی دارد! + فیلم

پشت پرده ادعای شکنجه یک متهم امنیتی در زندان/ وکیل قاتل شهید عجمیان: موکلم در زندان مشکل روحی دارد! + فیلم

رئیس قوه قضائیه نیز طی تماس تلفنی با رئیس‌کل دادگستری استان البرز ضمن تأکید بر تسریع در شناسایی و دستگیری همه عوامل دخیل در جنایت با استفاده از ظرفیت ضابطان دادگستری بر انجام تحقیقات لازم و محاکمه سریع متهمان با رعایت مقررات قانونی و صدور احکام متناسب و بازدارنده تأکید کرد.

در پی اجرای دستور رئیس قوه قضائیه و با توجه به دستورات قاطع قضایی و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان البرز متهمان به‌ویژه متهمانی که با ضربات متعدد چاقو و نیز مشت و لگد اقدام به شهادت شهید عجمیان نموده بودند، علیرغم استفاده از پوشش‌های متعدد باهدف عدم شناسایی و نیز متواری شدن پس از جنایت صورت گرفته، به‌تدریج شناسایی و با بازداشت آن‌ها بلافاصله تحقیقات مقدماتی از سوی بازپرس انجام شد.

بلافاصله و پس از دستگیری متهمان اصلی در ۲۱ آبان ماه و ۹ روز بعدازاین جنایت کیفرخواست متهمان پرونده شهادت روح‌الله عجمیان صادر شد. در این پرونده درمجموع برای ۱۶ نفر از متهمان قرار جلب به دادرسی و در تاریخ ۹ آذر کمتر از یک ماه پس از شهادت، جلسات دادگاه انقلاب اسلامی استان برای رسیدگی به اتهام ۱۳ نفر و نیز هم‌زمان جلسات دادگاه کیفری یک استان ویژه رسیدگی به جرائم نوجوانان جهت رسیدگی به اتهام ۳ متهم بالغ که کمتر از ۱۸ سال تمام شمسی (بین ۱۷ الی ۱۸ سال) داشتند با حضور متهمان و وکلای آن‌ها، همچنین مددکار اجتماعی سازمان بهزیستی و والدین متهمان کمتر از ۱۸ سال برگزار شد.

بر اساس احکام صادرشده برای پنج نفر از متهمان که اقدامات مؤثر واصلی آن‌ها از قبیل ایراد جرح شهید با چاقو و ضرب‌وجرح وی با سنگ، مشت و لگد و کشاندن شهید با بدن برهنه روی آسفالت خیابان منتهی به شهادت سید روح‌الله عجمیان گردید، به اتهام، افساد فی‌الارض از طریق ارتکاب جرائم علیه امنیت کشور، حمله به مأمورین نیروی مقاومت بسیج و فراجا و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت بسیجی حافظ امنیت، سید روح‌الله عجمیان گردید به اعدام و ۱۱ متهم دیگر (ازجمله ۳ جوان حدود ۱۸ سال) نیز با توجه به نقش آن‌ها در اغتشاشات و میزان تأثیر اقدامات آن‌ها در شهادت سید روح‌الله عجمیان به حبس‌های طویل‌المدت (تا ۲۵ سال) محکوم شدند.

پس از اعلام رأی بدوی در دادگاه جنایی استان البرز، شبکه جنگی هیبریدی با تولید روایت‌های متناقض سعی دارد تا روی جریان پرونده‌ها اثر بگذارد، دریکی از این موارد وکیل متهم ردیف دوم بانام محمد حسینی ادعا کرده است که موکلش تحت شکنجه بوده و اقراریر او در دادگاه وجاهت قانونی ندارد!

علی شریف‌زاده اردکانی که به‌تازگی وکالت قاتل شهید عجمیان را پذیرفته گفته است که متهم با باتوم و شوکر شکنجه‌شده است! این ادعا به‌سرعت موردتوجه رسانه‌های ضدانقلاب ازجمله دو شبکه تروریستی اینترنشنال و بی‌بی‌سی و نیز رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا قرار گرفت و آن‌ها با تهیه چند گزارش کذب به ادعای شکنجه زندانیان بال‌وپر دروغین دادند. «مشرق» در جهت روشن شدن ابعاد این ماجرا با آقای شریف‌زاده تماس گرفت تا صحت این داستان عجیب را مورد بررسی قرار دهد.

پشت پرده ادعای شکنجه یک متهم امنیتی در زندان/ وکیل قاتل شهید عجمیان: موکلم در زندان مشکل روحی دارد! + فیلم

پشت پرده ادعای شکنجه یک متهم امنیتی در زندان/ وکیل قاتل شهید عجمیان: موکلم در زندان مشکل روحی دارد! + فیلم

در این گفتگو ایشان بدون آنکه سندی برای شکنجه ارائه دهد تنها به این نکته بسنده کرد که متهم ردیف دوم در پرونده قتل شهید عجمیان در زندان دچار تألمات روحی شده است. شریف‌زاده در حالی گفته است که موکلش در زندان با مشکلات روحی و روانی روبرو شده است که در یک توییت به‌صراحت بحث شکنجه فیزیکی این فرد را مطرح کرده است!

نکته قابل‌توجه آنکه در جریان برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده شهید مدافع امنیت عجمیان که به‌صورت علنی برگزار شد، چند تن از متهمان و شاهدان روایت کرده‌اند که متهم ردیف دوم (سید محمد حسینی) چاقو در دست داشته و ضرباتی بر بدن این شهید مظلوم وارد کرده است. تصاویر حضور این فرد در محل وقوع جنایت درحالی‌که با چاقو و سنگ در حال آشوب است توسط دوربین‌های موجود در صحنه ضبط‌شده است.

پس از بیان این ادعا ها رییس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد که این وکیل برای بیان توضیحات دعوت خواهد شد و ادعاهای مطرح شده بررسی خواهد شد، اما تاکنون هیچ شواهدی مبنی بر صحت آن‌ها وجود ندارد، پس از ادعاهای وکیل، پرونده‌ای در این خصوص در یکی از شعب بازپرسی دادسرای کرج تشکیل شد و ادله پرونده موید این موضوع است که متهم محمد حسینی به شهید عجمیان چند ضربه چاقو زده است. در زمان انتقال متهم به زندان معاینات لازم انجام شده و هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشده و متهم نیز تاکنون ادعایی در این خصوص مطرح نکرده است.

پیش‌ازاین رئیس دستگاه قضایی از لزوم برخورد با عوامل تولید شایعات در اغتشاشات اخیر سخن گفته است، زمان آن فرارسیدهاست که با همه عوامل همکار با شبکه جنگ هیبریدی بدون در نظر گرفتن شخصیت اجتماعی مورد بازخواست قرار بگیرند؛ این دست اقدامات علاوه بر سالم‌سازی افکار عمومی، ماشین شتاب‌دهنده این جنگ بین‌المللی را از کار خواهد انداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 132
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    94 10
    حداقل مجازات برای این دروغگو، باطل کردن پروانه وکالتشه!
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      42 4
      اگه 2تا وکیل رذل و دروغگو رو 10 سال بندازین زندان دیگه دروغ نمی گن و پدرسوخته بازی و اتهام زنی رو میذارن کنار.وگرنه این قصه 100بار دیگه هم تکرار خواهد شد.
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      27 5
      احتمالا ایشون هم مثل نرگس محمدی ، حسین رونقی ، توماج صالحی ، سونیا شریفی ، امیر حسین رحیمی ، امیرمحمد جعفری و ... شکنجه شده که از ما هم سالم تره
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      2 1
      خوب سعی کنید
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      23 3
      خیلی جالبه .براندازا تا دیروز میگفتن که اجازه داشتن وکیل رو به متهم نمیدن اگه هم بدن ، وکیله از خود آدمای نظامه که اعتراف اجباری میگیره ، اینم یه دروغ دیگه ازشون که لو رفت
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      19 1
      حتما باید اطلاعات بررسی های بیشتری انجام بده مخصوصا تراکنش های مالی این وکیل. احتمال اینکه از خارج از کشور شارژ سنگین مالی شده باشه خیلی زیاده.
    • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      13 4
      خود وکیل هم مشکل روحی دارد و تحت شکنجه این اراجیف را می گوید.
    • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      15 1
      خیلی کمه، در اصل این وکیل مدافع شیطان با دروغ بزرگ خود صدها اغتشاش و جنایات دیگر راه خواهد انداخت، وکیل باید بطور جدی محاکمه شود
    • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      13 0
      غرب گداها میدونن اگه این جانی ها قصر در برن درکشتن وحشیانه شهید عجمیان این نوع کشتن افراد غیر همسو با جریان اصلاح طلب تبدیل به یه حق برای این جانی ها میشه که مجاز هستن اینطوری وحشیانه بکشن
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      15 0
      وکلا و پزشکان باید با اینگونه مواضعی پروانه اشتغالشان باطل بشه چون مالیاتی پرداخت نمیکنن و ماهیانه چندین میلیارد تومان درآمد دارند.
    • پدرزیباترین پرنسس بابا IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      6 1
      ایضا باطل کردن پروانه وکالت بازنشستگان قضایی ..طرف ۴۰ میلیون گرفته میگه قاضی کارمند من بوده فلان بهمان ..طرف قبلا رئیس ....اینجا بود.واسه یه طلاق ۳ سال مارو معطل کردن نزدیک دویست میلیون خرج کردیم.اخرش از همه حق وحقوق گذشتیم..فقط برای وکلا دکان و کاسبی راه انداخته اند..
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      8 0
      اونم همینو میخاد تا مجوز اقامت آمریکاش صادر بشه
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      9 1
      این قاتل عوضی با وکیل احمقش یک چیزی هم طلبکار شدند فضای الان مثل مرحوم خلخالی رو میطلبه قاطع شجاع بازدارنده بدون تعارف آقای اژه ای هم خیلی عالی هستند فقط فشار خوانین و خوارج خیلی زیاده
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      5 4
      به وکیل خرده نگیرید ، وظیفه وکیل دفاع مشروع و چالشی از موکلش هست و دادگستری هم الحق جواب حرفه ای و منطقی داده و گفته که مطالب ادعا شده بررسی میگردد و دستور داده وکیل هم مدارک ادعاهای مطرح شده را به دادگاه ارائه کنه. اینو بهش میگن دادگاه عادل و به معنای واقعی عدلیه.
    • ایرانی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      9 1
      یه مهسا امینی به دروغ علم کردین و پشت سرش به دستور ارباباتون خون ریختین، مسجد و قرآن و پرچم و آمبولانس آتیش زدین، آرمان علی وردی و سید روح الله عجمیان مظلوم شکنجه کردین، کسب و کار و اقتصاد و دانشگاهها رو به گند کشیدین، کومله و دموکرات وطن فروش و داعشیهای خونخوار رو هار کردین انداختین به جون ملت فکر هم کردین تموم شد؟ به خدا قسم تمام بانیان و مشوقان و برنامه ریزان این جنایتها و خیانتها و وحشی گریها و صدمه به آرامش و نظم و امنیت ایران و ایرانی رو از هر سوراخی باشن بیرون میکشیم و به دست عدالت میسپریم تا دیگه جرأت کشیدن چادر و روسری از سر ناموس مسلمون و زدن شاهرگ نیروی حافظ امنیت و متلاشی کردن سر بسیجی کارگر بی سلاح با پنجه بکس و پاره آجر(شهید تقی پور) رو نکنن و به غلط کردن بیفتند. دست آخر هم به سوی عذاب اخرتی رهسپارشون میکنیم به حول و قوه الهی! بیشرفتر از قاتلان و شکنجه گران وحشی افسار پاره کرده مزدور شیطان بزرگ، کسانی هستند که این وحشی گریها رو توجیه میکنند و تلاش دارند جای شهید و جلاد رو عوض کنند.
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      1 0
      لعنت به یمشت مزدورواغتشاش گری ک شدن نوکر وهابی ویهودیان ادم کشی میکنن
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      1 0
      ۸:۱۳ هم به وکیل دروغ‌گوی فتنه‌گر خرده می‌گیریم هم به تو و اربابات. خیال نکن از پشت این ادبیات، دیدگاهت قابل پنهان کردنه. وظیفه وکیل دفاع از حقوق موکله نه خود موکل به هر طریقی. دروغ‌گویی و اتهام‌زنی دفاع مشروعه؟! مسابقست که چالشی باشه؟! رفیقتو نمی‌تونی تبرئه کنی با چارتا تعریف حواله دستگاه قضا کردن. برو رو این دام را جای دگر نه
  • جیم IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    35 10
    وکیلی که وکالت یک قاتلو قبول می‌کنه خدا می‌دونه خودش چه جانوریه .
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      10 2
      آقای اژه ای: « وکیل بیشرف دروغگو محاکمه باید گردد ». اگه تو آمریکا به دادگستری آمریکا اتهام شکنجه میزد چکارش می کردن؟ اینجا همون کار رو بکنید. یبار برای همیشه به این کثافتکاری وکیل های بیشرف خاتمه بدین. « اگه حالا نه پس کی؟ »
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      2 6
      قاعدتا سرور امثال شما الاقاست
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      2 1
      ۲۳:۲۱ الاغ اونیه که بیسواده و تو الاغ رو نوشتی الاق! چطوری الاغ برانداز جفتک‌انداز!
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    41 6
    وکیلش از مجرم، کثیفتر و جانی تره
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    32 8
    کسی که وکالت یک جنایتکار را بعهده می گیرد نمیشود از او انتظار راستی و راستگویی داشت
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    30 2
    چرا حکم اعدام ندادین؟مگه با چاقو نزده؟ خون شهید دامن این بیشرف حرومی رو میگیره
  • ح ر IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    33 4
    این وکیل اگر احضار و محاکمه شود بقیه از این غلط‌ها نمی کنند.
  • مهماندار هواپیما IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    32 6
    وکیل را محاکمه کنید
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    16 3
    آره بابا بن لادن و البغدادی هم زیر شکنجه اعتراف کرده بودند، ایضا حنایی و خوشرو و بیجه
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    29 6
    یکی دلیل پرو شدن این وکیلها دیر اجرا شدن قانون اعدام اگر این لجن زود به سزای اعمالش رسانده بودید این قدر وکیلش پرو نمی شد این اراجیف بگوید درصورت دروغ بودن حرفش باید وکالتش باطل شود وبرود زندان
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      25 3
      اگه 2تا وکیل رذل و دزوغگو رو 10 سال بندازین زندان دیگه دروغ نمی گن و پدرسوخته بازی و اتام زنی رو میذارن کنار.وگرنه این قصه 100بار دیگه هم تکرار خواهد شد.
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    25 3
    یکی دلیل پرو شدن این وکیلها دیر اجرا شدن قانون اعدام
  • پری IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    21 1
    خدا می داند که دست شیخ بنفش انگلیسی با خیانت هایی که به اسلام کرد و جنایاتی که در حق این ملت کرد در این خون های مقدس بسیجی های مظلوم آغشته است
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    19 3
    خوب سعی کنید که یه آدم بی دفاع و بی سلاح رو نکشید که برید زندان و بعدش دچار تالمات روحی بشین و بعدش وکیلتون به دروغ بگه که شکنجه شدین درحالیکه از ما هم سالم ترین
  • پری IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    18 0
    و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    19 1
    قاتلان پررو
  • پری IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    19 3
    ای خدای بزرگ شهید عجمیان رو با انبیا محشور بفرما و قاتلینش را با شیخ فتنه و شیخ مغروق و شیخ بنفش انگلیسی و معاویه و یزید محشور کن
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    18 3
    حکم وکالتش را لغو کنید تا خوراک رسانه ای برای دشمنان مملکت درست نکنه
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    15 4
    این وکیل خودش مشکل روانی دارد همه به وضع خودش می پندارد -
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    14 3
    این وکیل خودش مشکل روانی دارد همه به وضع خودش می پندارد -
  • عباس IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    11 2
    اینا همه شون گرگ بودن که با این مرحوم اینجوری کردن ...درود بر اقتدار قوه قضاییه
  • علی افصحی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    15 1
    امام خامنه‌ای فرمود که باید با کسانی که امنیت روانی جامعه را به هم می زنند برخورد کرد. وقتی کار وکالت توسط برخی وکلا چنان به ابتذال کشیده می شود که مجرمان مسلم که عمل مجرمانه اشان مستند نیز هست وکیلی استخدام می کنند که با رندی تلاش کند حق را باطل کرده و خود را مرده شور بخوانند حتما وکیلی پیدا می شود که با علم به میزان جرم اتهام شکنجه به حافظان امنیت که به هیچ وجه بازدارنده نیست؛ با یک حساب سرانگشتی در یابد با همین اتهام واهی، به راحتی می تواند نامی در کشور و بلکه کشورها درآورده و مقدمات کوچ خود به کشورهای شیاطین را فراهم کرده و به مانند سایر فراریان به کلاهبرداری بپردازد. این است که قوه قضائیه در برخورد با این افراد که وکالت را به ابتدال کشانده اند باید پشیمان کننده و رسوا ساز باشد.
  • ابو مصباح IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    14 2
    در عجبم که بعد از این همه داغ که بر سینه این خانواده های مظلوم گذاشته شد ، چطور یک عده وکیل اتو کشیده و حق الوکاله بگیر تپل ،در محضر خدا و قانون و هشتاد میلیون ایرانی دم از نداشتن وجاهت قانونی اعترافات موکل روانی و چاقوکشش میزند ، باید بگویم آقای وکیل پروانه وکالت شما وجاهت قانونی ندارد ، بکشین بالای دار این جلاد به اصطلاح مظلوم تون رو شاید جگر مادران و خانواده های شهدا یه کم خنک بشود ،،،،
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      2 6
      چرا درباره ی دل مادران حمید رضا روحی چیزی نمیگین
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      3 0
      ۰۰:۴۷ دل مادران همه کشته‌شدگان، از ضدانقلاب عوضی که مسبب این کشته‌هاست خونه. اگر هم پدر و مادری خودش ضدانقلاب باشه که دلش مهم نیست و برعکس، در خون‌های ریخته شده شریکه
  • رضا IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    15 3
    رحم به این جونورا توهین به شعور آدمه
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    13 1
    مشکلی نیست ما هم طناب دار را توسط یکی که مشکل روحی داره میندازیم گردنشان
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    15 2
    این بیشرف کثافت توی فیلم کاملا مشخصه که با چاقو و سنگه به شهید اسیب زده باید اعدام بشه. جواب خدا رو چی میخین بدین؟ این غول بی شاخ و دم جلوی چشم ما راه بره؟
  • حجت IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    15 3
    جناب وکیل، پول دنیا چقدر ارزش داره که گند بزنی به مملکتت؟
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    8 2
    ممنون از تماس و تلاش مشرق برای روشن شدن حقیقت
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    2 8
    حسینی از اولش گفت ناراحتی اعصاب داره و دارو مصرف میکنه
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      6 1
      هر مرضی داره که دلیل نمی شه آدم بکشه
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      6 1
      همون روز هم خیلی ها تو این مملکت ناراحتی اعصاب داشتن، رفتن آدم کشتن؟! حتما دکتره هم ناراحتی اعصاب داشت؟!
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      2 0
      آخی! چقدر تو و این قاتل فکر کردید کوچولوها؟! ناراحتی اعصاب داشت چرا نزد تو سر خودش؟! چرا به اغتشاش‌گران نزد؟! خودش و اینا که دم دست‌تر بودن؟! خخخ
  • باغبان پیر FR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    11 1
    این نوع دفاعیات و ادعاها در همه جا نخ نما شده است . در اروپایی هم وقتی متهمی در دادگاه برابر قاضی قرار میگیرد از این حرفا میزند.مثلان ( من کاری نکردم, من در باز پرسی تحت شکنجه روحی بودم, به من توهین شده است, من اینرا نمیخواستم بگم, برای اینکه از زیر بار بازپرسی خلاص شوم این حرفا را زدم و غیره ...) آقای وکیل اینها فقط حرف است شما باید سند ارائه بدید. وکیلی که از این حرفا تو دادگاه میزنه یعنی دستش خالی است و دفا عی ندارد که بکند
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    11 3
    وکیل متخلف=کلاهبردارقانونی که به موکل متخلف وقانون شکن والبته قاتل،راه می آموزد! وحق وخون شهید وخانواده وسایرین وهمه مردم وامنیتشان را پایمال میکندکه مثلا پرونده ای راببرد!!!!!!! این وکلا برخورد لازم ندارند؟چرا با اینگونه وکلا مماشات شده و پروانه آنان ابطال نمیشود؟!وکیل مثلا سوگند عدالت وحق پیشگی خورده!!!
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    11 4
    چندر روز دیگه آزاد می شه، البته از زندگی. خخخخخخ
    • ثمانه TR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      2 1
      چه با مزه
  • علی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    2 1
    مردم حقیقت را میدانند وقایع پشت پرده نمیمانند
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    2 3
    خیلی جالبه که قاتلین ماسک زده شهید عجمیان رو میشه شناسایی کرد
  • محمدایوب IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    5 0
    این وکیل بی شرف وبی وجدان باید محاکمه و حداقل باید پروانه وکالتش باطل شود حرام خوار کثیف اصلاح طلب دزد
  • عافیت MZ ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    8 0
    بنام خدا. وکیل میگه موکلم تو زندان دچار تألمات روحی شده،!! توقع داره إبی رو بیارن برای قاتل یه کنسرت اختصاصی اجرا کنه یخورده از تألمات روحیش کم بشه. مرتیکه پولکی آیا نمیفهمه مادری داغدارشده.؟؟
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      3 0
      البته لعنت بر ابی و همه مفسدین و ضدانقلاب که زبان باز کنن حال آدم به هم میخوره. باقی حرفات درست بود.
  • اکبر IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    3 0
    واقعا شکنجه ای در کار نیست
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    4 0
    وکیلشم مثل خودشه
  • مجتبی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    5 0
    قاتلان شهید عجمیان فقط اعدام
  • ح IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    6 0
    ایشان در زندان دچار تألمات روحی شده؟ چطور وقتی قمه در سینه مردم فرو می کرد دچار ناراحتی و اندوه نمی شد؟ وقتی آویزان بشه همه این اندوه ها می ره اون موقع که مثل زامبی های توی گیم ها و فیلم ها بیست نفری می ریختن رو سر یک بیگناه و لت و پارش می کردند و زیر شکنجه و مشت و لگد و چاقو می کشتند و روی زمین جنازه اش رو می کشدند فکر نمی نمی کردن چند روز بعد مثل موش از توی سوراخشون بیرون کشده می شن
  • یوسف IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    4 1
    خواهش میکنم همه ی ما وکلا رو با یه چوب نزنید.اکثریت ما وکلا از قاتلای شهید عجمیان متنفریم.
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      3 0
      چنین کاری نکردیم و نمی‌کنیم چون از خدای بزرگ می‌ترسیم. لعنت خدا بر اغتشاش‌گران و وکلای فتنه‌گر
  • علی موحد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    4 0
    ادعاهای وکیل داعشی سندیت نداره باید پروانه وکالتش باطل بشه اون شخص تروریست هم که متهم به قتل هست و اسنادش موجوده یه روز صبح زود فوری اعدامش کنند عالی میشه اینا نباید به جامعه برگردن
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    این یکی دربین این وحوش از همه دغل تر است. در همه صحبت هاش تاکید میکرد به اندازه دو بند انگشت چاقو زدم
  • US ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    4 0
    مردم بى صبرانه منتظر اعدامةاين قاتلين شرور و اشد مجازات براى سلبريتى هاى محرك اين شرور ها هستند. آن وكيلى كه عامدانه ادعاى نا درست نموده هم حتما بايد گواهينامه وكالتش عزل و خودش هم بسختى مجازات بشود و در غير اينصورت اين روالى نادرست بوسيله وكلاى ديگر خواهد بود.
  • US ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    5 0
    مردم بى صبرانه منتظر اعدامةاين قاتلين شرور و اشد مجازات براى سلبريتى هاى محرك اين شرور ها هستند. آن وكيلى كه عامدانه ادعاى نا درست نموده هم حتما بايد گواهينامه وكالتش عزل و خودش هم بسختى مجازات بشود و در غير اينصورت اين روالى نادرست بوسيله وكلاى ديگر خواهد بود.
  • گربه نره TR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    1 7
    به نظر من باید دست ازکشتو کشتار از هردو طرف بردارند. علی برکت الله
  • مریم IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    4 0
    واقعا متاسفم. اگر حین بازجویی نزدند کم لطفی کردند. ایکاش این داعشی را به بدترین روشها شکنجه کنند تا بفهمد شکنجه مخصوص مجرمین است نه جوان مظلوم بیگناه؛ شهید عجمیان
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    این وکیل دروغگو را جوازشو باطل کنید و توبیخ و زندانی بشه خوراک برای رسانه ها درست کرده و چند سالی زندانی بشه ادم میشه
  • سید IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    4 0
    با عرض سلام و احترام بنده به عنوان یک وکیل دادگستری از این اقدام همکار خودم اعلام انزجار و برائت می کنم ، ایشون نباید با ادعای بی اساس مقدمات فتنه دیگری رو رقم می زد.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    5 0
    این وکیل از اون قاتل واسه جامعه خطرناکتره
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 5
    جناب آقای نویسنده و خبرنگار و همکاراتون، تا حالا فکر کردین چرا مردم و جوونا سمت رسانه های خارجی میرن و از اونا خوراک میگیرن؟ حتی شما اگر حقیقت محض بگید و اونا دروغ باز دروغ اونا رو میپذیرند؟ یکی از دلایل عدم ایجاد اعتماد بوده که ناشی از ترس و عدم حق جویی دوطرف است. وقتی شما یک کامنت ساده رو منتشر نمی‌کنید دیگه چه انتظار دارید قشر مخالف که هیج، قشر خاکستری جامعه که اعتراض هم دارند سمتتون بیان‌؟ اگر سختتون نیست و میخواید کار مثبتی در جهت کمک به کشور و حتی نظامی که دم از حمایتش میزنید بکنید بستری بسازید که جوونا و مردم حرفشون رو اینجا بزنن نه در حیاط رسانه های خارج از ایران که فقط زمانی به سود ایران کاری میکنند که سود خودشون در سود ایران باشه. چرا افتادین توی اقدام عکس العملی؟ فقط میخواید بیینید اونا چی میگن سریعا بدون تحقیق عکسش رو مستند کنید وقتی جبهه حقیقت رو رصد کنید و حداقل بذارید افراد حرفشون رو بزنن خیلی بهتر نتیجه میده، وقتی شما حتی از انتشار کامنت گریزان هستید دیگه چرا سنگ اعتراض مسالمت امیز رو بر سینه میزنید. مگر کامنت باعث آتش سوزی یا محاربه میشه‌. واقعا همونقدر که خارجی ها دلسوز ما نیستن شمام رفتارتون بدتر از اوناست.
    • حجت IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      4 2
      کامنتای خیلی بدترم منتشر شده، این یک. دوما، شازده هیچ طویله ای اجازه نمی ده هر مزخرفی چاپ بشه و امنیت روحی و روانی جامعه به هم بریزه. این مملکت که جای خود داره. در آخر اینکه این توهم شماس که رونوشتی از پرتوپلاهای یونان ۲۵۰۰ سال قبله. یه عده باخوندن چهار کتاب توهم روشنفکری گرفتن وگرنه همون ممالکی که میگی، جواب اعتراضای ساده ترو با سرب داغ میدن نه گفتمان.
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    1 7
    در ادامه کامنت قبلی هم بگم تک و توک کامنت های مخالف (اونم اکثر بی منطق ترین ها رو) منتشر میکنید به چند دقیقه نمیرسه زیرش کامنت تهمت سرازیر میشه از آلبانی بگیر تا فحاشی، این چه رفتاریه اونوقت تکلیف قشر اکثریت ایران که وسط این فیلم شماها گیر افتادن چیه‌؟ یعنی ما توی ایران ۸۰ میلیون موافق و راضی داریم هرکیم ناراضیه از کمپ آلبانی و منافقین اومده؟ کامنت هایی حاوی تهمت و توهین از ساندیسی بگیر تا آلبانی درجا منتشر میشه کامنتی که دنبال راهکار و آگاهی خودش هست منتشر نمیشه. بنده به عنوان فرد ایرانی که اعتراض دارم و رفتن توی خیابون رو راهش نمیدونم و شماها هم صدای مارو به جایی نمیرسونید تکلیفم چیه؟ این راهی که شما رسانه های دوست دارید میرید به ترکستان هست از دید یکی مثه من. خدا خودش کمکمون کنه.
  • سعید فقیه IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    4 0
    این وکلا نه برای روشن شدن حقیقت،که برای خوش آمد دشمنان خارجی کشور پشت پا به همه اصول و قواعد خود میزنند،تا شاید اسمی میان مزدوران در آورده و شرایط ویزا و مهاجرتشان هموار گردد،اکثر وکلا افراد فاسد ،دروغگو،پشت هم انداز و مغلطه کار هستند،
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    تویی که از جنایتکار حمایت میکنی وخجالت هم نمی کشی . انشاالا..نتیجه کارت را خواهی دید شک نکن .
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    مشکل تو مملکت ما همینه که از وکیل بگیرید تا سلبریتی ها , همه 2 متر دهن باز می کنند هر چیز بدون سند و مدرکی را می گن و هیچ کس در این مملکت نیست که بره از این ها بپرسه سند و مدرکت کجاست ؟
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    وکیل باید شرف داشته باشد که علی شریف اردکانی وکیل آری از شرف است احتمالا این میخواهد پناهنده به شود مواظب باشید فرار نکند
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 1
    نظر ضدانقلاب مهم نیست. وکیل دروغ‌گو رو محاکمه علنی کنید. با بی‌حجابی و کشف حجاب هم برخورد کنید. این زنای سرلخت به درد طویله میخورن. می‌ترسید به ملت بگید به فضل الله تبارک و تعالی، سه سوته سرهای بازشون رو سربسته کنیم تحویل بدیم
  • DE ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    5 0
    به این وکیل ها نیز باید شک کرد و دروغگویی اینها نیز باید موردی پیگردی قانونی قرار گیرد.
  • حسين DE ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    0 2
    از على دائى و يا از على كريمى بپرسيد .
  • CA ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    8 0
    اگه قوه قضائیه از هارت و پورت داعشی‌ها بترسه و عدالت رو اجرا نکنه داعشیها جنایتکار تشویق میشن به آدمکشی. در اجرای عدالت از این تروریستها نترسید که از هر شرکی بدتره.«فلا تخافوهم وخافون إن كنتم مؤمنين» .
  • ف IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    5 0
    چرا پروانه وکالت وکیل کذاب ودروغگو راباطل نمیکنید واورا محاکمه نمیکتید میداتید تبعات این یاوهگویی برای نظام چقدره؟
  • مهدی IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 0
    این پنج نفرقطعا اعدام میشن ازجمله قره حسنلو ملعون وعفریته اش.زن کثافتش.پنج نفر ذکر شده علاوه برقتل محارب قطعی شناخته شدند وحکمشون تاییدشده.انشالله با یزید محشور بشن
  • على IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    اگه اقرارهاش تحت فشار بوده پس اون فیلم و کلکسیون شمشیرها و قمه ها که جلوش چىده بودن چیه؟تف بر ازترنشنال
  • علوی IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    بعنوان یک وکیل دادگستری عرض میکنم ! جرایم امنیتی از سوی وکلای مورد وثوق قوه قضاییه انتخاب می‌شوند-تبصره ماده ۴۸ ق آ دک -نتیجه ؟ وقتی ریاکاران و متظاهران در سیستم جایگاه پیدا می‌کنند این میشه! وکلای بسیجی کنار نشستیم این قبیل آقایان مورد وثوق میشوند ! دوم اینکه :اتهام نشر اکاذیب به شرح گزارش فوق وارد است فقط :وکیل اگه موکل رو آموزش نده-موکل وکیل رو عزل کنه - اون موقع وکیل به اتهام نشر اکاذیب مجرم شناخته میشه -خروجی؟ اینطوری پرونده را به چالش میکشند کل روند رسیدگی را با شانتاژ مجازی اما با عزل وکیل پشت ش خالی میشه و موکل ش هم الان از این بازی متضرر است برای همین هوشمندانه همراهی نکرده...
  • US ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    6 0
    يكى از منافقين بنام عبد العلى بازرگان پس مهدى بازرگان كه بطور مرتب در آمريكا از سيا و موساد حقوق ميگيرد براى اغفال مردم ناآگاه قرآن و نهج البلاغه را آلت فريب مردم ساده لوح قرار داده و بر ضد نظام مقدس اسلامى ايران فتنه گرى ميكند. مردم ايران ميدانند كه مجاهدين خلق(منافقين) همان بچه هاى نا مشروع مهدى بازرگان هستند كه از فهم نادرستش از قرآن آنها را بوجود آورد.لعنت و نفرين مردم بر اين پدر و پسر باد .
  • US ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    5 0
    يكى از منافقين بنام عبد العلى بازرگان پس مهدى بازرگان كه بطور مرتب در آمريكا از سيا و موساد حقوق ميگيرد براى اغفال مردم ناآگاه قرآن و نهج البلاغه را آلت فريب مردم ساده لوح قرار داده و بر ضد نظام مقدس اسلامى ايران فتنه گرى ميكند. مردم ايران ميدانند كه مجاهدين خلق(منافقين) همان بچه هاى نا مشروع مهدى بازرگان هستند كه از فهم نادرستش از قرآن آنها را بوجود آورد.لعنت و نفرين مردم بر اين پدر و پسر باد .
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    0 3
    از محسنات آمریکا این است که هر کسی از قبل برای خودش وکیل دارداگر مشکل روحی روانی یا شخصیتی داشته باشد زر زدن وکیل در همچین روزی وکیل شاید به داد متهم برسه هرچند با شناسایی اینگونه امراض فرصت خود نمایی پیدا نمیکنندمگر در مورد ترامپ بوش بایدن
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      2 0
      غرب‌زده غرب‌گدا دقیقا یعنی جنابعالی. بی‌تعارف میگم. وکیل زوری برای مقاصد تجاری و کسب درآمد از جیب مردم بی‌نوا رو محسنات میدونی! احتمالا از نظام وکالت آبریکا اطلاعی هم نداری. اما اینو بدون کسی که در آبریکا خرج نکنه، وکیل که سهله تفم بهش نمیندازن. همین مدل کشور ما مشکلی نداره. فقط باید دروغ به صورت سفت و سخت جرم‌انگاری سنگین بشه
  • علوی IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    احسنت جناب افصحی با تحلیل های درست #بعنوان وکیل عرض میکنم ! اغلب ما وکلا و پزشکان از طبقات اقتصادی متوسط رو به پایین بودیم .حالا تحول اقتصادی برای عده زیادی مصیبت بار میشه؛خود برتر بینی کاذب که هر روز عده ای می‌پرسند چکار کنیم ؟ و وکیل و پزشک راهکار میدهد و چون اعتماد به نفس کاذب دانایی پیدا می‌کنند از طرفی هم باید ثروت رو خرج کرد و مسیر هم حج و کربلا نیست تایلند و هلند میشه غالبا حالا شیطان میافته به جون عقاید اینها و سپس یک شبهه دینی رو نمیرن پی جواب و همون شبهه تبدیل میشه به عقاید شون ! در مرحله بعدی اون ثروت ناگهانی با اون خودبرتر بینی از دانایی کاذب که فقط در حوزه تخصصی است اما خود برتر بینی سبب میشه که اصلا ایران را مناسب زندکی خودشون ندانند مرحله بعدی یا مهاجرت یا سبک زندگی غربی با شقاوت به همنوعان و خلاصه شیطان چون گام یه گام تصرف می‌کند تبدیل به شیطان مجسم یعنی خناس میشوند و حالا شما وقتی از اربعین و ظهور و فرجام عدالت حرف میزنی خود را عاقل و ما رو متوهم میشمارند ! خروجی در فضای قوه هم ریاکاری موج میزنه و قضات هم سالمترین در صدد ترک شغل و اشتغال به وکالت و یا تعامل با این تیپ وکلا و القصه قضات انقلابی واقعی و وکلای انقلابی واقعی منزوی و گوشه نشین و محدود میشویم بدون شناخت از همدیگه و از این فرایند امثال این اقا میشوند وکیل امین قوه قضاییه برای پرونده امنیتی و بعد امثال بنده با چهل سال عضویت در بسیج و چند شهید و جانباز میشویم وکیل غیر امین ! اسم ما در فهرست وکلای مورد وثوق قرار نمیگیره ! چون فرایند ریاکارانه ست
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    همانطور که افرادی را برای اغتشاش اموزش داده اند افراد دیگری را بعنوان وکیل اموزش داده اند تا با ادعاهای دروغین در روند برخورد با اغتشاشگران مانع تراشی کنند و رسانه های بیگانه هم بعنوان پشتیبان از وکیل وارد عمل میشوند . پس باید با این وکلا که ابزار دشمن هستند برخورد شود . باید او را به دادگاه کشاند تا اثبات کند چگونه و چطور این فرد شکنجه شده در حالی که فیلم های جنایت و اقرار همدستان انها وجود دارد . واگر نمیتوانند اثبات کنند به اتهام دروغگویی و همکاری با دشمن روانه زندان شوند
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    8 2
    ما خواهان قصاص قاتلان شهید عجمیان هستیم.
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      3 4
      از خودت مایه بزار
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      2 0
      ۱۰:۳۷ تو خودتو قاطی آدما نکن. ما هم خواهان قصاص و اعدام فوری قاتلان شهید و محاربان و براندازان هستیم. از طرف ملت مسلمان و خداشناس ایران گفت نه تو
  • م IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    12 0
    بايد قوانینی وجود داشته با شد که وکیل را موطف کند دلا یل وقراین وشواهدی مستدل بیان نماید وغیر این صورت. علاوه بر جزم انگار ری با چنين افرادی برخورد شود
  • حسین IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    اون وکیل مفت خور شکر زیادی خورده ،اصلا هم شکنجه نشده در زندان با سه وعده غذا و tvو حمام تا بخواد آزاد بشه ،بیشعور یارو آدم کشته رصد شده گرفتنش بعد خودش بیا دیگه من کشتم بعد تازه بگه با کی ها کشتم معلومه گردن نمیگیره ولی ولی آره ،الان دیگه نرم شده حروم لقمه
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    4 1
    بعضی از اردکانیها مایه ننگ این کشور هستند این وکیل هم مثل محمد خاتمی است
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    وکیل در دنیای امروز یعنی با توسل به هر وسیله به هدف خود برسد و حق و عدالت برایش بیمعنی است. وای از اون روزی که ادعاییرا مطرح کند که از سوی دشمنان ازش خواسته شود. این وکیل در قعر جهنم خواهد بود.
  • محمدایوب IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    10 0
    لعنت خدا بر شیخ مغروق که تمام آتش ها از گور او بلند میشود زیرا شاگرد وپادو او شیخ بنفش انگلیسی 8سال کشور را تعطیل کرد تا بتوانند امتداد فتنه های 78و88را رقم بزنند
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 0
    این وکیل می خواهد جای پایی درخارج پیداکنه تابتواندپناهنده شودبرای همین سعی می کندتاجای قاتل و مقتول راعوض کنه ودادگاه رافریب بده
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    1 0
    واقعا زشته که اینجوری سناریو نویسی
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    1 3
    یک درصد بمن اطمینان بدهید که شکنجه ندارید
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      2 0
      خخخخ! تو برسونش به صد درصد تا بتونی با اطمینان حکم بدی و اگه نتونستی، دروازه جهنم رو برای همیشه ببند
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      2 0
      فکر کن یه درصد مهم باشی
  • شریف زاده IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 0
    وقتی به افراد فی مرض قلوب راحت پروانه کار داده می شود و در قضاوت های داوری خود این امراض قلبی را نشان می دهند. و آب به آسیاب دشمن می اندازند. تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد نوازش آماج تهمت های بی روا قرار دهند. و خیلی راحت از کنار عراجیف این قماش ها رد می شود. اگر گوش این جماعت یک بار به صورت جدی کشیده شود و برای بیا مطالب ناروا خود ادله نیاوردند. توبیخ محکمی شدند. دیگر به خود جرات خزعبلات گفتند نخواهند داد. اگر برخورد نشود حرف هم که مالیات ندارد. باد هوا را می ماند می زنند و بعد فکر عواقب آن هم نمی شوند.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    4 0
    همان دروغ وکیل به عنوان دفاع ازمجرم دردادگاه فقط برای خوراک رسانه های بیگانه می توانددرجهت ایجادواستمراراغتشاش استفاده شود
  • تعلل IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    دستگاه قضا نباید بعد از احکام صادره نسبت به اجرای قاطع و سریع آنها تعلل کند، چون قاتل دوستان پست و بی شرف و اربابان رسانه ای شان و صهیونیسم تروریست پرور با جنگ رسانه ای و تلاش برای تشکیک در آرای صادره، دنبال رهاندن آنان از زیر تیغ عدالت است. چنین امری، میتواند قاتلین و جاسوس ها و داعشی صفتان را با این امید که اعدامی در کار نیست و چند سال حبس و بعد هم عفو ملوکانه!!!، جری و گستاخ تر برای آشوبهای بعدی کند. روند صدور احکام و اجرای سریع و قاطع آن بدون اهمیت دادن به جنگ رسانه ای دشمن، بزرگترین پیچ تاریخی اقتدار یا عدم اقتدار و عدم بقاء حاکمیت در حال و آینده است.تعلل و مماشات در این امر، یعنی آشوب های بعدی با کشتار و قتل و ویران یبیشتر تا تجزیه کامل کشور قطعا دنبال می شود. کما اینکه مماشات و تعلل و دلسوزی های احمقانه قبلی در فتنه های 1378، 1388، 1396 و 1398 با فتنه گران و قاتلین و تبهکاران، نشان داد آشوب و فتنه 1401 سختر، پر هزینه تر و چند جانبه تر شده است. به امید اجرای ضربت قاطع و دقیق عدالت بر داعشی صفت های قاتل و تبهکار مزدور و وطن فروش.
  • CA ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    6 0
    این وکیل خودش داره تهمت میزنه و اگه نتونه ثابت کنه باید پروانه وکالتش رو باطل کنید تا دیگه از این غلطها نکنه. اگه موکلت حال و روز خوبی نداره به این خاطره که پفیوز روانی آدم کشته و یقین داره اشد مجازات در انتظار اوست.علی شریف‌زاده اردکانی بجای اینکه به موکلش بگه از خانواده مقتول و از ملت غذرخواهی کنه و از خدا طلب استغفار کنه بهش یاد داده بگه شکنجه شده که مثلا در روند محاکمه این تروریستها تنش ایجاد کنه و حقیقت رو کتمان کنه.
  • CA ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    6 0
    این وکیل خودش داره تهمت میزنه و اگه نتونه ثابت کنه باید پروانه وکالتش رو باطل کنید تا دیگه از این غلطها نکنه.
  • سیاوش IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    4 1
    زود تر اعدام کنید تا هزارتا پدر مادر پیدا نکرده
  • م.ر IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    1 2
    وکیل وظیفه اش دفاع از موکلشه و باید حرف خود را ثابت کنه ، حقوق جزا و حقوق وکیل و موکل اهمیت فراوان داره اجازه بدهید قانون حکم بدهد ،، وکلا حقوقی دارند و وظیفه در برابر موکل هرچند عامه پسند نباشد دفاع از اینچنین موکلهایی ، به قانون احترام بگذاریم نه افراد..
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      1 0
      به چرت و پرت گفتن عادت کردی که راحت چرت و پرت میگی. وظیفه وکیل، دفاع از حقوق موکلشه نه دفاع از موکل. برو روی این مطلب فکر کن تا نوبت باقی قصه‌ات برسه. ضمنا به عقل احترام بذارید نه به افراد
  • GB ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    5 0
    این همونه که متر کرده بود چند سانت چاقو رو فرو کرده. اصلاً عین خیالشم نبود آدم کشته. حتی بقل دستیش از دروغاش شاخ در آورده بود.
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 0
    آقا وکیل عزیز، اینو بدان که موکلتان قاتل هست قاتلان از نظر روانشناسی روحیه درونی همان وجدان است مسلم است نخواهند داشت. مثل اینکه قانون را زیرپا گذاشته. فردی بیگناه را کشته، قاتلان به هیچ وجه روحیه خوبی ندارند ونخواهند داشت این یک امرفطری انسان است. چون از مرگ حتمی خویش مطلع است توان امید زنده ماندنش صفر است خوبخود روحیه اصلی خویش را ازدست می دهد والا در زندان هیچ چیزی به او نمگند.
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    1 5
    جمهوری اسلامی و شکنجه زبانت را گاز بگیر
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      3 0
      حکومتی که به خاطر برپایی خواسته‌های خدا، تحت فشار قرار میگیره اما حرف خدا را انتخاب میکنه، حکومت مؤمن و معتقدی هست و قطعا انسان عاقل، ادعاهای دشمنان فاسق این حکومت رو نمی‌پذیره. مگر این که یا انسان نباشه یا عاقل
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    وقتی دیگر متهمان این پرونده شاهد عینی در صحنه جرم بودند وگواهی میکنند که اقای حسینی با کارد به سینه شهید کارد فرو کرده دیگر جای هیچ شبهه ای وجود نداره کسانی که مخل امنیت مردم هستند وبا وحشی بازی مظلومی را به قتل میرسانند باید اعدام شوند همان گونه که ارباباشون امریکا وانگلیس برای اغتشاش گراشون انجام میدهند انها نمذارن به محاکمه کشیده بشه در جا همان جا تیر خلاصی مزنند وتمام مگر عجمیان پدر و مادر نداشت ماملت ایران این صحنه ها را که میبینم دلمان به درد میاد که چطور این طور راحت قتل می کنند اون اقای وکیل حمایت میکنه اگر برادر خودش به قتل رسیده بود همانروز اعدامش کرده بود
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    وقتی وکلا هر دروغی میخوان میگن و قوه قضاییه هم هیچ برخوردی نمیکنه همین میشه
  • . IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 0
    ببشرففف بخدا اگر تا حدمرگ شگنجه بشه حقشه
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 0
    یعنی چی این وکیل با این چرند گوییش یعنی داره از تروریست ها حمایت میکنه پس خودش هم تروریسته و آب میریزه تو آسیابشون خودش مجرم تر از اون موکل قاتلشه باید پروانه وکالتش باطل بشه ۱۰ سال هم بره گوشه زندان
  • احد IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 0
    متاسفانه دروغ گویی در کشور رسمی شده ، ایشون وکیل نیست خودش اغتشاشگره
  • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    2 0
    مماشات تاکی؟شکنجه یعنی چی؟وقتی با قاتلان وجنایتکاران مماشات می کنید ودرمجازات جانی ها وجنایتکاران داعشی لاک پشتی عمل می کنید .طرف مقابل برای رهایی از مخمصه به دروغ وحقه بازی وکلک وتهمت متوسل خواهد شد .
  • IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    طرف آدم کشته داعشی وار جنایت کردند خون شهید دامنشان را خواهدگرفت .... وای به حال آن وکیل ظالم دروغگو .... خدا لعنتش کند
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    2 0
    نگذارید آه مادر مظلوم شهید عجمیان به عرش برسد . این مادر وآن پسر آنقدر مظلوم بودند که صدای مظلویتشان عرش را پر می کند. وای به حال آن وکیل ظالم دروغگو
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    درشگفتم درحالی کهجبهه باطل برای حفظ ادمکشانش به هروسیله ای میتوانند متوسل میشوند ولی مدافعان حق غریبانه فدای جو سازی وشانتاژ مفسدین ومدافعانش قرار میگیرندانها بر صراط خود استوار ومادر حق خود متزلزل
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 1
    در قصاص حیات است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس