کد خبر 1442790
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
جاده‌های شمالی برفی و بارانی است/ اعلام ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به تهران

مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به تهران را سنگین گزارش کرد و از بارش برف و باران در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، هم اکنون تردد در جاده چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است، اما در همه مسیرهای اعلام شده بارش برف و باران گزارش شده است.

برپایه این گزارش، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، مرکزی، اصفهان، قم، تهران و مازندران شروع شده است و تداوم دارد.

همچنین هم اکنون بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس و کرمان نیز گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده کمال‌شهرو ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل «استاندارد» تا «پل فردیس» خبر می‌دهد.

ترافیک در آزادراه کرج - تهران حدفاصل «گرمدره» تا «وردآورد» و همچنین در آزادراه ساوه- تهران محدوده عوارضی اول نیز سنگین است.

بر اساس اعلام این مرکز از وضعیت ترافیکی راه‌ها، هم اکنون ترافیک سنگینی در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس