کد خبر 1442940
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
شرایط مشابه دو آقای گل فوتبال جهان/ «رونالدو» در مسیر «دایی» شدن!

ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال که یکی از بهترین های این رشته در تاریخ است، پس از آنکه رکورد ستاره فوتبال ایران را شکست، حالا در مسیر تکرار سالهای پایانی این فوتبالیست مطرح قرار دارد.

به گزارش مشرق، راهیابی تیم ملی فوتبال پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر هم باعث شد که حجم انتقادات از عملکرد ستاره این تیم کم شود و بسیاری از فوتبالدوستان پرتغالی خواستار نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو هستند.

فوتبالیست استثنایی پرتغالی که سالهای درخشان خود را در منچستر و رئال مادرید پشت سرگذاشت و با یوونتوس به این درخشش ادامه داد اما از زمانی که به منچستریونایتد بازگشت، اوضاع بر وفق مراد او پیش نرفت و روند نزولی این ستاره ماندگار فوتبال جهان آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

امباپه رکورد رونالدو در جام جهانی را شکست

رونالدو که کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال نیز هست به خاطر عملکردش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد انتقاد زیاد قرار گرفته است. این انتقادات تا جایی پیش رفته که براساس آمار منتشر شده در روزنامه «ابولا» ۷۰ درصد پرتغالی های شرکت کننده در یک نظرسنجی خواستار نیمکت نشینی رونالدو شده اند.

شرایط مشابه دو آقای گل فوتبال جهان/ «رونالدو» در مسیر «دایی» شدن!

روزنامه آپولا روز یکشنبه از خوانندگان خود پرسید که آیا موافق حضور رونالدو در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند یا مخالف؟ که ۷۰ درصد از پاسخ دهندگان پاسخ منفی داده و با قرار دادن رونالدو در ترکیب اصلی تیم ملی پرتغال در مسابقات جام جهانی مخالف هستند. این در حالی است که تنها ۳۰ درصد پاسخ مثبت داده اند.

رونالدو ۳۷ ساله که در سه بازی مرحله مقدماتی برای پرتغال به میدان رفت فقط یک گل از روی نقطه پنالتی وارد دروازه غنا کرد و نتوانست تاثیرگذاری همیشگی اش را داشته باشد. همین امر انتقاد هواداران از وی را به همراه داشته است.

به این موضوع باید فسخ قرارداد باشگاه منچستریونایتد با این ستاره فوتبال را هم اضافه کرد که در حین برگزاری مسابقات جام جهانی رخ داد و طرفین به صورت توافقی به همکاری با یکدیگر پایان دادند تا رونالدو تنها بازیکنی در جام جهانی باشد که تیم نداشت و بازیکن آزاد بود.

رونالدو که چند ماه پیش توانست رکورد علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را بشکند و به تنهایی عنوان بهترین گلزن فوتبال ملی جهان را به خود اختصاص دهد، حالا در مسیر ستاره سابق فوتبال ایران قرار دارد.

شرایط مشابه دو آقای گل فوتبال جهان/ «رونالدو» در مسیر «دایی» شدن!

علی دایی هم که یکی از ماندگارترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است و سالها در تیم ملی درخشید، در سالهای پایانی فوتبالش با شرایطی مشابه رونالدو مواجه بود و عملکردش در ترکیب تیم ملی موجی از انتقادات را به همراه داشت.

اوج این انتقادات در جام جهانی ۲۰۰۶ بود که بسیاری از هواداران و علاقمندان به فوتبال خواستار نیمکت نشینی این بازیکن شدند و بعد از آن که در دیدار اول برابر مکزیک نتوانست نمایش قابل قبولی داشته باشد، در دیدار دوم برابر پرتغال نیمکت نشین شد.

حالا رونالدو هم در شرایط مشابه با علی دایی قرار گرفته و در سالهای پایانی فوتبالش نتوانسته انتظارات را برآورده کند. باید دید سرمربی تیم ملی پرتغال این ستاره فوتبال دنیا را نیمکت نشین خواهد کرد یا بازهم از او در ترکیب تیمش استفاده می کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    13 5
    اه اه رونالدو رو با این وطن فروش بی شرف مقایسه نکنید
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      1 2
      علی دایی دروغگو دیگه به زباله دونی تاریخ میره
    • خسرو IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      0 0
      مغز فندقی
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    7 4
    امیدواریم مثل علی دایی وطن فروش و بی غیرت نشه.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    6 5
    چه تیتر بدی گذاشتید یه لحظه فکر کردم رونالدو هم مثل علی دایی وطن فروش شده.
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    4 3
    رونالدو یعنی وطن فروشی هم میکنه من که فکر نمیکنم رونالدو ضعیف باشه هر چند مقایسه رونالدو کاملا اشتباه کلی توپ طلا کفش طلا داشته
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 2
    بلانسبت رونالدو ، ایشون یه انسان خیرهستن نه یه مفت خور زبون درازه پرمدعا
  • فرزند ایران IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 3
    این که هنوز می نویسید ستاره فوتبال ایران واقعا اشتباه. این آدم فقط ستاره دنیای خودش بود. در همین کشور خورد و پروار شد و وقتی کشور بهش احتیاج داشت، طرف اشتباه را گرفت. همه اینها خواست خداست تا چهره ها مشخص شوند
  • عبدالله IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    قیاس نابجایی است. رونالدو کجا ،علی دایی کجا؟ رونالدو صاحب تکنیک های خاص و خبره رو با دایی که فقط چند گل به تیم های آسیایی زده رو مقایسه می کنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس