.

همزمان با اقدام رسوای یک فوتبالیست سابق در بستن گالری جواهرفروشی خود در شمال شهر تهران که به تقلید از پروژه ناکام ضد انقلاب خارج‌نشین صورت گرفت، روزنامه زنجیره‌ای اعتماد از اقدام مذکور حمایت کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: اخیراً رسانه‌های بدنام وابسته به انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی دعوت به اعتصاب کرده بودند که با بی‌محلی مطلق کسبه و بازاریان و اقشار مختلف مردم مواجه شد. اما در روز اول فراخوان مذکور، گالری جواهرفروشی وابسته به یک فوتبالیست سابق با فراخوان مذکور همراهی نشان داده و اعلام کرد که در ایام فراخوان مذکور تعطیل است. البته در پی این اقدام، مراجع قضایی هم اقدام به پلمب جواهرفروشی و رستوران متعلق به ورزشکار مذکور کردند.

در پی این اتفاق، روزنامه اعتماد از فرد همکار با پروژه اعتصاب زورکی که از سوی سرویس‌های جاسوسی موساد سیا و ام‌آی‌سیکس طراحی شده بود، جانبداری کرد و تیتر زد «جرم‌انگاری بستن مغازه» و ذیل آن نوشت: «پلمب یک مغازه با دستور قضائی هیچ مستند قانونی ندارد. بجز ماده ۱۱۴ قانون آئین دادرسی کیفری؛ تنها اگر فعالیت مغازه، منجر به نتایج خاصی شود، حق جلوگیری از فعالیت وجود دارد. اظهارنظر صاحب مغازه یا اعتصاب، نمی‌تواند مجوزی برای این پلمب باشد.

از نظر حقوقی، اعتصاب نوعی ترک فعل است که هیچ عنوان مجرمانه‌ای به آن تعلق نمی‌گیرد. ظاهرا برخی حضرات با اصل اعتراض مشکل دارند، چه فعلش و چه ترک فعلش.

در قانون گزاره‌ای با عنوان پلمب مغازه غیر از تخلفات صنفی نداریم. تخلف صنفی یعنی اینکه طرف، جواز نداشته باشد، احتکار کرده باشد، کم‌فروشی و گران‌فروشی کرده باشد، بهداشت را رعایت نکرده باشد و... بنابراین در اثر یک چنین تخلفاتی، اماکن یا تعزیرات واحد صنفی یاد شده را می‌بندند. اما اینکه فردی اعلام کند، ۳روز می‌خواهم مغازه‌هایم را ببندم، هر اندازه قانون را گشتیم، ندیدیم که این موضوع جرم‌انگاری شده باشد. اساساً ضرری به کسی جز صاحب مغازه وارد نمی‌شود. از طرف دیگر حتی ورزشکار مذکور می‌تواند به خاطر پلمب شدن گالری‌اش ادعای خسارت کند.»

تجاهل روزنامه اعتماد در حالی است که اعتصاب اجباری و زورکی - با چاشنی تهدید مغازه‌داران- بخشی از عملیات اعلام شده توسط رسانه‌های تروریست فارسی‌زبان بیگانه برای ایجاد اغتشاش و ناامنی و تخریب در داخل ایران بوده است. در این فراخوان شکست خورده و البته تحقیر شده از سوی مردم و کسبه بازار، قرار بود در کنار ارعاب و تهدید برای بستن مغازه‌ها، امکان تجمع اشرار و اوباش جنایتکار در خیابان فراهم شود؛ اشرار و اوباشی که با همکاری گروهک‌های تروریست و تجزیه‌طلب، ظرف دو ماه گذشته اقدام به آدم‌کشی، ویرانگری، آتش‌افروزی، بستن معابر، حمله به عابران بی‌گناه و... کرده و موجب کشته شدن بیش از ۲۰۰ نفر- از جمله ۶۷ مأمور نیروی انتظامی- شده بودند.

نکته دیگر این است که حامیان اغتشاش و آشوب نیابتی، با ارتکاب اصل این اقدام خائنانه، علناً اعلام می‌کنند که هیچ قاعده و قانونی را در کشور قبول ندارند اما هنگامی که در حین ارتکاب اقدامات علیه امنیت ملی گیر می‌افتند، دم از قانون می‌زنند.

نکته سوم، نقش اشرافیت غربگرا (اعم از رسانه‌ای، سیاسی، اقتصادی و ورزشی) در خسارت چندگانه به زندگی و امنیت و آرامش مردم است. این طیف ابتدا از روی کارآمدن دولتی اشرافی و غربگرا حمایت کردند که نتیجه آن نارضایتی اقتصادی مردم بود. اما حال می‌خواهند روی گلایه و نارضایتی سوار شوند. از سوی دیگر همین‌ها در نهایت شکم سیری و بهره‌مندی از انواع رانت‌ها در گذشته، خواستار تعطیلی کسب و کارها می‌شوند که خسارت اصلی آن متوجه کاسبان جزء و کارگران و طبقات پایین جامعه است.

چهارم این که اگر اعتصاب زورکی کار قابل دفاع و آبرومندانه‌ای است چرا روزنامه اعتماد رأساً انتشار خود را متوقف نمی‌کند؟! یا مثلاً چرا رستوران و بقیه تجارت‌های اقماری مدیر روزنامه و نزدیکان وی را رأساً نمی‌بندند تا در اعتصاب کذایی همراه باشند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 85
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    28 2
    جرم‌ علی دایی همراهی علنی با فراخوان معاندین و فعالیت تبلیغی علیه نظام و اخلال در سیستم‌اقتصادی کشور هست. طبق قانون هر عملی که تبلیغ علیه امنیت و باعث اخلال در اجتماع بشه جرم محسوب میشه.
    • SE ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      17 0
      در شرایط خاص قوانین خاص و سخت میشود مانند بعد خودزنی 11 سپتامر لذا روزنامه اعتماد وابسته به حزب سران فتنه شکر زیادی خورده است.
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      6 0
      الان علی دایی به چی معترضه ؟ اینکه اینقدر مردمی است که 90 درصد مردم ایران توان غذا خوردن در رستوران او را ندارند ؟؟؟؟!!!! دوما اینها در فراخوانشان علنا گفتند مسلح شوید یعنی بستن مغازه دایی در این روزها همراهی با جنگ مسلحانه علیه کشور به اتفاق تجزیه طلب رجوی ریگی انگلیس امریکا سعودی اسراییل بوده همانطور که 25- 26 ابان جنگ شهری راه انداختن کیان ها و دانیال ها و چراغی ها را با تیرو چاقوی مستقیم شهید کردندو علی دایی شریک ان خون هاست
  • سهراب IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    22 3
    منافقان دوزاری...
    • علی دایی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      2 0
      ترامادول خوردیم (یعنی چرا ما گل خوردیم؟!!!) ... چون رفتی توی زمین صهیونیستها بازی کردی بدبخت
    • سید IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      4 0
      روزی نامه های فرقه منحرف اصلاح طلبان تهوع آور در واقع بوقچی های صهیون ها و انعکاس دهنده عناد بهائیان حرامی مزدور و نجس و منحوس هستند! اعتماد، شرق، هم میهن، ابتکار، سازندگی، مردم سالاری، آفتاب یزد و ........!
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    15 0
    روزنامه اعتماد رو الیاس حضرتی از رجال اصلاحاتچی با بولی که از شهرام جزایر گرفت تاسیس کرد. از این بنا شده با پول حرام میخواین حرف حق بشنوید ؟؟!
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    هرگز
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    12 2
    عالی. میشه بهشون گفت اگه خیلی اعتراض دارن برای سه روز اینستاگرامشون رو ببندن. اگه یه نفرشون حاضر شد ببنده معلوم میشه راست میگه.
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 13
    اعتراض حق مردم هست
    • حاجی از دانشگاه قم IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      11 1
      حق مردم است که حاکمیت با اغتشاشگر پنهان شده در پشت اعتراض، برخورد کند.
    • سیروان مهابادی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      منظورت قمه کشی و بانک و عابربانک آتش زدن و میخ ریختن روی جاده و کشته سازی و اشاعه اخبار دروغ و چاقو گذاشتن زیر گلوی مغازه دار برای اعتصاب اجباری و سطل زباله آتش زدن و شیشه ماشیم ملت شکستن و دیوارنویسی با الفاظ رکیک و اهانت به مقدسات و حجاب و لخت شدن وامثال اینهاست؟ خاک بر سر امثال شما ...
    • جیم IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      1 0
      حقی که بخواد با فراخوان عنترنشنال و بی بی سی و علی کریمی و دیگر اراذل اعاده بشه ، حق نیست . ناحقه. ظلمت محضه .
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    7 0
    الان علی دایی رو گذاشتن تو امپاس، درواقع اگر بزبان فارسی سخت بگم در واقع علی دایی رو نشوندن رو اره، اگه بخاد کاری نکنه پلمپ میمونه ضرر میکنه حسابی، اگه بره دنبالش که از پلمپی درش بیاره، خوب حمایت کرده از کسب و کار و نباید مختل بشه به هیچ وجه و به نفع نظام. یک صفر به نفع اژه ای
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    8 1
    این پادوهای دشمن فکر کردن همه احمق هستند وقتی دشمن ایران می گوید اعتصاب کنید و آن بی شرف اعلام می کند من هم می بندم یعنی هم دستی با آن دشمن و کمترین کار بستن هست آن هم نه برای چند روز و چند هفته بلکه حداقل چند ماه
    • AU ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      اگر من جای مسئولین ایران بودم،املاک، مغازه، رستوران و کاخ‌های امثال کریمی و دائی و ... را به نفع فقرا و نیازمندان کشور مصادره میکردم.
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    چون وجودش رو ندارن، کاسبی باید تعطیل شه، نه برای مدیر روزنامه، مردم باید از نون خوردن بیفتند ولی روزنامه اعتماد در جهت نقش دهی به اغتشاشات باید باز باشه و به شر و ور گفتن ادامه بده... ای بر ذات کثیف و نجس اون کسی که باعث به دنیا اومدن شما شد لعنت... مشرق چاپ کن، روزنامه اعتماد شکایت هم کرد این شماره من
  • م ح IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    7 1
    محل تجاری مکان عمومی است .وقتی صاحب آن شخصی یاغی ومحرک وبانی کشته شدن دیگران وناامنی است ..بجای پلمپ باید تخریب شود..
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    4 1
    این پشه نادان شکم گنده و مدیون تیم ملی مالدیو که هیچ نسبتی با مردم و کسبه ندارد. اساسا فردی غیر مردمی است که با دویدن به دنبال توپ و مکیدن پول بیت المال که متعلق به بیچارگان جامعه است در صنعت فوتبال گنده شد و بدون پرداخت مالیات، خرج زندگی اشرافی و عیاشانه خودش و دخترش در تگزاس آمریکا می کند هیچ نسبتی با پابرهنگان ایرانی ندارد. او عزت را از زندگی خود دور کرده و برکت نیز از جان و مال و گالری او دور خواهد شد.
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    10 1
    اونایی که از گالری نور خرید میکنن همونایی هستن که از فقر و بدبختی در ایران مینالن!. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
  • مجتبی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 2
    خوب از نظر قانونی گفته مگر حرف اشتباهی زده؟اگه همه قانون رو رعایت کنن مشکل این مملکت حل میشه.قانون واسه همه یکسانه حالا کیهان اگر به کسی تهمت همکاری با موساد رو میزنه جوابگو باشه میفهمیم که مملکت تو مسیر درستش افتاده.اگه تهمته مجازات بشه اگرم درسته باطرف برخورد بشه.این کارا باعث میشه مردم به قوه قضاییه اعتماد کنن
    • رسولی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      حمایت از اغتشاش گران و قاتلان و دهن کجی به امنیت کشور و مردم خارج از قانون بررسی می شود اعتراض با حمایت از اغتشاش و تخریب و همراهی با دشمن از زمین تا آسمان فرق دارد اگر راست می گوید و معترض هست کلا مغازه هایش تعطیل کند چرا از اغتشاش گران حمایت و تا مزاحم و مانع کسب و کار مردم می شود
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 1
    اگر امریکا ، اسراییل نبودند از کجا دشمن پیدا می کردیم !
  • فرزند ایران IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    میلیون ها بار هم بگیم کمه. هزینه دشمنی با کشور و وطن فروشی و خیانت را بالا ببرید. همان طور که قاتلین شهید عجمیان مجازات شدند این جماعت هم باید به سرعت مجازات شوند
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 4
    چرت نگید ۴۰سال به جون مردم الکی افتادید شده نتیجه اش الان...عرضه داشته باشید از مردم عذرخواهی کنید مطابق خواسته مردم حکومت کنید
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      حکومت طبق خواسته خدا. نه میل مردم.
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      ساکت شوچهل ساله.مزدور
  • DE ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    روزنامه عدم اعتماد خود محور اصلی و حامی اصلی اغتشاشگران و قاتلین و سارقین بوده اگر نگاهی اجمالی به تیتر های این مدیر مسئول مزدور کنید بوضوح در می بابید جرم ان به مراتب بیشتر از اینترنشنال سعودی و بی بی سی لندن است .
  • DE ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 0
    روزنامه عدم اعتماد خود محور اصلی و حامی اصلی اغتشاشگران و قاتلین و سارقین بوده اگر نگاهی اجمالی به تیتر های این مدیر مسئول مزدور کنید بوضوح در می بابید جرم ان به مراتب بیشتر از اینترنشنال سعودی و بی بی سی لندن است .
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    4 1
    بی شرف تر از این روزنامه ی اعتماد هست کلا؟! بی همه چیزا اینکه یه عده اراذل مردمو برای نبستن مغازشون تهدید میکنن رو نمیبینن ولی اینکه مغازه ی یکی که به این اراذل خط میده رو پلمب کردن دادشون رو درآورده؟!اینقدر داد بزنید تا پاره بشید!
  • سروری IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    قانون کشور ما را کی نوشته وبرای کی نوشته که هیچ وقت اجرا نشده
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    هفته پیش برای تمیزی و نظافت منزل به روزنامه باطله نیاز داشتم به دکه روزنامه فروشی خیابان ستارخان بعد از تهران ویلا رفتم صاحب دکه روزنامه ها را به شکل چند تایی با طناب شیرینی فروشی بسته بود و بسته ایی 40 هزار تومان می فروخت اینکه از دادن این پول دردم آمد بماند اما تمامی بسته ها دقیقا با یک روزنامه باطله بسته بندی شده بود و برام جالب بود روزنامه 3 حرفی ش , شما بر ارزش ها تاکید کنید واقعیت ها را بگویید دنبال اصلاح مشکلات باشید تا می توانید میدان را شفاف کنید این زمانه سخت هم خواهد گذشت و آن اندک مردمانی هم که متوجه قضیه نشدن هم می فهمن چه خبره , مطالب یکسری روزنامه و سایت خبری داخلی که مجوز هم دارند بعضا با مطالب امثال بی بی سی و سعودی نشنال مو نمی زند و این از دید مردم باهوش دور نمی ماند این ها مخاطبی ندارند با این شکل دست و پا زدن , دنبال جلب توجه و فروش می گردن اندک مخاطب هاشون هم خیلی زود می ریزه خاصیت مثبت فتنه همینه نقاب خیلی ها رو می ندازه .
  • محمد علی IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    4 1
    علی دایی خجالت نمی کشید جوانان مردم را به مرگ دعوت میکنی آقای دایی خون تک تک جوانان وطن تا ابد به گردن شماست
  • مهدی IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 1
    یک کار درست که درمقابل. آشغالهای مجازی شد همین بستن رستوران وجواهرفروشی علی دایی خائن بود
  • قاسم IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 1
    نمیدونم چرا بعضی ادمهای معمولی رو اینقدر بزرگ میکنن و چرا مجری قانون در اجرای قوانینی که برای اجرایش حقوق از بیت المال میگیرند در مورد این افراد اینقدر مماشات میکنن مگه اجرای قانون برای هر فرد متفاوت است خدا یا این افراد رو از خواب بیدار کن و اگه نمیخوان از خواب بیدار بشن از صحنه روزگار حذفشون کن و به جهنم بفرستشون
  • علی IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    با سلام خدمت سردبیر روزنامه اعتماد، میخواستم از شما بپرسم حالا که شما و دوستانتان پلیس و قانون ایران را قبول ندارید میخواهید به کدام مرجع قانونی شکایت کنید؟ چون برای من سوال بود، پرسیدم.
  • بهروز IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 4
    قدیم می گفتن خجالتم چیزه خوبیه، مغازه خودشه دلش میخواد چندروز تعطیلش کنه،شما بفرمایید براساس کدوم قانون یا نظرشرعی به این بهونه میشه درب دکان یارو رو گل گرفت(شمابخون پلمپش کرد )؟؟؟؟
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      ابله اگر مغازه خودشه و اختیار داره، پس چرا قبلا نبست و فقط این 3 روز و آن هم تو اینستا پست گذاشت. شما هم اختیار داری تو خونه خودت گاز مال خودته ولی اختیار داری شیرش رو بازش بزاری و به اطلاع همسایه ها هم برسونی؟ فکر نمیکنی اون موقع همسایه ها میان و بعد چوب میکنن تو ماتکت.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      اگر مغازه خودشه و اختیار داره، پس چرا قبلا نبست و فقط این 3 روز و آن هم تو اینستا پست گذاشت. شما هم اختیار داری تو خونه خودت گاز مال خودته ولی اختیار داری شیرش رو بازش بزاری و به اطلاع همسایه ها هم برسونی؟ فکر نمیکنی اون موقع همسایه ها میان.....
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      اگر مغازه خودشه و اختیار داره، پس چرا قبلا نبست و فقط این 3 روز و آن هم تو اینستا پست گذاشت. شما هم اختیار داری تو خونه خودت گاز مال خودته ولی اختیار داری شیرش رو بازش بزاری و به اطلاع همسایه ها هم برسونی؟ فکر نمیکنی اون موقع همسایه ها میان ......
  • علی IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    برا در عزیزم اینها دنبال نابودیه ایرانن گول این حرفهای رو نخورید عراق سوریه لیبی افقانستان رو به همین تفرندها نابود کردن
  • محمد IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    اونا هم انگلیسی و امریکایی هستن
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    9 0
    این روزنامه هم باید بسته شود
  • ناشناس IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    9 1
    ‌کار دایی اب به آسیاب دشمن ریختن است.
  • CA ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 1
    این همه مطلب نوشتی اما سوال اصلی را بی پاسخ گذاشتی: کدام ماده قانونی اعتصاب را جرم انگاری کرده؟
    • جیم IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      کشور در حالت جنگیه و باید با اغتشاشگران و همدستانشون هم بر اساس قانون جنگ رفتار بشه .
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 1
    ی رابطه دو طرفه بین اصلاح طلبان و سلبریتی ها هست.موقع انتخابات سلبریتی ها پشت اصلاح طلبان در میان الان هم اصلاح طلبان پشت سلبریتی ها البته که سلبریتی ها الان به صورت نامحسوس پروژه اصلاح طلبان رو پیش میبرن و صد البته که هردوشون خائن هستند
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    اگر کله پاچه ای ها به این اعتراض میپیوستند خوب بود
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    9 0
    خود این روزنامه های بیشرف هم باید بسته بشوند.
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    6 1
    علی دایی و اعتماد هردو غربزده هستند وایران اهمیتی برایشان ندارد آنچه اهمیت دارد رضایت غرب است وبس
  • حامد US ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    منابع مالی این روزنامه ها را بررسی کنید تا ببینید چرا جز دفاع از غرب کار دیگری بلد نیسنتند.
  • سید IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    روزی نامه های فرقه منحرف اصلاح طلبان تهوع آور در واقع بوقچی های صهیون ها و انعکاس دهنده عناد بهائیان حرامی مزدور و نجس و منحوس هستند! اعتماد، شرق، هم میهن، ابتکار، سازندگی، مردم سالاری، آفتاب یزد و ........!
  • حسن IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    باسلام سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    روزنامه اعتماد خودش بایدجواب خون خیلی ها را بده -هم کسانی که باعث تحریک شان میشه وهم باید جواب کسانی را که از اونطرف زخمی شدن یا جان دادن-از قوه قضائیه میخواهیم تا به جرم این روزنامه رسیدگی کنه
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    8 1
    فوتبالیست سابق را چه کسی اینقدربزگ کرد؟ گالری از کجا آورد؟
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 1
    روزنامه کیهان رسانه‌ای بدنام وابسته به انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    5 1
    با تمام توان به این قشر مرفه و بی در و طلبکار از نظام و کشور بتازید و از هیچ چیز نترسید....شاخ اینهارو بشکونید
  • امید IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    برادران و خواهران عزیر .امثال اصلاح طلبان ، منافقین ، تجزیه طلبان ، سلبریتی های بی هویت و جزیزه انگلیس ، اسرائیل جعلی و آمریکای وحشی و امثالهم هیچ کدام دلشان برای این نمی سوزد . فقط به دنبال منافع خود هستند.مشکلات را باید خودمان با اتحاد و همدلی حل کنیم . قطعا خداوند ما را یاری خواهد کرد.
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    6 0
    اطاعت از غرب یه جورایی آدما را مهمل می‌کند و از درک کمترین واقعیت عاجز. خیانت به کشور و مردم هیچوقت از ذهن تاریخ پاک نمی‌شود.
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    نکته پنجم و مهم که مغفول مانده، جرم "اقدام علیه امنیت ملی" است که قانون‌نگاری هم شده و مصادیق آن در موقعیت مشخص می‌شود و اعتصاب چه زورکی و چه غیرزورکی، یکی از مصادیق آن است. نکته ششم‌ هم این که افسادطلبان حال به هم زن نمی‌گردند که اثرات اعتصاب بر زندگی مردم را کشف کنند، اما در قانون میگردند که راهی برای بهانه جویی و زمین زدن نظام مقتدر مظلوم اسلامی پیدا کنند. حقا که برادران و خواهران شیطانند جماعت ضدانقلاب و افسادطلب
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    واقعا برخی از این به اصطلاح اصلاح طلبان مزدورند. خودشان را به ....می زنند غافل از این که مردم ماهیتشان را خوب شناخته اند.
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 6
    درود بر دایی
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      1 0
      زززززررررششششککککک!!!!!!!!! حتما تو هم از لشگر لاشخورهای مواجب بگیر دایی دروغگو هستی
  • ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 0
    روزنامه اعتماد نماینده رسمی ابتر نشنال در ایران است ومن نمی دانم که چرا این روزنامه و امثالهم که با سابقه طولانی بطور علنی برعلیه کشور اقدام تبلیغی و تخریبی میکنند ازادانه به فعالیتشان ادامه میدهند.اگر از مظلومیت نظام نیست پس چیست؟
  • امیر IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 1
    تنها پلمب کردن مغازه جواهری و رستوران این آقا که همه چیزش رو از این نظام داره کافی نیست بلکه باید محاکمه هم بشه. ضمتا باید فاکتورهای جواهراتش رو هم ازش بخوان مطمئنا خیلی هاشون بصورت غیر قانونی وارد شدند و قاچاق حساب میشن! و موضوع دیگه گرانفروشی و همچنین بحث پرداخت مالیات توسط ایشان و همسرش هست که باید دقیق بررسی بشه!
  • حسین IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    حالا یکی مشکل اقتصادی و معیشتی داره اعتراض میکنه ایرادی بهش وارد نیست، این فوتبالیست ها و سلبریتی ها که پولشون از پارو بالا میره اینها دیگه چی میگن؟
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    علی پروین 20 سال پیش فهمید که علی دایی دوزار هم نمی ارزد سادگی و بی تکلفی علی پروین کجا و حرص و ولع پولکی بودن علی دایی کجا
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    بله عنوان مجرمانه نداره ولی وقتی در کنار سایر مسائل این روزا قرار میگیره عنوان مجرمانه پیدا میکنه. تبلیغ و اقدام علیه نظام و علیه امنیت کشور
  • اتبات IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    تمامپول اینها طلا وارز است. نا ا رامی باعث افزایش قیمت وسود فراوان این هاست یک درصد هم رفع مظالم میده که حلال شه مثلا
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    علی دایی، عمران خان نیست که پشتیبانی مردمی سیاسی داشته باشه. از گفتن دو تا جمله پشت سرهم در می مونه و نمیتونه ادامه بده. صداقتش هم بعداز بازرسی اجناس و مالیاتی که باید می‌داده روشن میشه. جواهر فروشی که سنگکی نیست احتیاج روزمره مردم را برطرف کنه، جواهر فروشی آنهم بالای شهر مورد استفاده تعداد معدودی است که اگر داعی از خواست آنها پیروی نکنه، مشتریان خودش رو از دست میده. بی قانونی، ریاکاری هم هست، شریک دزد و رئیس قافله؟
  • ج د ا IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    راست میگن دیگه جرمی در قانون براش پیش بینی نشده...مجوزی برای پلمپ مغازه نداشتیم...اما همراهی با اعتصاب براندازان وحشی داعشی بر ضد حکومت جمهوری اسلامی یعنی اقدام علیه امنیت ملی و این اقدام یعنی جرم شخص علی دایی...نه جرم واحد صنفی...باید خودش رو دستگیر و محاکمه میکردند نه واحد صنفی رو... البته فعلاً...تا زمانی که قانون جدید برای این قبیل اعمال مجرمانه پیش بینی بشود...
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 0
    خدا این اصلاح طلبهای خائن را لعنت کند .اینها معنی کار علی دایی را خوب می دانند ولی خودشان را به نفهمی زدهاند. علی دایی اگر خائن نبود بعد از این فراخوانی منافقین مغازه اش را تعطیل می کرد . خدا یا این منافقین را همانطور که در قران وعده دادی هر چه زودتر به سخت ترین جای جهنم واصل کن.
  • GB ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    برای موساد پادویی میکنه؟؟؟؟
  • 1010032353729 IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    چرا شما فقط نظارت موافق خودتون منتشر میکنید این چه جور نظر خواهیه از نظر من علی دایی اصلا کار بدی نکرده دوست داشته به خاطر حمایت از مردم مغازشو ببنده هرکی مخالف ایشون نظری داره یا موافقش هست فقطمیتونه این اعلام کنه ولی پلمپ مغازه کار بسیار بدی بود مردم تو سختی هستن بهشون توهینمیشه حق حرف زدن ندارن چون آقایون بهشون برمیخوره که کسی خلاف نظرشون حرف زده ناراحتن که باشن ولی نباید به زور جلوی اعتراض مردمبگیرن پلمپ مغازه ایشون همون قدر بده که کسی مجبور کنی خلاف میلش مغازشو ببنده باید به حق اتخاب و تصمیم همه باهر تفکری احترام گاشت بسته دیگه قلدری و پرویی و حق به جانب بودن
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    این اصلاح طلبان منافق و رسانه های زنجیره ای شان باید چه چیز دیگری بگویند تا مسئولان بفهمند اینها نسخه دوم رجوی و بن سلمان در ایرانند ؟؟؟؟ تا بحال هم تمام خرابی ها و گرانی های مملکت و دزدی ها و اختلاس ها و فراریان جاسوس و اپوزیسیون خارج از کشور از گور این طیف منحوس برخاسته است...هیچ پایگاه مردمی هم ندارند بجز چند شهوت ران و سگ باز و همجنسباز و افراد علاف و بی هدف جامعه....
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    همزمان با پلمپ مغازه این سلبریتی کم سواد که زیر بلیط رئیس دولت اصلاحات بود و از او فرمان میگرفت بایستی " فک" خودش را هم پلمپ میکردند تا مهمل و یاوه نگوید.
  • FI ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 1
    به علی دایی توهین کنید مثل ....می کشیمتون
  • رضا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    ایشان هم باید مانند توماج صالحی باید از ملت شریف ایران معذرت خواهی کند
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    دلم خنک شد.جمع کنین این بیسروپاهای تاره به دوران رسیده رو.راست میگن سیر از گشنه خبر نداره سواره از پیاده.مغازه جواهری تو تجریش فقط یکی از اموالشه بعد فاز مردمی بودنش کشته منو
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    «رستوران و بقیه تجارت‌های اقماری مدیر روزنامه و نزدیکان وی»؟
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    روزنامه اعتماد هم رسما شده پادوی موساد! از اصلاحطلبان بوی یهود میاد
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    باید علی دایی را به 200 میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی و خصوص ی محکوم و تمایم اموال وی را مصادره نمایند
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    باید علی دایی را به 200 میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی و خصوص ی محکوم و تمایم اموال وی را مصادره نمایند
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    باید علی دایی را به 200 میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی و خصوصی محکوم و تمامی اموال وی را مصادره نمایند
  • سمیرا IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    خواهش میکنیم چند روز دیگه پلمب رو باز نکنید. اونقدر بگذارید پلمب بمونه تا احساس برشکستگی کنه. اونقدر از دایی ها و خاله ها و کتایون ریاحی ها مالیات بگیرید تا احساس برشکستگی کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس