کد خبر 1443533
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
مامور قلابی در" ملارد" به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری فردی که با استفاده از ادوات و تجهیزات پلیس و معرفی خود به عنوان مامور از شهروندان اخاذی می کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ منصور خدایی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مجهز به ادوات و تجهیزات پلیس با معرفی خود به عنوان مامور انتظامی اقدام به اخاذی و سوءاستفاده از برخی شهروندان کرده است لذا رسیدگی به موضوع در دستور ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی ملارد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات جامع وجمع آوری دلایل و مدارک از مکان حضور متهم، سرانجام هویت واقعی متهم شناسایی شد و طی انجام تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه متهم به اخاذی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اقلام همراه متهم، یک رشته دستبند فلزی به جهت معرفی خود به عنوان مامور کشف و متهم در تحقیقات بعمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف و سپس پرونده جهت رسیدگی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان از شهروندان درخواست کرد: شهروندان در مواجهه با اینگونه اشخاص فرصت طلب و درخواست های غیرقانونی ومشکوک آنها، سریعا موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند و از افرادی که خود را به عنوان مامور انتظامی معرفی می کنند درخواست کارت شناسائی یا حکم قضائی داشته باشند.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس