پوتین: هیچ هیاهویی مانع اجرای ماموریت روسیه در اوکراین نمی شود

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که اوکراین با هدف قرار دادن پل کریمه، موجب آغاز حملات گسترده روسیه به زیرساخت های این کشور شد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه، اوکراین را مقصر شرایط بحرانی این روزهای این کشور از بعد انرژی و برق اعلام کرد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنج شنبه در اظهاراتی در خصوص بحران انرژی در اوکراین، گفت که روسیه زیرساخت های انرژی اوکراین را هدف حمله قرار می دهد، اما اولین حملات از سوی کسانی انجام شد که پل کریمه را هدف قرار دادند.

رئیس جمهور روسیه، با تاکید دوباره بر اهداف مسکو در نبرد با کی یف، خاطر نشان کرد که هیچ هیاهویی نمی تواند مانع اقدامات روسیه برای انجام ماموریت جنگی خود شود.

رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) فرمان عملیات نظامی در اوکراین را صادر کرد. با آغاز عملیات نظامی روسیه، آمریکا و اوکراین با هدف توقف پیشروی ارتش روسیه و زمین‌گیرکردن آن در خاک اوکراین و همچنین کاهش درآمدهای ارزی مسکو، ضمن ارسال مداوم انواع تسلیحات مدرن به ارتش اوکراین، تحریم‌های گسترده‌ای را علیه بخش‌های مختلف اقتصاد روسیه به‌ویژه بخش صادرات محصولات نفتتی و گازی وضع کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    پوتین باید از میان مردم دونباس و شرق اوکراین برای مبارزه با شیطان بزرگ و صهیونیزم بی الملل بسیج تشکیل دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس