کد خبر 1443995
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
اردوی متفاوت پرسپولیس برای شکست استقلال/ برنامه ویژه گل‌محمدی برای دربی لو رفت

شاگردان یحیی گل محمدی برای شکست تیم همشهری و کسب هر سه امتیاز دیدار مقابل استقلال دو اردوی شبانه روزی برگزار می‌کنند.

به گزارش مشرق، طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس اعضای این تیم از صبح فردا با حضور در هتل آزادی اردوی ۷۲ ساعته خود را برای دیدار دوستانه مقابل تیم سپاهان آغاز می‌کنند. شاگردان یحیی گل محمدی در ظرف سه روز جمعه هفته جاری، شنبه و یکشنبه هفته آینده علاوه بر انجام تمرینات روزانه در جلسات فنی باشگاه نیز شرکت خواهند کرد تا آماده دیدار دوستانه حساس و مهم پیش رو مقابل سپاهان شوند.

اردوی متفاوت پرسپولیس برای شکست استقلال/ برنامه ویژه گل‌محمدی برای دربی لو رفت

همچنین از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد با وجود حساسیت بالای سه امتیاز این دربی که از نگاه کادر فنی ویژه است، اعضای این تیم اردوی شبانه روزی دیگری را هم برای دیدار با استقلال در پیش خواهند داشت. به این ترتیب که بازیکنان پرسپولیس از روز یکشنبه بیست و هفتم آذر ماه اردوی شبانه روزی دوم خود را برای دیدار دربی مقابل استقلال آغاز می کنند و ظرف دو روز پیش از مصاف با حریف هفته دوازدهم ۴۸ ساعت تحت نظر کادر فنی خواهند بود تا آماده بازی حساس هفته دوازدهم لیگ برتری شان بشوند.

ناگفته نماند؛ مصاف هفته دوازدهم لیگ برتر بین تیم های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۱۷ و ۳۰ در استادیوم آزادی برگزار می شود. حساسیت این دیدار از این جهت است که تیم پرسپولیس با ۲۴ و استقلال با ۲۲ امتیاز رده های اول و دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند و برنده این دیدار پس از پایان دربی شرایط بهتری نسبت به قبل در جدول خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس