محمود عباس: آمریکا و انگلیس باید از ملت فلسطین عذرخواهی کنند

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن درخواست از جامعه جهانی برای تعامل نداشتن با دولت های غیرقانونی رژیم صهیونیستی، گفت که آمریکا و انگلیس باید از ملت فلسطین عذرخواهی کنند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست مشترک کشورهای عربی و چین در رباض گفت: آمریکا و انگلیس باید به علت امضای اعلامیه شوم بالفور از مردم فلسطین عذرخواهی و به آنها غرامت پرداخت کنند.

بر اساس این گزارش، محمود عباس در ادامه سخنرانی خود افزود: مفید بودن یک سیستم بین المللی که چشم خود را بر روی اقدامات اسرائیل علیه مردم و مقدسات فلسطین می‌بندد و نظاره گر حضور یک رژیم اشغالگر در خاک فلسطین است، واقعاً جای سوال است.

وی تصریح کرد: ما از جامعه بین المللی می‌خواهیم که با هیچ دولت اسرائیلی که به ارزش‌ها و اصول حقوق بین الملل احترام نمی‌گذارد، تعامل نداشته باشد.

عباس خاطرنشان کرد: ما به حق عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد پایبند هستیم و حمایت بین المللی از مردم فلسطین را خواستاریم.

رئیس تشکیلات خودگردان در سخنرانی خود گفت که ما در حمایت از سیاست چین واحد در کنار پکن هستیم و از مواضع ثابت رئیس جمهور چین در حمایت از ملت فلسطین قدردانی می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    بعد از اخراج صهیونیست ها یه گوشمالی هم باید به شیعه ستیز های فلسطینی بدیم!! بله این قصه سر دراز دارد مرتیکه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس