کد خبر 1444338
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیل‌گر مسائل سیاسی در یادداشتی تلگرامی نوشت:

حجم هیاهوی رسانه ای ضد انقلاب و دولت های غربی درباره اعدام یک محارب، نباید کسی را شگفت زده کند.

آنها با این هیاهو، رد گم می کنند و می خواهند ماجرایی بسیار مهم نزد افکار عمومی به فراموشی سپرده شود: این که با فراخوان گسترده سه روزه در هفته گذشته، سعی به تحمیق مخاطبان خود داشتند و وعده داده بودند که نقشه براندازی در ۱۶ آذر به سراجام می رسد (!)

اما کوه هیاهوی تبلیغاتی آنها، حتی موش هم نزایید. نه تجمعی، حتی در حد چند صد نفر؛ نه اعتصاب، حتی در حد تعطیلی فلان راسته بازار. هیچ؛ مطلقا هیچ!

حجم این ضایع کاری بسیار بالا بوده و توصیف آن، در قالب کلمات نمی گنجد. این، یک سرشکستگی کامل برای اردوگاه دروغ بود.

خب! چه باید می کردند؟ یک جنجال دیگر، برای پوشاندن آن افتضاح بزرگ. بنابراین، از عبدالحمید اسماعیل زهی گرفته تا برخی افراطیون مدعی اصلاحات و چند سلبریتی بی اختیار را مجبور کردند چوب حراج به تتمه حیثیت خود بزنند و در کنار مقامات بد نام انگلیس و فرانسه و آلمان، از رعب افکنی و شرارت یک محارب حمایت کنند.

لابد مردم هم یادشان می رود که هفته گذشته به زور تهدید و ارعاب و دروغ پراکنی، چه وعده جفنگی داده و پیش از آن، مرتکب کدام جنایات وحشیانه برای تدارک اغتشاش زورکی شده بودند!

تظاهر این طیف به نگرانی برای حقوق بشر و جان انسان، در حالی است که بر اثر شرارت های تدارک شده از سوی این طیف، دویست نفر از جمله ۶۷ نفر از اعضای کادر نیروی انتظامی و مدافعان امنیت جان باختند، و بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان به اقتصاد کشور خسارت وارد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    14 5
    تنگه هرمز را ببندید تا حواسشان باشد و درکارتان دخالت نکنند
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      5 1
      مردم ایران دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شده که گول نمی خوره. شگرد اصلی آمریکا این کاره : گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه . مهمترین جهاد تبیین : جوانان ما هم باید به این نگرش برسند.
    • ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      4 0
      جو گیر نشو هرکاری به وقتش
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 1
      زر نزن پهلوان پنبه. شاهنامه آخرش خوشه
  • US ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    7 2
    كوچكترين توجه باين هياهو هاى معاندين و اندك ترحم بر قاتلين پليس ها و بسيجى هاى مظلوم بزرگترين اشتباه و نابخشودنى گناه نظام در برابر خواسته بيشتر از نود در صد مردم نجيب ايران تلقى خواهد شد. اگر ميخواهيد نظام اقتدار و يكپارجگى خودرا بنمايش بگذارد به هيا هو و مزخرفات رسانه هاى مزدور اعتنا نكنيد وآنهائيكه آدم كشتند هر چه زودتر اعدام انقلابى را در باره آنها أعمال نمائيد.
  • US ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    6 1
    كوچكترين توجه باين هياهو هاى معاندين و اندك ترحم بر قاتلين پليس ها و بسيجى هاى مظلوم بزرگترين اشتباه و نابخشودنى گناه نظام در برابر خواسته بيشتر از نود در صد مردم نجيب ايران تلقى خواهد شد. اگر ميخواهيد نظام اقتدار و يكپارجگى خودرا بنمايش بگذارد به هيا هو و مزخرفات رسانه هاى مزدور اعتنا نكنيد وآنهائيكه آدم كشتند هر چه زودتر اعدام انقلابى را در باره آنها أعمال نمائيد.
  • علی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 1
    بایدمنابع نفتی وگازی روبه روی غرب بست ودلاررواز گردونه خارج کرد پس چاره ای جز فتح قدس ونابودی آل سعود نداریم
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 0
    ملت ایران دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شده که گول نمی خوره. آمریکا متخصص این کاره : گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه . جوانان ما هم باید به این دید برسند.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 0
    حالا که از مردم شکست خوردند، باید حمایت از مجرم(دشمنان مردم) هم جرم شناخته بشه و احضار بشن
    • مختار IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      2 0
      احسنت به شما
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 0
    بعد از شکست های سنگین پی در پی از مردم، دیگه افتادند دنبال حمایت از قاتل! آخه انقدر دشمنی رووو با مردم! مثل ۱۰ برابر کردن دلار که دشمنی رووو با مردم بود!
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 0
    منفورانِ مردم ایران
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 7
    اخه !از یه ور میگین کاسبی مردم مختل شده!کلی بسیجی کشته شده! و...... از یه ور میگین هیچ خبری نیست؟خلی چلی چیزی هستین؟
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      6 0
      جناب پروفسور منظور این سه روز آخر که فراخوان داده بودن هست که مردم محل سگ هم بهشون ندادن. ضمن اینکه طی این دو ماه هم عدع ای اراذل اوباش اجاره ای بودن که زندگی مردم رو تحت تاثیر قرار داده بودن
    • ح IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      4 0
      داداش وقتی میگه خبری نیست یعنی مردم همراهی نکردن ولی هستن یه عده بی شرف که جیره سعودی هارو میخورن
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      2 0
      کاسبی مردم اسیب دید ولی جنگل تروریستها وتخریب خانه نشد
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      3 0
      خل چل کیه؟! متن رو بخون میگه فراخوان سه روزه شون نتیجه نداد،
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 0
      بحث این سه روز ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ هست که یکماه داشتن میگفتن کاری میکنیم کارستان و خبری نشد و اتفاقا کاسبی هیشکی مختل نشد. مختل شدن کاسبی مال اوایلش بود که بازار ساعت ۵ تعطیل میشد. مساله خیلی روشنه و قیمه‌ها رو نریز تو ماستا
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    بابا اعدام این محارب رو چند روز دیگه انجام می‌دادند تا بشه از این تحلیل استفاده کامل رو گرفت
  • DE ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 0
    مردم ایران ومدافعان امنیت ایران ریشه فتنه های رنگارنگ تروریست های داعشی سرویس های بیگانه رو به هر شکل و شمایلی ازجا میکنن که ندانند اصلا در دنیا بودند. همانطور که کشورهای غربی اشوبگری هیچ تروریستی رو تحمل نمی کنن .طبیعی است مردم ایران نیز تمام داعشی ها رو نابود میکن و در مورد امنیت کشورشان با هیچ کشوری تعارف ندارند زیرا این ملت ملت امام حسین (ع) است. پس بهتر است این چند دول غربی حقوق مردم ایران روکاملا محترم بشمارند و شیطنت های کودکانه و احمقانه رو کنار بگذارند. چند دول غربی میدانن که پاشنه اشیل شان بقاء شان ( انرژی ارزان ) نفت و گاز است. در غیراین صورت این ملت ایران خواهد بود که تحریم گازی و نفتی شان خواهد کرد و شیر نفت و گاز رو بروشون می بنده.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    بهترین راه اینه که یه انقلاب در آل سعود و یک انقلاب هم در جمهوری آذربایجان کنیم و این دو به جبهه مقاومت بپیوندن تا کنترل نفت کامل به دست ما مقاومت بیفته.آلسعود باید براندازی بشه‌.آل سعود علاوه بر تامین مالی پروژه های غرب علیه ایران و کشورهای اسلامی و تکفیر و صادرات تروریست و خباثت در حال مبارزه با اسلام و دین زدایی در جهان اسلام و حتی خود عربستان هست.دیسکو حلال و رقص و جشنواره های رقاصی و کشف حجاب و جشن هالووین و ...از طرفی آل سعود تمام بزرگان دین و مسلمانان آزاده رو دستگیر میکنه و گردن میزنه.بهترین راه یک انقلاب در عربستان هست تا کشور دست مسلمانان بیفته.یه حزب الله هم تو باکو نیاز داریم.در لیبی و سودان و سومالی هم باید ورود کنیم مخصوصا لیبی.ما در ونزوعلا هم که نفوذ داریم.باید در همه کشورهای نفتی حضور داشته باشیم.اول به خاطر خودشون بعد مقابله با استکبار.
  • انقلابی واقعی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    منتظر اعدام بعدی هستیم وگرنه خودمون میایم کف خیابون و قوه قضاییه رو ساقط می کنیم
  • مرادی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    ملت ایران گرفتار یک جنگ رسانه ای ترکیبی با پیوست های مختلف و دارای ابعاد متفاوت شده اند که می باید جهت ادامه راه در تله امنیتی دشمنان ایران قرار نگیرند / دشمن ایران را هدف گرفته است بدون توجه به نوع نظام سیاسی/ باید هوشیار بود فریاد زد ننگ و نفرین بر امریکا
  • ایرانی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    دم آقای ایمانی گرم! همیشه از نوشته های ایشون در رسوا کردن وطن فروشان جبره خور مزدور لذت میبریم. واقعاً خداوند را هزاران مرتبه شکر که دشمنان ایران و ایرانی از احمقهای متوهم مغز آک بند کر و کور آفریده شده اند:-)) بگذار اینقدر دروغ بگویند و زوزه بکشند و مزدوری بگنند تا یک یک شناسایی و سر بگونی شده و نهایتا سر از عذاب دنیا و آخرت در بیاورند. بیشرفتر از محسن شکاری ملعون، بیشرفهایی هستند که از این جیره خوران وحشی افسار پاره کرده حمایت میکنند. البته کاملاً طبیعیه که بانیان و طراحان این وحشی گریها از به درک واصل شدن نخستین کفتار هار مزدور خودشون و شیطان بزرگ و آل سقوط و اسراییل غاصب ناراحت بشن و بسوزن.... بسوزین که سوزشهای بیشتری در انتظار شیاطین بزرگ و کوچک و مزدوران بیشرف وحشی افسار پاره کرده تون هست.
  • علی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 0
    غلط کردن اینا باد زیر پتوه.دولت اگر کم بیاره قافیه رو باخته.اینا اگر میتونست کاری کنن حتما تو این چند ماه میکردن.به امید خدا تک تک به حسابشون خواهیم رسید.
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    شماها هم زمانبندیتون در حد تیم ملیه! آخه دقیقا موقعی اعدام میکنید که دستشون از فراخوان خالی شده! خب میزاشتید یه هفته بعد.
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    قوه قضائیه لطفاً خواهش می کنیم چند حکم دیگه محاربین رو در اولین فرصت اجرا کنید تا همه بفهمند نظام اسلامی با امنیت خود با احدی مماشات نمیکنه. مبادا بترسید یا هوا برتون داره.سریعا احکام رو اجرا کنید.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    آن 1700 میلیارد تومان از جیب تک به تک مردم ایران کم می شود. اسم دیگرش بیت المال است و باعث و بدهکار آن تمامی کسانی هستند که در اغتشاشات نقش داشتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس