کد خبر 1444480
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
واکنش صیادمنش به مصدومیت تلخ؛ دو راه بیشتر ندارم/ جام جهانی قطر برای اللهیار از دست رفت؟

سرمربی تیم فوتبال هال سیتی با ابراز رضایت از روند بازگشت مهاجم ایرانی خود از مصدومیت، دلیل حضور صیادمنش را در اردوی آنتالیا تشریح کرد.

به گزارش مشرق، «لیام رسینیر» سرمربی تیم فوتبال هال سیتی آخرین وضعیت مصدومیت دو بازیکن این تیم از جمله اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی خود را تشریح کرد.

صیادمنش و «بنجامین تته» دو بازیکنی بودند که باوجود آسیب دیدگی، همراه با هال سیتی به آنتالیا رفتند تا در اردوی آماده سازی حضور داشته باشند.

رسینیر در این خصوص گفت: آنها با سطح آمادگی جسمانی خود پیشرفت می‌کنند. آنها عالی کار می‌کنند و روی چمن هستند. برای اولین بار آنها را با کفش‌های فوتبالشان دیدم و خوشحال شدم.

وی دلیل حضور دو بازیکن مصدوم در اردوی آنتالیا را انطباق پذیری آنها با سایر نفرات دانست و افزود: سازگاری و انطباق با گروه برای آنها عالی خواهد بود و امیدوارم زمانی که به ترکیب برگردند برای آنها مثبت باشد.

سرمربی هال سیتی احتمال کنار گذاشتن صیادمنش و تته را در نقل و انتقالات زمستانی از تیمش رد کرد و درباره خریدهای جدید گفت: آنها هستند، هستند، (مانند خریدهای جدید). در اصل برای من، آنها مانند خریدهای جدید خواهند بود و به همین دلیل است که می‌خواهم به آنها فرصت بدهم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم وارد زمین شوم و بگویم که به ۱۰ بازیکن جدید نیاز داریم، زیرا من واقعاً این را باور ندارم. ممکن است به دو نفر، حداکثر سه نفر نیاز داشته باشیم. من به این گروه از بازیکنان اعتقاد دارم و فقط احساس می‌کنم که با کمی سازماندهی و هدایت، کمی اعتقاد و اعتماد به نفس، آنها واقعاً می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس