کد خبر 1444914
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
فرار ساکنان حومه شمالی حسکه زیر حملات ارتش ترکیه

اکثر ساکنان شهرک ابوراسین در حومه شمالی حسکه به دلیل حملات مداوم اشغالگران ترکیه و گلوله باران این شهرک که ویرانی های زیادی را به همراه داشته است، آواره شده اند.

به گزارش مشرق، اکثر ساکنان شهرک ابوراسین در حومه شمالی حسکه به دلیل حملات مداوم اشغالگران ترکیه و گلوله باران این شهرک که ویرانی های زیادی را به همراه داشته است، آواره شده اند.

منابع محلی به خبرنگار سانا در حسکه اعلام کردند: شهر ابوراسین در حومه شمالی حسکه در نتیجه حملات ترکیه و گلوله باران مداوم آن با توپخانه، شاهد فرار ساکنان است و بسیاری از ساکنان آنرا ترک کرده اند.

این منابع از فرار ساکنان از زیر حملات ترکیه و حملات توپخانه ای آن به سمت مناطق امن تر خبر دادند.

لازم به ذکر است که ارتش ترکیه اخیرا حملات توپخانه‌ای خود به منطقه «ابو راسین» در حومه شمال غربی حسکه را از سر گرفت و در نتیجه این حملات خسارت قابل توجهی به خانه‌ها و املاک شهروندان سوری وارد شد.

ارتش ترکیه از ۲۰ نوامبر حملات هوایی و توپخانه‌ای خود را به مناطق شمال سوریه شدت بخشیده است. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفته است که این کشور اجرای عملیات زمینی به خاک سوریه را نیز در دست بررسی دارد.

ارتش ترکیه از سال ٢٠١۶ در ۲ عملیات سپر فرات و عملیات شاخه زیتون ، مناطقی از خاک سوریه از جمله عفرین و شهرهای الباب، اعزاز و جرابلس را به کنترل خود درآورده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس