کد خبر 1445149
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
شایعه دشمن درباره وضعیت زندان‌ها/ ادعای تعرض به زندانیان دروغ است

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس قویا ادعای تعرض به زندانیان را رد کرد و گفت: دشمنان و معاندان نظام شایعاتی را درباره وضعیت زندانیان زن مطرح کردند که ساده‌لوحانه و غیرقابل باور است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی ، در واکنش به ادعاهایی که درباره وضعیت زندانیان به ویژه زندانیان زن در کشورمان مطرح می‌شود، گفت: این ادعاها معمولاً از سوی افرادی مطرح می‌شود که هیچ اطلاعی از وضعیت زندانیان زن ندارند و ادعای تعرض به آنان دروغ محض است.

وی بیان کرد: یکی از افرادی که این ادعا را مطرح کرده، گفته است اخباری درباره وضعیت زندانیان زن رسیده است، در حالی که ما نباید به هر خبری اعتماد کنیم و باید ببینیم آن فرد یا رسانه‌ای که این ادعا را مطرح کرده، کیست و چه اهدافی از طرح این مباحث داشته است. افرادی که چنین گزارش‌های غلطی می‌دهند، مغرض هستند. همچنین باید مشخص شود افرادی که این ادعاهای دروغین و شایعاتی را بازگو می‌کنند، با طرح این مباحث چه اهدافی را دنبال می‌کنند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما بارها از زندان‌های نسوان در نقاط مختلف کشور بازدید کردیم و این ادعاها دروغ است، گفت: مراقبت از زندانیان زن حاضر در زندان‌های کل کشور توسط کارکنان خانم و حراست زندان هم توسط آقایان انجام می‌شود که همه این افراد گزینش می‌شوند و نیروهای متدین و قابل اعتماد برای این بخش‌ها استخدام می‌شوند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبی که درباره وضعیت زندانیان زن مطرح می‌شود ساده‌لوحانه و غیرقابل باور است، ادامه داد: جامعه ایران اسلامی متدین و مسلمان هستند و طرح چنین تهمت‌ها، شایعه‌سازی‌ها و دروغ‌هایی درباره ایران همواره از سوی دشمنان وجود داشته است. این روزها دروغ‌پراکنی‌های زیادی از جمله کشته‌سازی درباره کشورمان مطرح می‌شود و این ادعا هم یکی دیگر از دروغ‌هایی است که مطرح شده است.

غضنفرآبادی با بیان اینکه همه ما باید دقت کنیم و نباید همصدا با مخالفان نظام حرفی را مطرح کنیم، اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و وهابیت عربستان با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود مطالبی را علیه کشورمان مطرح می‌کنند. افراد داخل کشور نباید تحت تأثیر این دروغ‌ها قرار گیرند، چرا که اگر تحت تأثیر این حرف‌ها قرار گیرند، این شائبه به وجود می‌آید که آنان هم از عوامل دشمن هستند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اعضای این کمیسیون اخیراً از وضعیت زندانیان زن به ویژه زندانیان اغتشاشات اخیر بازدید داشته‌اند، گفت: اگر کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در موضوعی ضروری بداند و لازم باشد، بحث نظارتی خود را انجام خواهد داد، اما این حرف‌ها و ادعاهایی که درباره وضعیت زندانیان زن مطرح می‌شود، بی اساس است و ما، مسئولان سازمان زندان‌ها را می‌شناسیم و می‌دانیم که افرادی متدین، مؤمن و دلسوز هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 2
  • 123 IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    خواب بودی؟ خواب خوش
  • US ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    اصلا اینا رو برای چی توضیح میدید برای این معاندان
  • سروش IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    اونقدر هم که میگی وضع زندانها خوب نیست یا نرفتی زندان یا گزارش غلط به عرضت رسوندن
  • نادعلب ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    فقط یک دلیل بیاور که چرا و رو چه حسابی مردم باید حرف تو و امثال تو را باور کنند؟! اگر دروغ های شما بیشتر از افراد معاند نباشه کمتر قطعا از آن‌ها هم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس