کد خبر 1445550
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان با گذر موج بارشی ضعیف بارش پراکنده باران در ارتفاعات استان وتداوم افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق پرتردد شهری پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی وضعیت جوی استان از امروز(۲۲ آذر) تا پایان هفته با فعالیت موج بارشی ضعیف در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال غرب بارش برف گاهی همراه با مه و در نیمه شمالی گاهی بارش پراکنده باران و در دیگر مناطق استان با توجه به پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه به‌ویژه مناطق پرتردد شهری شرایط ادامه انباشت و افزایش غلظت آلاینده‌ها و به‌دنبال آن کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه (۲۶ آذر) نیز با عبور سامانه بارشی دیگر در اغلب مناطق استان بارش باران و ارتفاعات به صورت بارش برف، وزش باد در نیمه‌غربی و جنوبی گاهی نسبتا شدید مورد انتظار است.

از امروز(۲۲ آذر) تا پایان هفته افزایش نسبی دما و روز شنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۳ آذر) نیمه ابری و غبارآلود، در بعد از ظهر کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۲۴ آذر) قسمتی ابری و غبارآلود و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس