کد خبر 1445757
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
واکنش قاسم‌پور به شکست مقابل اسنایدر و حاشیه‌سازی‌ها در جام جهانی

قهرمان جهان به اتفاقات جام جهانی کشتی آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، کامران قاسم‌پور درمورد مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا، اظهار داشت: مسابقات خوبی بود. تیم ما هم توانست با نایب قهرمانی بازگردد. در شرایطی که ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه را در اختیار داشتیم. می‌توانستیم قهرمان شویم ولی کشتی است و اتفاقاتی افتاد که نشد قهرمان شویم.

وی درمورد شکست خود در یک وزن بالاتر مقابل کایل اسنایدر، گفت: شرایط وزنی من به شکلی بود که با حدود ۹۰ کیلوگرم در مسابقات شرکت کردم‌. در شرایطی که اسنایدر ۹۷ کیلو هم نبود بلکه ۹۹ کیلو بود و دو کیلو اضافه وزن داشت. حدود ۱۳ کیلو اختلاف داشتیم اما برای ارنج تیم و اینکه ضمن محک زدن خودم، کمکی به تیم کنم، در ۹۷ کیلوگرم کشتی گرفتم که وزن تخصصی من نبود و تاکنون در این وزن کشتی نگرفته بودم‌. ان‌شاءالله تا جایی که می‌توانم انجام وظیفه کرده باشم.

بیشتر بخوانید:

ایران نایب قهرمان شد/جردن باروز سرانجام به یک ایرانی باخت/شکست یزدانی و قاسمپور +فیلم

قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم جهان درمورد استقبال مردم از کشتی گیران، گفت: مردم به ما محبت دارند و سعی کردیم با ورزش تا جایی که می‌توانیم برای آن‌ها انجام وظیفه کرده و دل‌شان را شاد کنیم‌. امیدوارم بتوانیم لحظات خوبی را برای آن‌ها رقم زده باشیم و به عنوان یک هم‌وطن ورزشکار برای مردم انجام وظیفه کرده باشیم. از استقبال مردم هم ممنون هستیم‌.

قاسم‌پور درباره حواشی ایجاد شده در آمریکا و طرح سوال غیر ورزشی از او که خیلی هم خوب پاسخ آن را داد، خاطرنشان کرد: ناخواسته این حواشی پیش آمد و در غربت برخی هم‌وطنان خودمان که نمی‌دانم چه دیدگاهی داشتند به ما که یک ورزشکار هستیم ‌بی‌احترامی و فحاشی کردند. ان‌شاءالله دیگر از این صحنه‌هه نبینیم و همیشه مسائل خوب در ورزش باقی بماند.

وی درمورد اینکه برخلاف این حاشیه سازان اندک مردم آمریکا استقبال خوبی از او داشته و سعی کردند با وی عکس یادگاری و امضاء بگیرند، گفت: آمریکایی ها به واسطه اینکه دو سالی بود با کشتی گیر هم‌وطنشان یعنی جیدن کاکس کشتی گرفتم، محبت و علاقه ای به من داشته و شرمنده‌ام کردند. این قضیه برای من خیلی قابل تقدیر بود و امیدوارم برخی مسائل خوب در ورزش باعث شود خوبی‌های ورزش بماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    دبیر رییس و پژمان سرمربی تیم رو خوب جمع کردن. بچه های کار درست و درست کاری هستن. ان شاءا... ثابت قدم بمونن و دل مردم رو شاد کنن المپیک پاریس می ترکونن. توکل ب خدا
  • حمیدرضا IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    *** تایم اول کشتی آقای قاسم پور و کشتی گیر 97 آمریکایی که صفر صفر تمام شد .... هزاران ماشاءالله و صد هزار آفرین داره ... تبریک به کادر فنی و آقای قاسم پور واقعا کشتی عالی اخلاق عالی فن و تکنیک عالی . و اگر 3 دقیقه دوم امتیاز نمی‌داد با توجه به اختلاف وزن و زور کشتی گیر آمریکایی امکان آسیب و صدمه داشت .
    • سید حمید SG ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      بله اقای قاسم پور در 92 کیلو عالی است و نه در 97 کیلو البته با توجه به وزن کمتر .بهتر بود ایشان در همان 92 کیلو کشتی می گرفت و قهرمانی را اول تضمین می کرد و در اینده به 97 کیلو فکر می کرد این از کوچینگ بد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس