تاثیر اغتشاشات بر صنعت گردشگری + فیلم

در این فیلم به نقش رسانه‌های معاند در فرماندهی مستقیم اغتشاشات ایران را مشاهده می‌نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    3 0
    رسانه های معاند بدون همکاری اصلاح طلبان غربکدا امکان فرماندهی را نمیدانشتند ،کما اینکه میبینیم با آرام شدن مملکت ،اصلاح طلبان و روزنامه های زنجیرهای آنها مجددا فعال در جو سازی و به اغتشاش کشیدن مملکت گویا شدهایم مانند کبک در برابر این طیف غربکدا
  • سید IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    4 3
    از نقش آفرینی و صحنه گردانی بهائیان حرامی منحوس و نجس و مزدور چه شاغل در رسانه های لندن نشین و واشنگتن نشین و چه مقیم ایران نباید غافل بود! این جماعت تدارکاتچی دستگاه های جاسوسی و امنیتی یانکیستان و انگلستان هستند!
  • غریبه IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    3 1
    فرماندهی اصلی اغتشاشات تندروهای افراطی داخلی
  • غریبه IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 0
    فرماندهی اصلی اغتشاشات تندروهای افراطی داخلی
  • حسین منصور حلاج IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    3 0
    نه آغا ما خودمان در جامعه هستیم میدونیم داستان چیه .نارضایتی وجودداره که کسی جوابگوش نیست .
  • علی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    2 0
    لعنت الله علی الیهود
  • باغبان پیر FR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    دشمنان ایران, اسلام, انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی سالها روی موضوعات مختلفی کار میکنند و هر بار هم دنبال یک بهانه میگردند و از احساسات جوانان, حماقت احمق ها و فقر فکری بعضی از سیاسیون, و کینه ورزی چند گروهک شکست خوده فراری, توهم و خود خواهی و بی سوادی مشتی به اصطلاح سلبریتی بهره برداری میکنند. پشت پرده این قضایا چند گروه وجود دارند: اول دولت های خارجی که ان همه تلویزیون های فارسی زبان براه انداخته و یک سری خبر نگار مزدور و تحلیلگر اجاره ای را به کار میگیرند. دوم گروهک های شکست خورده فراری. سوم بعضی سیاسیون بی بصیرت داخلی. چهارم یک مشت سلبریتی بی سواد متوهم. برای پی بردن بیشتر به این نوع اغتشاشات کافی است به دنبال پاسخ چند سوال باشیم. چه کشوری برای حمایت از اغتشاشگران در بودجه رسمی خود ردیف بودجه قرار میدهد ؟ رییس جمهور چه کشوری می گوید ما ایران را به زانو در میاوریم و تحریم روی تحریم انجام میدهد ؟ چه کشوری پشت ترورو دانشمندان هسته ای قرار دارد؟ چه کسی گفت ما جنگ را به داخل ایران میکشانیم؟ چه گروهک هایی در خدمت صدام قرار گرفتند و جنگ و آشوب بپا کردند؟ چه کسانی برای اجرای کنسرت به عربستان رفتند ؟ چه کسانی به سازمان های غربی صهیونیستی در امریکا دعوت میشوند؟ چه کسانی با پومپئو و سناتور های آمریکایی عکس میگیرند و حمایت میشوند ؟ چه کسانی درجلسات منافقین در پاریس و آلبانی سخنرانی کردند ؟ چه کسانی اغتشاشات سال ۸۸ را رغم زدند ؟ باز هم بگوییم؟ نه, قضیه مرگ یک دختر نبود. اینها از مرگ این دختر ناراحت نیستند بلکه با مرگ این دختر چشن و پایکوبی به راه انداختند. این یک دسیسه و یک فتنه است. دسیسه سازان و فتنگران در پشت پرده خود را پنهان کرده و جوانان احساساتی را به کف خیابان میکشانند تا عقده گشایی کنند و استقلال و پیشرفت و امنیت ایران را نشانه بروند. آمرین کسانی هستند که در چند دهه اخیر به دنبال نظام نوین جهانی غربی بودند و هستند و مابقی عاملین با بازیچه ها هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس