بنزین سوپر در شهر تهران در حال توزیع است

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تأکید کرد: با تکمیل عملیات تعمیرات دوره‌ای و نگهداری پالایشگاه‌های شازند و اصفهان، بنزین سوپر در شهر تهران نیز در حال توزیع است.

به گزارش مشرق، جلیل سالاری با بیان اینکه در هیچ‌کدام از صنایع و نیروگاه‌های کلانشهر تهران و حومه مازوت سوزانده نمی‌شود، اظهار کرد: در نیروگاه بخاری بعثت تهران نیز طی هشت سال گذشته، یک لیتر مازوت هم سوزانده نشده است و همه سوخت موردنیاز آن، از نوع گاز طبیعی تأمین می‌شود.

وی افزود: در نیروگاه منتظرقائم که فاصله بسیار زیادی از تهران دارد، مطابق با مجوزهای صادرشده، گاه به صورت ترکیبی از سوخت نفت‌کوره و گاز طبیعی استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره کیفیت سوخت توزیعی در تهران گفت: سوخت بنزین و نفت‌گاز توزیعی در کلان‌شهر تهران، دارای کیفیت مناسب و مطابق با استاندارد یورو ۴ است.

طبق اعلام وزارت نفت، سالاری تعداد زیاد خودروها در تهران و رشد روزافزون آنها همچنین استاندارد نبودن مقدار مصرف سوخت خودروها را از دلایل اصلی آلودگی هوای تهران اعلام و تصریح کرد: دلیل اصلی آلودگی هوای شهر تهران منابع ثابت است.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش بیان کرد: هم‌اکنون به‌طور میانگین روزانه ۱۰۴ میلیون لیتر بنزین و ۱۱۵ میلیون لیتر گازوئیل در سطح کشور توزیع می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس