کد خبر 1455566
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
هزاران نفتکش وظیفه سوخت رسانی را برعهده دارند

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین سوخت زمستانی بخش‌های نیروگاهی، صنایع و مصرف کنندگان بخش خانگی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران, جعفر سالاری نسب عنوان کرد: با توجه به سرمای بی سابقه در زمستان، ما به همت همکارانمان در ستاد و مناطق موفق شدیم، میزان فرآورده، میزان موجودی نیروگاه‌ها، میزان مصرف، میزان سوختی که باید تحویل بگیرند را پیش بینی و به نیروگاه‌ها منتقل کردیم.

وی بیان کرد: حدود ۱۱ هزار نفتکش در خدمت سوخت‌رسانی داریم و از این تعداد ۵ هزار نفتکش مأموریت ارسال فرآورده به نیروگاه‌ها را به عهده دارند، و حدود هزار نفتکش هم در حال خدمت‌رسانی به صنایع هستن، یعنی غیر از تأمین میزان مورد نیاز سوخت مایع نیروگاه‌ها، درحال سوخترسانی به صنایعی که دچار افت فشار گاز شده‌اند را هم کنترل می‌کنیم.

وی اشاره کرد، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران روزانه به طور میانگین ۱۵ میلیون لیتر سوخت صنایع را تأمین می‌کند، صنایعی که گاز طبیعی آنها به هر علتی قطع شده و می‌بایست با سوخت مایع تأمین شوند را با توانی مضاعف انجام می‌دهد.

سالاری نسب اعلام کرد، همکاران ما در مناطق تربت حیدریه، اسفراین، تربت جام، سربیشه، طبس و.... مشغول به توزیع خانه به خانه نفت سفید و گاز مایع بودند و سوخت مورد نیاز این مناطق را تأمین کردند.

وی در پایان گفت: از همکارانم در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران که وظیفه خطیر سوخت رسانی را در این شرایط سخت به طور مستمر انجام می‌دهند قدرردانی می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس