کد خبر 1447673
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا هم غیر حضوری شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از فعالیت غیر حضوری مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس در کلیه مقاطع برای فردا چهارشنبه ۳۰ آذر ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: با توجه به تشدید آلودگی و استمرار پایداری هوا در تهران کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز سه شنبه تشکیل جلسه داد که مقرر شد فردا چهارشنبه سی‌ام آذر ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیر حضوری فعالیت کنند و دانشگاه‌ها نیز در تمامی استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس کلاس‌هایشان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کودکستانها نیز به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا تعطیل هستند، افزود: فروش طرح ترافیک به صورت روزانه برای فردا چهارشنبه از سوی شهرداری تهران متوقف و فروش آن ممنوع است. فعالیت کارخانجات تولید بتن، آسفالت و شن و ماسه برای فردا ممنوع است.

وی تاکید کرد: شهروندان از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند. همچنین روسای ادارات با مرخصی مادران دارای فرزند دانش آموز موافقت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    0 0
    حجت الاسلام والمسلمین دکتر قاسمعلی نوچمنی استاد حوزه و دانشگاه و دبیرکل جبهه حامیان ولایت کشور در گفتگو با پایگاه خبری جبهه حامیان ولایت عنوان کرد: اطاعت از ولی فقیه و عمل به ارشادات و بیانات راهگشای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بهترین روش و راهکار برای مقابله با دسیسه ها و فتنه های دشمنان جنایتکار است./ وزرا و استانداران و مسئولان در خدمت رسانی به مردم عزیز هر چه می توانند سبقت بگیرند. حجت الاسلام والمسلمین دکتر قاسمعلی نوچمنی دبیر کل جبهه حامیان ولایت کشور گفت: رجوع به قرآن، تمسّک به اهل بیت ع، پیروی از آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای عزیز، عمل بر اساس یقین، قاطعیت در مقابل دشمن، داشتن بصیرت انقلابی و روحیه جهادی، پاکدستی، قاطعیت و مقاومت انقلابی در برابر خواسته‌های نامشروع دشمنان و فتنه‌گران، هوشیاری در شناخت دوست از دشمن، جهاد تبیین و روشنگری، افشاگری و موضع گیری قاطع و برخورد به هنگام و شجاعانه از مهترین راهکارهای مقابله با دشمنان ومعاندان و اغتشاشگران و فتنه گران است. وی افزود: ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی برای حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبعیت کامل از مقام عظمای ولایت همیشه نشان دادند اگر خطری انقلاب و نظام را تهدید کند با بصیرت و قاطعیت انقلابی به میدان خواهند آمد و با چنگ و دندان از کشور دفاع خواهند کرد. استاد حوزه و دانشگاه و معاون اسبق فرهنگی عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه ما باید به رفتار و کلام رهبری نگاه و کاملا گوش کنیم و بدانیم اطاعت از ولی فقیه و عمل به ارشادات و بیانات راهگشای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بهترین روش و راهکار برای مقابله با دسیسه ها و فتنه های دشمنان جنایتکار است. این فعال سیاسی و رئیس شورای راهبردی ستاد مردمی آیت الله رئیسی در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری افزود: وزیران و استانداران و سایر مسئولان در راه خدمت رسانی شایسته و بایسته به مردم عزیز باید تا می توانند از یکدیگر سبقت بگیرند و تلاش کنند. ریاست محترم جمهور کسانی را که بدلایل مختلف نمی توانند در مسیر قطار خدمت، به مردم خدمات ارائه دهند را از قطار خدمت پیاده کند و افراد ولایی و انقلابی و توانمند را جایگزین نماید.
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    0 1
    تعطیلی مدارس تهران به خاطر آلودگی هوا دروغی بیش نیست
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      تا جایی یادمه چندین سال ده بیست روز برا الودگی تعطیل بوده
  • DE ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    مرگ سالانه ۶هزار نفر در تهران بخاطر هوای آلوده.//خب چرا نمیریزن بیرون اغتشاش کنند و علیه آلودگی لودگی کنند و کشف حجاب کنند و با سر برن تو سطل آشغال.....و ۹۰ روز کشور را به آتش بکشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس