کدام مدارس کشور فردا سه‌شنبه (۱۳ دی ۱۴۰۱) تعطیل است؟

آلودگی هوا بسیاری از مدارس سراسر کشور را به تعطیلی کشاند.

به گزارش مشرق، آموزش و پرورش برخی از مراکز استان‌ها از تعطیلی مدارس مقاطع مختلف فردا سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ خبر دادند.

مدارس و دانشگاه‌های تهران برای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز غیرحضوری شد | تداوم دورکاری کارمندان پایتخت

با تصمیم کارگروه اضطراری آلودگی هوا، کلاس های درس در تمامی مقاطع تحصیلی ودانشگاه‌ها در استان تهران بجز دماوند و فیروزکوه سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود

همچنین استانداری تهران از تداوم دورکاری کارمندان گروه‌های حساس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد

مدارس و دانشگاه‌های البرز هم مجازی شد

کلیه فعالیت‌های آموزشی و کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در استان البرز به‌دلیل آلودگی هوا فردا و پس‌فردا غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری فردا بایک‌ساعت تاخیر آغاز می‌شود

روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری: با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، بن،کیار، فارسان و کوهرنگ به جز بخش بازفت با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ آغاز می‌شود.

مدارس و دانشگاه‌های برخی شهرهای استان اصفهان غیرحضوری شد

کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان با درنظرگرفتن تقاضای دانشگاه علوم پزشکی، کلاس‌های درس همه مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و مدارس در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد و مهردشت، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی ماه غیرحضوری و فعالیت مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق را تعطیل اعلام کرد.

مدارس شهرستان‌های قزوین غیرحضوری شدند

براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان قزوین، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی نواحی یک و ۲ شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک در نوبت های صبح و بعدازظهر فردا (سه شنبه) تعطیل و غیرحضوری خواهد بود.

مدارس مقطع ابتدایی اراک در ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری شد

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی: مدارس مقطع ابتدایی اراک فردا (سه‌شنبه) ۱۳ دی‌ماه به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌ها و پیش‌بینی تداوم سکون هوا، برای چهارمین روز در هفته جاری غیرحضوری شد.

مدارس ابتدایی پنج شهرستان در استان یزد فردا غیرحضوری است

براساس پیش بینی پایداری و سکون جو در استان یزد توسط اداره کل هواشناسی و به استناد آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک، فعالیت مدارس شهرستان‌های اردکان به جز بخش خرانق، میبد به جز بخش ندوشن، اشکذر، یزد و مهریز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس و دانشگاه‌های کاشان روزهای ۱۳و ۱۴دی غیرحضوری است

فرماندار ویژه کاشان: با توجه به تشدید وضعیت ناسالم هوای کاشان و خطرات موجود برای سلامت شهروندان، دانشگاه ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴دی ماه غیرحضوری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    1 0
    دانشگاه‌ها وقت امتحانشون هست غیرحضوری کردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس