سفیر روسیه: زلنسکی و روسای آمریکا صلح نمی‌خواهند

سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد سفر زلنسکی به آمریکا نشان داد نه او و نه روسای آمریکا خواهان صلح نیستند و برای آن آمادگی ندارند.

به گزارش مشرق، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به سفر رئیس‌جمهور اوکراین به آمریکا تاکید کرد سفر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به آمریکا نشان داد که نه او و نه روسای آمریکا خواهان صلح نیستند و برای آن آمادگی ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه منتشره از سوی آنتونوف آمده است: دیدار زلنسکی از اینجا و گفتگوها در واشنگتن نشان داد که نه دولت آمریکا و نه زلنسکی برای صلح آماده نیستند.

او تاکید کرد که هدف کی‌یف و آمریکا درگیری، مرگ سربازان و پیوند دادن بیشتر رژیم اوکراین به نیازهای واشنگتن است.

آنتونوف با بیان اینکه موضع مسکو بارها از سوی رئیس جمهور روسیه مطرح شده، گفت: «تزهایی که در رسانه‌های آمریکایی منتشر می‌شود مبنی بر اینکه روسیه علاقه‌ای به دستیابی به صلح ندارد، نادرست است.»

به تازگی آمریکا با ارسال سامانه پدافند هوایی پاتریوت به کی‌یف موافقت کرده است. در همین حال زلنسکی که در اولین سفر بین‌المللی خود از زمان آغاز جنگ وارد آمریکا شدشده بود در جلسه‌ای با جو بایدن وعده دریافت بیش از ۵۰ کشور ۲ هزار تانک و خودروی زرهی و ۵۰ سامانه موشکی را نیز او بایدن گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 1
    کی جنگ را شروع کرده. اصلا اوکراین میخواست عضو ناتو باشد به روسیه چه ربطی داره
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 1
    تو جنگ رو شروع کردی ، تو هم باید تمومش کنی یا با پیریوزی یا با تسلیم .
  • LT ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 1
    صلح روسی صلح با اشقیا است
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    تنها راه پای میز مذاکره آوردن اوکراین قطع سراسری برق اوکراین است یعنی خاموشی مطلق ظرف سه ماه میان پای میز زانو می زنند زلنسکی می آید و پای پوتین را لیس می زند
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    روسیه باید گروههای داوطلب آمون را باید اجازه دهد خارج از چهارچوب ارتش روسیه و زیر نظر پوتین شکل بگیرند این افراد و گروهها کارائی شان بیشتر از ارتش است خصوصا در جنگ با چریکها اوکراینی گروههای همچون مدافعین وطن و از این قبیل اسامی به مقامات هم برسانید این کار را اردوغان انجام داده است و در لیبی توانسته قدرت را در زمین از دست گروههای ژنرال حفتر تحت حمایت روسیه خارج کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس