به‌زودی اتفاق می‌افتد: بررسی متفاوت‌ترین پرونده فوتبالی ایران در فیفا!

لوکادیا تهران را ترک کرده و فدراسیون جهانی فوتبال به‌زودی شکایت باشگاه پرسپولیس به شورای حل اختلاف فیفا را مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش مشرق، این بار پای مشکلات مالی در میان نیست. باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی خود در قبال لوکادیا عمل کرده و این موضوع را به فیفا هم گزارش کرده است.

لوکادیا برای ترک تهران بهانه‌های منطقی خود را دارد و در این‌باره حتی با مشاوران حقوقی هم صحبت کرده است و بعد از این‌که متوجه شد رای نهایی فیفا علیه او نخواهد بود، تهران را ترک کرد.

اما جالب است بدانید علت ترک تهران توسط لوکادیا فیلترینگ فضای مجازی بوده است. همه شبکه‌های مجازی جهانی از جمله تلگرام، واتس‌اپ و اینستاگرام در ایران فیلتر هستند و لوکادیا این موضوع را به صراحت اعلام کرده است.

از سویی باید به این نکته هم اشاره کرد که وزارت امورخارجه چند کشور ارویایی از جمله هلند خواستار بازگشت شهروندان خود از ایران شده‌اند.

فیلترینگ عامل جدایی یک بازیکن خارجی از پرسپولیس؛ این شاید پرونده‌ای باشد که شورای حل اختلاف فیفا تا اکنون با آن مواجه نشده و باید منتظر ماند و دید که رای نهایی فدراسیون فوتبال جهان در این باره چیست.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    طبق قانون اروپا اینترنت آزاد جز حقوق بشره و حتی زندانی ها هم به آن دسترسی داشته باشند.
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    چقدر دلم به حال خودم و این مردم میسوزه... لوکادیا گفته صد سال از دنیا عقبیم، ولی اشتباه میکنه هزار سال از دنیا عقبیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس