وزیر صهیونیست به دریوزگی افتاد/در مهاجرت از «اسرائیل» عجله نکنید!

در پی تشدید فعالیت جنبش های جوانان صهیونیست در زمینه مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی، یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی از آنها التماس کرده که در ترک «اسرائیل» (اراضی اشغالی) عجله نکنند!

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه شهاب نیوز، در پی تشدید فعالیت جنبش های جوانان صهیونیست در زمینه مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی، «آیلیت شاکید» وزیر داخلی کابینه رژیم صهیونیستی امروز جمعه از آنها التماس کرده که در ترک «اسرائیل» (اراضی اشغالی) عجله نکنند!

وی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «من از جوانان می خواهم که در تصمیم مهاجرت از اسرائیل عجله نکنند و به کابینه آینده فرصت دهند امور اساسی را مدیریت کرده و حقوق آنها را تضمین نماید.»

این در حالی است که در روزهای اخیر گروه هایی از جوانان فعال در بخش فناوری های نوین در اراضی اشغالی، اعلام کرده اند به دلیل نگرانی از سیاست های کابینه آینده ، تصمیم به مهاجرت گرفته اند.

نقطه اصلی این اعتراض این جوانان به ارائه اختیارات جدید از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیوینستی، به احزاب حریدی و صهیونیسم دینی (راستگرایان افراطی) مربوط می شود که به آنها مجوز تغییرات ساختاری و ارائه امتیازات جدید به پیروان خودشان را می دهد.

جوانان صهیونیست که خواهان مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی به کشورهای اروپایی و آمریکا شده اند، تاکید دارند که ارائه این اختیارات جدید ، همچنین موجب افزایش فشارها بر جریان های سکولار در اراضی اشغالی به ویژه در دو بخش خدمت نظامی و پرداخت مالیات ها خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادری IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    2 1
    اسراییل از بین خواهد رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس