کد خبر 1448607
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
تماس های سری «نتانیاهو» و «بن سلمان» با میانجیگری رئیس موساد

رسانه های صهیونیستی از تماس های سری نخست وزیر مکلف این رژیم و ولیعهد سعودی در راستای عادی سازی روابط خبر دادند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت امروز جمعه اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی از اوایل ماه گذشته میلادی تماس هایی سری با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و دولت آمریکا داشته است.

در این گزارش آمده است که هدف از این تماس های سری، تلاش برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو بدون هیچگونه پایبندی از سوی نتانیاهو برای حل اختلافات فلسطین و رژیم صهیونیستی است.

این رسانه به نقل از منابع مختلف اعلام کرد که نتانیاهو تلاش می کند عربستان را نیز به توافقات ابراهیم ملحق کند اما احتمال موفقیت تلاش های او زیاد نیست.

در بخش دیگر این گزارش آمده است که تحول جدی در تماس های نتانیاهو و بن سلمان بوجود آمده است و ریاض آمادگی واقعی را برای مذاکره با تل آویو و ایجاد همکاری راهبردی برای مقابله با ایران اعلام کرده است.

برخی منابع تاکید کردند که تماس های نتانیاهو و بن سلمان تحت نظارت ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا انجام می شد اما دو طرف اکنون به مرحله تماس های مستقیم رسیدند و هر دو از نتایج تماس ها راضی هستند.

این رسانه صهیونیستی در ادامه گزارش خود تاکید کرد که نتانیاهو پیشنهاد عادی سازی روابط بدون هیچ گونه پایبندی به حل اختلافات فلسطین و رژیم صهیونیستی را داده است اما در مقابل متعهد می شود که در طول دوره نخست وزیری و بعد از آن از ملحق کردن مناطقی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی امتناع کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    3 0
    لذت صلح بیشتر از جنگ و خونریزی بی مورد هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس