اقدام جنجالی بن سلمان در کوه احد، خشم عربستانی ها را برانگیخت

اقدام محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در تغییراتی در کوه احد، خشم شهروندان عربستانی از جمله فعالان فضای مجازی را برانگیخته است.

به گزارش مشرق، «ترکی الشهلوب» فعال رسانه‌ای عربستانی در حساب توئیتری اش از طرح بن سلمان برای احداث یک مرکز درمانی در کوه تاریخی احد خبر داد.

وی نوشت: ای ملت حرمین الشرفین، ای مسلمانان، آیا راضی می شوید که بن سلمان به کوه جبل دست درازی کند، چرا که او به دنبال آن است که این کوه را به یک مرکز پزشکی تبدیل کند.

الشهلوب افزود: طرح ساخت مرکز پزشکی در کوه احد، هدف از آن ساخت یک مجتمع پزشکی نیست که در خدمت مردم باشد، چرا که جاهای دیگری نیز وجود دارد که می توان برای ساخت این مجتمع پزشکی از آن استفاده کرد، اما هدف وی زدودن هویت اسلامی از عربستان است.

وی ادامه داد: اگر بن سلمان می توانست، کعبه و ضریح مبارک حضرت محمد (ص) را به خارج از عربستان منتقل کند، این کار را می کرد.

الشهلوب با اشتراک پاسخ برخی از هواداران ولیعهد عربستان نوشت: بدانید که بن‌سلمان ارتشی از بی غیرت‌ها و بی اخلاق‌ها و سست باورها را تشکیل داده تا از او و پروژه‌های ضداسلامی‌اش دفاع کنند.

کوه احد یک کوه تاریخی است که دومین جنگ کفار با مسلمانان صدر اعظم در دامنه آن رخ داده است. درحالی که مسلمانان در آستانه پیروزی در این جنگ قرار داشتند، اما به دلیل سرپیچی عده‌ای از سپاهیان اسلام و پیروی نکردن از دستورهای پیامبر و فرماندهان جنگ، مسلمانان شکست خوردند و بسیاری از مسلمانان صدر اسلام از جمله حضرت حمزه عمومی پیامبر (ص) به شهادت رسیدند و آن حضرت نیز به شدت مجروح شدند.

کوه احد یکی از اماکنی است که حجاج در ایام حج و عمره از آن به عنوان یادگاری از روزهای صدر اسلام دیدن می کنند و از جایگاه بسیار بالایی نزد مسلمانان برخوردار است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 1
    سگ بن سلمان به شیخ بنفش انگلیسی شرف دارد
  • محرم IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    2 0
    بن سلمان سعودی بمیری تو به زودی
  • فرزند ایران IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    تا می توان این چند صباح را بتاز. به زودی میاییم و همه چیز به روز اولش باز خواهد گشت.
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    بن خیکی هم دیگه شورشو درآورده
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    فکر کنم گاو شیرده از اربابانش دستورات جدید گرفته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس