امیر واحدی: نیروی هوایی آماده پاسخ‌ به هرگونه تهدید است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع خلبانان و کارکنان پایگاه نهم شکاری بندرعباس گفت: نیروی هوایی در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد و آماده پاسخ‌ به هر گونه تهدید است.

به گزارش مشرق، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن بازدید از پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس و ارزیابی توان رزمی و عملیاتی این یگان در جمع خلبانان و کارکنان این پایگاه گفت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار دارد و این ارزش به سادگی به دست نیامده و حاصل خون هزاران شهید است.

وی افزود: شهیدانی که با نثار جان شیرین خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده که می‌تواند در مقابل طوفان‌های سهمگین مقاومت کند، چون ریشه‌های آن در عمق این آب و خاک رخنه کرده است.

امیر واحدی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد و آماده پاسخ‌ به هرگونه تهدید است، تصریح کرد: اگر دشمنان ایران اسلامی بخواهند هرگونه نگاه مغرضانه و سویی به کشورمان داشته باشند ما با تمام توان و قدرت و تحت هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در مقابلشان خواهیم ایستاد، پاسخی سخت به آن‌ها خواهیم داد، در این راه پا پس نخواهیم کشید و تا جان در بدن داریم از کشور و ملت دفاع و محافظت می‌کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش یک نیروی پیشگام و مقتدر در ایجاد بازدارندگی است، تاکید کرد: امروز استکبار جهانی تحت رهبری آمریکا با روی آوردن به جنگ‌های ترکیبی و شناختی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و سایر حوزه‌ها می‌خواهد مقاومت ما را در هم بشکند، اما این خیال باطلی است؛ چرا که ما تا پای جان از این انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل(ره) حراست و دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز با حضور نیروی هوایی پرتوان ارتش و خلبانان تیز پرواز این نیروی الهی، آسمان کشور عزیزمان جزو امن‌ترین مناطق پروازی است، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های منطقه تأمین امنیت هوایی در شرایط حساس است که در این خصوص نیروی هوایی با تکیه بر خلبانان و کارکنان توانمند در حوزه‌های رزمی، عملیاتی این مهم را به منصه ظهور رسانده است.

گفتنی است؛ در این بازدید پردیس بهسازی شده سینمای فجر پایگاه شهید عبدالکریمی باحضور امیر سرتیپ واحدی افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس