کد خبر 1449976
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
عربشاهی: پرسپولیس شاداب نیست/ نمی‌دانم چرا گل‌محمدی از داشته‌هایش به درستی استفاده نمی‌کند؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر است گل‌محمدی در این شرایط به داشته‌هایی که روی نیمکت دارد اعتماد کند.

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی در خصوص توقف پرسپولیس مقابل پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: بازی خوبی نبود چون نفراتی که داخل زمین قرار گرفته بودند تنها برای خودشان بازی می‌کردند و هدفی را دنبال نمی‌کردند. اگر این شرایط ادامه دار باشد تنها باعث دور شدن پرسپولیس از کورس قهرمانی می شود.

وی افزود: درست است لوکادیا رفته و شیخ دیاباته هم مصدوم است، اما بهتر است گل‌محمدی در این شرایط به داشته‌هایی که روی نیمکت دارد اعتماد کند. اصلاً نمی‌دانیم دیاباته پس از رفع مصدومیت آیا این توانایی را دارد تا خودش را در پرسپولیس جا بیاندازد یا خیر. یحیی باید از مهاجمان در پست خودشان و تخصصی که دارند بهره بگیرد و اینگونه نباشد که از بازیکنی که پست او جای دیگری است در پستی دیگر استفاده کند.

*با این وضعیت پیشرفتی در تیم حاصل نمی‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: متأسفانه در تیم شادابی وجود ندارد و تنها یک بازی سرد و بی‌روح را از بازیکنان داخل زمین مشاهده می‌کنیم. البته جای تعجبی هم ندارد؛ زیرا بازیکن می‌داند در ترکیب اصلی تیم قرار دارد و خطری او را تهدید نمی‌کند. با این وضعیت پیشرفتی در تیم حاصل نمی‌شود که این موضوع برای تیمی مانند پرسپولیس اتفاق خوبی نیست.

عربشاهی در رابطه با ترکیب سرخ پوشان و تصمیمات گل‌محمدی عنوان کرد: امیدوارم یحیی در درجه اول به جوانان تیمش از جمله عبدی و عمری خودباوری و اعتماد بیشتری داشته باشد زیرا آینده از آن این جوانان است. به اعتقاد من محمد عمری هیچ چیزی از وینگرهای چپ و راست پرسپولیس کمتر ندارد و می‌خواهد برای آینده خودش بیشتر بجنگد تا هم لژیونر و هم به تیم ملی دعوت شود. پرسپولیس در این دیدار هم مانند دربی بدون مهاجم تخصصی به داخل زمین رفته بود و این جای تعجب دارد. با توجه به لیستی که کادرفنی پرسپولیس پیش از شروع فصل در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده بود تمام بازیکنانی که مدنظرش بودند جذب شده بودند.

*این نوع بازی باعث دور شدن پرسپولیس از قهرمانی می‌شود

وی درباره مشکلات خط حمله پرسپولیس گفت: چرا یحیی از دو مهاجمی که روی نیمکت دارد استفاده نمی‌کند و به جای آنها از وینگرهای چپ و راست در خط حمله استفاده می‌کند؟ تخصص این نفرات چیز دیگری است و باید از عبدی و پاکدل در خط حمله استفاده کند؛ زیرا عبدی در بدترین شرایط همیشه خودش را به کادرفنی پرسپولیس اثبات کرده، اما نمی‌دانم چرا گل‌محمدی از داشته هایش به درستی استفاده نمی‌کند؟

عربشاهی در پایان خاطرنشان کرد: چرا سروش رفیعی که جزو بهترین هافبک‌های ایران است باید روی نیمکت قرار بگیرد؟ سوال من این است در نبود او چه کسی باید مهاجمان را تغذیه کند؟ این نوع بازی تنها باعث دور شدن پرسپولیس از کورس قهرمانی می‌شود تا هواداران از رقم خوردن این مسأله رنجیده خاطر شوند. یحیی باید در نوع ارنج اولیه خود تجدید نظر کند و به عبدی و عمری بیشتر بها بدهد. امیری هم باید مانند زمان برانکو یک خط جلوتر برود تا در آنجا خطرناک‌تر باشد. واقعا هدف اصلی این بازیکنان در داخل زمین چه چیزی است؟ امیدوارم روند به طوری پیش برود که در آینده موفق‌تر عمل کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس