کد خبر 1450338
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
رئیس جمهور کره جنوبی: نباید از کره شمالی ترسید

رئیس جمهور کره جنوبی می گوید این کشور باید رویکرد تلافی جویانه را در قبال اقدامات کره شمالی در پیش بگیرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، رئیس جمهور کره جنوبی معتقد است در مقابل اقدامات همسایه شمالی این کشور باید رویکرد تقابلی در پیش گرفته شود.

«یون سوک یول» رئیس جمهور کره جنوبی، که کشورش به تازگی با ورود پهپادهای کره شمالی به خاک آن غافلگیر شده است، امروز چهارشنبه اعلام کرد که کره شمالی نباید به دلیل تسلیحات هسته ای به عنوان منبع ترس نگریسته شود.

رئیس جمهور کره جنوبی ادامه داد که تحریکات و اقدامات پهپادی کره شمالی باید با اقدام تلافی جویانه پاسخ داده شود.

وزارت دفاع کره جنوبی در همین راستا اعلام کرد که سئول با هدف افزایش قوای خود در راستای مقابله با پهپادهای کره شمالی، ظرف پنج سال آینده ۵۶۰ میلیارد «وون» معادل ۴۴۱ میلیون دلار هزینه خواهد کرد.

این برنامه در طرح جامع دفاعی کوتاه‌مدت کره جنوبی برای سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۷ گنجانده شده است. پهپادهای کره شمالی برای نخستین بار از سال ۲۰۱۷ تاکنون، طی روزهای اخیر به حریم هوایی سئول وارد شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    2 0
    واقعاً خخخ!
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    3 0
    سقوط رژیم جعلی و اشغالگر کره جنوبی تا پیش از بهار ۲۰۲۵ رقم خواهد خورد و سئول توسط ارتش جمهوری خلق قهرمان کره شمالی آزاد خواهد شد. دنیا در آستانه تحوّلات انفجاری و بی سابقه ای است. آمریکا و دست نشاندگانش خیلی زود و بسیار راحت تر از آن چیزی که فکرش را می کنید به زباله دان تاریخ خواهند رفت. این حرف را از من به یادگار داشته باشید…
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    2 0
    برای دنبال کردن یک پهپاد، یک اسکادران جنگنده فرستادید و آخرش هم موفّق نشدید و یک جنگنده تان هم سقوط کرد! شما باید از دست و پا چلفتی بودن خودتان بترسید. (خخخخخخ)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس