کد خبر 1451020
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تاکمی ابری، ماندگاری هوای سرد و وارونگی دما و از اواخر وقت چهارشنبه ورود سامانه بارشی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی ضمن تایید هشدار آلودگی سطح نارنجی شماره ۸ ، وضعیت جوی استان تهران طی چند روز آینده صاف تا کمی ابری همراه با پایداری و سکون نسبی جو، ماندگاری هوای سرد و وارونگی دما در مناطق پرتردد شهری و صنعتی استان غبار آلود همراه با انباشت آلاینده‌ها و به دنبال آن تداوم کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت چهارشنبه( ۱۴ دی) با ورود سامانه بارشی به استان به تدریج همراه با افزایش ابرناکی وزش باد و بارش‌های برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات خواهد بود تا روز چهار شنبه تغییرات دمایی خاصی وجود ندارد از روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی بر روی ،استان کاهش تدریجی دما دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۱ دی‌ماه) صاف تاکمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۲ دی‌ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۲- درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس