کد خبر 1451631
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
سردار حمیدی

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از ادامه اجرای طرح زوج و فرد از در منزل براساس مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوا در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، «سردار محمد حسین حمیدی» رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره منع تردد خودروها از در منزل گفت: طرح زوج و فرد از در منزل براساس مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوا از روز شنبه در تهران اجرایی شده است و خودروهای متخلف اعمال قانون می‌شوند.

وی درپاسخ به این سوال که این طرح تا چه زمانی اجرا خواهد شد، ادامه داد: تا زمانی که مصوبه کارگروه کاهش آلودگی در این خصوص وجود داشته باشد اجرای طرح زوج و فرد از در منزل ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا این اجرای این طرح تاثیری در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت، گفت: به صورت مقطعی این اقدامات می‌تواند در کاهش آلودگی هوا در شهر تاثیرگذار باشد اما به صورت درازمدت خیر و باید دراین خصوص تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

سردار حمیدی همچنین در خصوص ترافیک در ساعات اولیه شب گفت: طرح ترافیک در ساعت ۶ عصر به پایان می‌رسد و ما با موجی از سفر در این ساعت از شب مواجه هستیم و این امر طبیعی است چراکه کاربران ترافیک یا از محدوده خارج و یا به محدوده طرح وارد می‌شوند.

وی ادامه داد: اما بعد از آن یعنی حدود ساعت ۸ شب ترافیک مناسب در خیابان‌ها است. در واقع از ساعت ۶ تا ۸ شب به دلیل پایان طرح ترافیک و تردد خودروها با پیک ترافیک در این ساعت مواجه هستیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: نمودارهارهایی که براساس سامانه‌های سطح شهر ترسیم می‌شود نشان می‌دهد که علیرغم اینکه با افزایش سفرها در سال ۱۴۰۱ مواجه بوده‌ایم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بدون احتساب شرایط کرونایی و قبل از کرونایی شرایط خیلی بهتری داریم.

سردار حمیدی همچنین درباره برخورد با متخلفانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو یا موتورسیکلت کرده‌اند گفت: با این افراد برخورد و متخلفان به دادگاه معرفی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ایرانی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    28 1
    باعث تأسف است که این قدر اصرار بر کاری دارید که هیچ تأثیر ثابت شده ای بر رفع آلودگی هوا نداشته. فقط دنبال چاپیدن مردم هستید... هیچ وقت برای هیچ مشکلی راه حل ندارید، فقط راهکار سلبی بلدید. اقدامات زورکی و تنبیهی که هیچ اثری تا به حال نداشته.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    13 2
    به جای چاپیدن مردم از طریق جریمه، واردات خودرو را به صورت واقعی آزاد کنید تا خودروی با کیفیت با قیمت مناسب دست مردم برسه، البته نه وارداتی که اخیراً شروع شده و بیشتر لگن های بی کیفیت چینی را خود خودرو سازها وارد می کنند و بین بد و بدتر یکی را به ناچار باید انتخاب کنیم. خدا را خوش میاد مردمی که توان خرید یک کیلو میوه برای بچه خود ندارند به شما جریمه بدند، در صورتی که عامل آلودگی هوا خودتان هستید؟!
    • مملی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      2 2
      حرفی میزنیا مردمی که پول خرید یک کیلو میوه ندارن چجوری ماشین خارجی بخرن؟:D من موندم 7 نفرم لایک کردند...
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    6 1
    مسافر کشها چه گناهی کردند،،، آیا شما خرج روزانه آنها را میدهید.
  • نیل IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    5 1
    خودتون هم میدونین که اینکار هم مثل کارهای دیگتون هیچ فایده ای نداره و فقط میخواین خودی نشون بدین. مدیریتتون صفره، افتضاحه، جون مردم براتون بی ارزشه.
    • سجاد IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      0 2
      دیگه هر ننه قمری از تصمیم های کلان انتقاد می‌کنه. بشین سر جات بابا.
  • سلمان IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    6 0
    منی که مسافر کشی میکنم خرج زن وبچه هامو درمیارم گناه من چیه تو این وسط چیه اگر نتونم برم سر کار منم از فردا میرم دزدی میکنم
  • مملی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    7 0
    یکی نیست بگه اخه چرا انقد سامانه پاسخگوییتون ضعیفه ...120 137 141 110 هیچکدوم نمیدونن طرح کجاس تا کیه ...20 روز فصلی لحاظ هست نیست...هر سایتیم یه چیز زده اخه چرا انقد سیستم اطلاع رسانی باید فشل باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس