کد خبر 1451729
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
ستاره انگلیسی، گرانترین خرید تاریخ کهکشانی‌ها

روزنامه اسپانیایی نوشته ستاره جوان انگلیس گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش مشرق، باشگاه دورتموند آلمان قرار است در فصل تابستان فروش بزرگ دیگر خود را نهایی کند. پس از فروش بازیکنان گران‌قیمتی نظیر «عثمان دمبله» ۱۲۰ میلیون یورویی به بارسلونا، «کریستین پولیسیچ» ۶۴ میلیون یورویی به چلسی، «پیر امریک اوبامیانگ» ۶۴ میلیون یورویی به آرسنال و «ارلینگ هالند» ۶۰ میلیون یورویی به منچسترسیتی، حالا رئال مادرید «جود بلینگهام» ستاره ۱۹ ساله انگلسی زنبورها را می‌خواهد.

روزنامه «اسپورت» چاپ بارسلون نوشته تیم دورتموند قرار است در تعطیل زمستانی به «ماربلا» اسپانیا برود و در طول این اردو سران این باشگاه که با «مارک بلینگهام» پدر و مدیر برنامه‌های بازیکن سابق بیرمنگام ارتباط بسیار نزدیکی دارند، قرار است در آینده‌ای نزدیک جلسه ای میان آنها برگزار و شرایط انتقال جود را بررسی کنند.

همین اتفاق درباره انتقال هالند به منچسترسیتی هم رخ داد و باشگاه‌ دورتموند جلسه‌ای را پیش از این انتقال با «مینو رایولا» مدیر برنامه‌های وقت او انجام داد.

دورتموند، بلینگام را سال ۲۰۲۰ و با رقم نجومی ۲۵ میلیون یورویی برای یک جوان ۱۷ ساله، از تیم دسته اولی بیرمنگام انگلیس خریداری کرد.

سران دورتموند برای انتقال بلینگام به رئال مادرید خواهان مبلغ ۱۰۰ میلیون یورویی به علاوه ۴۰ میلیون یورو به‌عنوان مشوق‌های قرارداد هستند. این اتفاق درباره دمبله و بارسلونا هم افتاد و او تبدیل به یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان جهان شد.

در صورتی که همه‌چیز خوب پیش برود، بلینگهام بالاتر از «ادن هازارد» ۱۱۵ میلیون یورویی و «گرت بیل» ۱۰۰ میلیون یورویی، عنوان گران‌قیمت‌ترین انتقال تاریخ کهکشانی‌ها را از آن خود خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس