آیا مسی در پاریس با استقبال خشمگینانه روبرو می‌شود؟

لیونل مسی پس از قهرمانی در جام جهانی قرار است به پاریس برگردد و نمی‌داند استقبال از او به چه چه شکل خواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آرژانتین رویاهای فرانسوی‌ها را برای دبل قهرمانی در جام‌جهانی بر باد داد. لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در دیدار فینال ۲ گل در جریان بازی و یک گل در ضربات پنالتی وارد دروازه خروس‌ها کرد.

پس از قهرمانی آرژانتین بازیکنان و هواداران این تیم چندین بار فرانسوی‌ها را با شادی‌های خاص و جشن‌های متفاوت مورد تمسخر قرار دادند. مسی بعد از قهرمانی هنوز به پارک دو پرنس بازنگشته و حالا این سوال به وجود آمده که هواداران پاری‌سن‌ژرمن چه استقبالی از این بازیکن خواهند داشت.

آیا مسی در پاریس با استقبال خشمگینانه روبرو می‌شود؟

کریستوف گالیته سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در مصاحبه‌ای اظهار داشت: بدیهی است که او در خانه به خوبی مورد استقبال قرار خواهد گرفت. در مورد استقبال در ورزشگاه شک ندارم که او در پارک‌دوپرنس به خوبی مورد استقبال قرار می‌گیرد. او با خوب بودن در این جام جهانی بهترین عملکرد ممکن را از خود به جا گذاشت. مهمتر از همه، حالا که او به این هدف باورنکردنی دست یافته، باید به یاد بیاوریم که او از شروع فصل برای ما چقدر مفید بوده است.

آیا مسی در پاریس با استقبال خشمگینانه روبرو می‌شود؟

گالتیه در ادامه تاریخ بازگشت مسی را تایید کرد و افزود: از استقبال او بسیار خوشحال خواهیم شد. لئو مطمئناً در ۳ ژانویه به ما خواهد پیوست.

غیبت مسی و البته نیمار باعث شد که پاری‌سن‌ژرمن اولین شکست فصل خود را در اولین روز سال جدید مقابل لانس متحمل شود. مسی قبل از دیدار با شاتورو در جام حذفی فرانسه به جمع پاریسی‌ها اضافه خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس