دستگیری سه عضو شورای اسلامی یکی از روستاهای صومعه سرا

یک منبع آگاه از دستگیری سه عضو شورای اسلامی یکی از روستاهای صومعه سرا خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از منبع آگاه؛ سه عضو شورای اسلامی یکی از روستاهای شهرستان صومعه سرا به اتهام مشارکت در اختلاس دستگیر شدند.

پرونده این افراد در دستگاه قضائی در دست بررسی است و جزئیات بیشتر به زودی رسانه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میثم IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    3 0
    واقعاً خسته شدیم که هر روز در اخبار، چشممان به این خبرهای اختلاس شورا و شهردار و این مسائل می خورد. واقعاً این شوراها چه مشکلی از کشور حل کردند که حاضر به لغو قانون شوراها نیستید؟ شوراها هزینه ای بود که دولت خاتمی به کشور تحمیل کرد و یک سفره رانت خواری را برای سودجویان پهن کرد. در همین یکی دو هفته چند خبر از دستگیری اعضای شورا در چند روستا و شهر در خبرها آمده بود. جلوی ضرر را هر زمان بگیری، سود است.
  • ناشناس IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    1 0
    سلام. من خودم، هم کارشناس شوراها در بخشداری و هم کارشناس شوراها در فرمانداری از اول خدمت هم در این پست کار کردم. واقعاً قانون شورا به ضرر روستا و شهر کشور هست. دهیار یا شهردار ۸۰ درصد انرژی خود رو اتلاف جنگ و دنگ و فنگ با شورا می کنه و بقیه رو در خدمت. وای مصیبت است اگه آلوده هم بشه دهیار و شهردار. دیگه فاتحه آن روستا و شهر هم باید خونده بشه.
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    3 0
    شوراهای روستا رو منحل کنید چون تبدیل شده به محل باند بازی و خرید و فروش زمین‌های مرغوب روستا به افراد غیر و گرفتن حق دلّالی زیاد. قرار بود این شوراها مشکلات روستاها رو حل کنن امّا حالا خودشون تبدیل شدن به مشکل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس