کد خبر 1452873
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
رئیس بودم سراغ کی‌روش نمی‌رفتم

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص حضور دوباره کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی گفت: اگر رئیس فدراسیون فوتبال بودم به سراغ سرمربیان خارجی دیگر می‌رفتم و به دنبال سرمربیان داخلی نیز نمی‌رفتم.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان امروز (جمعه) در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت محمدرضا یزدانی‌ خرم در محل هتل المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: او به والیبال و کشتی کمک‌های زیادی کرد و توانست ساختارهای ورزشی قوی را به ویژه در وزارت ورزش و جوانان ایجاد کند. او کارهای بزرگی کرد و یکی از بزرگان ورزش بود که اخلاص زیادی داشت و برای رضای خدا کار می‌کرد و همواره موفق بود و خدمات ارزنده‌ای ارائه کرد.

وی یادآور شد: بودجه و ساخت و سازهای ورزش با توجه به تورم در جامعه یکی از مشکلات اساسی در ورزش است. به نظرم نگاه ویژه به ورزش وجود دارد. باید به سمتی برویم تا ابزارهایی ایجاد کنیم و بخش خصوصی رغبت بیشتری داشته باشد تا در ورزش کشور سرمایه‌گذاری کند و نتایج خوبی بگیریم و باشگاه‌ها باید به بخش خصوصی کمک کنند.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: زمانی که وارد فدراسیون فوتبال شدم اولین مشکل انتخاب سرمربی در سال ۱۳۸۶ بود. یکی از سخت‌ترین کارها در عرصه ورزش انتخاب سرمربی تیم ملی است. فدراسیون خیلی سخت می‌تواند الان در هیئت رئیسه به نتیجه‌ای برسد اما باید زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود تا تیم ملی برای جام ملت‌ها آمادگی لازم را داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کی روش گزینه خوبی برای ادامه سرمربیگری تیم ملی فوتبال است، گفت: من اگر رئیس فدراسیون فوتبال بودم به سراغ سرمربیان خارجی دیگر می‌رفتم و به دنبال سرمربیان داخلی نمی‌رفتم. می‌توانیم دنبال سرمربیانی باشیم که در جام جهانی تیم نداشتند. سرمربیان دورگه هم خوب نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • درخشان IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    لطفا کفاشیان نه حرف بزند نه بخندد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس