کد خبر 1453001
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
نوراللهی-پرسپولیس؛ چه زمانی اتفاق می افتد؟/ پیشنهاد جدید برای هافبک محبوب سرخ ها

احمد نوراللهی قرارداد دوساله‌ای با الاهلی امضا کرد که بر اساس آن تا پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ امارات به این تیم تعهد دارد.

به گزارش مشرق، بی‌حاشیه و متمرکز روی فوتبال. این بهترین تعریف از احمد نوراللهی است. هافبک ۲۹ ساله‌ای که هم در ترکیب تیم ملی ایران یک بازیکن مهم و کلیدی است و هم برای شباب الاهلی یک مهره کارساز و بدون جانشین.

نوراللهی که دومین فصل بازی برای الاهلی امارات را سپری می‌کند، بعد از انجام سه بازی برای ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، امیدوار است بتواند همراه تیم باشگاهی‌اش عنوان قهرمانی ادنوک لیگ امارات را به دست بیاورد.

او به تازگی مورد توجه الاهلی برای تمدید دو ساله قرارداد قرار گرفته و این موضوع یعنی بازگشت او به پرسپولیس فعلاً میسر نخواهد بود.

۱۷۴۳ دقیقه و ۳ گل زده

نوراللهی فصل قبل که اولین تجربه بازی در یک لیگ خارجی را سپری می‌کرد، ۲۳ بار در ترکیب الاهلی قرار گرفت که ۲۰ تا از آنها به‌عنوان بازیکن ثابت بود.

او روی هم ۱۷۴۳ دقیقه در زمین بود و موفق شد ۳ گل وارد دروازه الجزیره، عجمان و الظفره کند.

بیشتر بخوانید:

شکست شباب الاهلی در حضور نوراللهی

مورد اطمینان، کاشف امباپه

اواسط فصل قبل بود که مدیران باشگاه الاهلی عذر مهدی علی، سرمربی ایرانی- اماراتی خود را خواستند و مربی بزرگی به‌نام لئوناردو ژاردیم را به‌عنوان جانشین او انتخاب کردند. ژاردیم از وقتی سرمربی الاهلی شده، اعتقاد خاصی به نوراللهی پیدا کرده و کمتر پیش آمده از هافبک ایرانی خود در ترکیب اصلی استفاده نکند. کاشف کیلیان امباپه در موناکو با سابقه مربیگری در بیرامار، براگا، المپیاکوس، اسپورتینگ لیسبون، موناکو و الهلال حساب ویژه‌ای روی نوراللهی باز کرده است.

۱۱ حضور ثابت در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲

احمد نوراللهی این فصل و در ۱۲ هفته‌ای که از لیگ امارات گذشته، ۱۱ بازی برای الاهلی انجام داده است. او روی هم ۷۷۰ دقیقه در زمین حضور داشته و البته گلی به ثمر نرسانده اما چندین بار مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داده. او در این ۱۱ بازی، ۱۰ بار به‌عنوان یار ثابت وارد زمین شده و یک بار هم بازیکن جانشین بوده است.

امیدوار به قهرمانی
الاهلی از ۱۲ بازی خود در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ امارات موفق شده ۲۵ امتیاز کسب کند. این تیم بعد از الشارجه که ۲۶ امتیازی است، در رده دوم جدول ایستاده. الاهلی فعلاً حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را برای خود رزرو کرده اما امیدوار است در ادامه فصل الشارجه را کنار بزند و عنوان قهرمانی لیگ امارات را به دست بیاورد.

دو هفته بعد مقابل عجمان
بعد از برگزاری بازی‌های هفته دوازدهم، لیگ امارات حدود سه هفته تعطیل شد. الاهلی هم در این تعطیلات چند بازی تدارکاتی را در برنامه خود گنجانده تا به مرز آمادگی برسد. این تیم هفته سیزدهم باید مقابل عجمان بازی کند. لئوناردو ژاردیم برای موفقیت در این بازی چشم به دوندگی احمد نوراللهی در مرکز زمین دوخته است.

پیشنهاد تمدید در جیب نوراللهی
احمد نوراللهی ۱۷ آگوست ۲۰۲۱ قرارداد دوساله‌ای با الاهلی امضا کرد که بر اساس آن تا پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ امارات به این تیم تعهد دارد. او تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ بازیکن الاهلی خواهد بود، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد. با این حال مدیران الاهلی به تازگی پیشنهاد تمدید دو ساله قرارداد را به نوراللهی داده‌اند که اگر توافق نهایی انجام شود، هافبک تیم ملی را همچنان در لیگ امارات خواهیم دید. این تمدید احتمالی قرارداد می‌تواند شایعه‌های بازگشت نوراللهی به پرسپولیس را پایان بدهد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس