حجت‌الاسلام تویسرکانی: آمریکا باید از همه پایگاه‌های خود در منطقه فرار کنند

نمانیده ولی‌فقیه در نیروی سپاه در پیامی به مناسبت موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد نوشت:آمریکایی‌ها هر چقدرخروجشان از منطقه بیشتر طول بکشد باید از تک‌تک این پایگاه هایشان مفتضحانه‌تر از افغاستان فرار کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی نمانیده ولی‌فقیه در نیروی سپاه در پیامی به مناسبت عملیات شهید سلیمانی (موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد) نوشت: عملیات شهید سلیمانی یک عملیات بزرگی بود به طوری که فرمانده معظم کل قوا از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد به عنوان یوم الله یاد کردند زیرا دست قدرت الهی را همگان در آن روز مشاهده کردند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی این عملیات برتری قدرت نظامی انقلاب اسلامی بر آمریکایی‌ها بود که سه پیامد بزرگ برای ایران و منطقه به همراه داشت، پیامد اول این بود که به دشمن فهماند توان و قدرت عملیاتی جمهوری اسلامی چقدر کوبنده و مهلک خواهد بود. البته آن‌ها از قبل هم می دانستند که در صورت رویارویی با ایران ضربات سنگینی را متحمل خواهند شد ولی توقع نداشتند مفتضحانه سنگرها و پناهگاه‌هایشان به تابوت‌هایشان تبدیل شود.

حجت الاسلام تویسرکانی درباره دومین پیامد عملیات شهید سلیمانی تصریح کرد: پیامد بعدی این عملیات این بود که به دشمن فهماند ایران نه تنها توانمندی و قدرت سخت برای دفاع از منافع و ارزش‌هایش را دارد بلکه شجاعت و حکمت لازم را برای استفاده از این تجهیزات را هم دارا است. این عملیات و سایر اقدامات هوشمندانه نظامی از این قبیل باعث شد دشمن بفهمد که جمهوری اسلامی در جایی که حکمت او حکم کند شجاعت آن را دارد که اقداماتی را انجام دهد که تا کنون فکر آن را هم نمی‌کرده است.

وی افزود: در همین قضیه عین الاسد و قضیه سرنگونی پهپاد آمریکایی دشمن جرأت عکس العمل پیدا نکرد تا جائی‌که در قضیه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک، رئیس‌جمهور متوحش و به اذعان خودشون دیوانه آمریکا، نه تنها عکس العمل نشان نداد بلکه از ایران بابت شلیک نکردن به دیگر هواپیمایشان تشکر هم کرد و این ها نتیجه اقدامات شجاعانه و حکیمانه است.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در پایان با اشاره به سومین پیامد عملیات شهید سلیمانی(موشک‌باران عین‌الاسد) پرداخت و گفت: پیامد دیگر این بود که آمریکا فهمید که این منطقه دیگر جایی برای آن‌ها ندارد. البته اکنون از آبروی خود می‌ترسند و با وجود خطرات و احتمالات زیادی که برایشان متصور هست سعی می‌کنند روند فرارشان از منطقه را با کندی انجام دهند. اما، نهایتا هر چقدر خروجشان از منطقه بیشتر طول بکشد باید از تک تک این پایگاه هایشان مفتضحانه تر از افغاستان و ویتنام فرار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 2
    آمریکا بره جنگ میشه مثلن سر جزایر ۳ گانه با ۶ کشور عربی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس