دعوت فدراسیون دبیر را هیچ‌وقت نمی‌پذیرم

قهرمان اسبق کشتی جهان با بیان اینکه رییس فدراسیون کشتی یار گیری خاص خود را دارد گفت: من خارج از تفکر وی هستم و کاری هم با این فدراسیون ندارم.

به گزارش مشرق، ابراهیم جوادی دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان در گفت وگویی اظهار داشت: علیرضا دبیر در چند سال گذشته فدراسیون را با تفکر خاص خود اداره کرده و امثال من جایی در این فدراسیون نداریم زیرا با مدیریت گذشته کار کردیم. البته من نیز کاری با وی و حلقه مدیریتش ندارم و اتفاقات کشتی و عملکرد فدراسیون را نیز دنبال نمی‌کنم. ضرورتی ندارد که من بخواهم عملکرد دبیر و فدراسیون تحت هدایت وی را دنبال کنم.

دارنده مدال برنز المپیک ۱۹۷۲ مونیخ در پاسخ به پرسشی با این عنوان که اگر فدراسیون برای مراسم تجلیل شما را دعوت کند احتمال حضور شما چقدر است؟ گفت: دبیر هیچ وقت این کار را نخواهد کرد چون من در تیم او نیستم. اگر هم دعوت‌نامه هم باشد من نمی‌روم زیرا هر کسی یک نظر دارد و نظر دبیر نیز اینگونه است که با ما نمی تواند کار کند.

وی تاکید کرد: البته هر مدیری حق دارد تیم خود را انتخاب کند و دبیر به عنوان رییس فدراسیون نیز این حق را برای خود قائل است.

جوادی که ۲ مدال طلای بازی های آسیایی سالهای (بانکوک ۱۹۷۰ و تهران ۱۹۷۴) را در کارنامه دارد: از هیچ مسوولی گلایه ندارم و سرم به کار خودم است. من تحولات کشتی را دنبال نخواهم کرد و کاری هم به کار تیم مدیریتی فدراسیون ندارم. امیدوارم موفق باشند. البته تنها کشتی نیست بلکه از مسوولان ورزش ایران نیز کسی احوالی از من نمی گیرد.

وی در پایان این را هم افزود: یک ماه است که زانویم را جراحی کردم اما کدام مسوولا سراغی از من گرفته است. گلایه ای از این کار ندارم زیرا می‌دانم آنان کاری برایم انجام نخواهند داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    این بابا ضد بچه مذهبی هاست. چرا خبرش را کار می کنید!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس