چمران: تیم ارزیابی پایداری ساختمان‌های بلندمرتبه در تهران تشکیل شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تیمی در سازمان مدیریت بحران شهرداری برای ارزیابی پایداری ایمنی ساختمان‌ها و ساختمان‌های بلندمرتبه تشکیل شد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران روز سه‌شنبه پیش از یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه آتش نشانی ساختمان های ناایمن شهر را بررسی کرده است، گفت: در این خصوص که کدام ساختمان ها از لحاظ پایداری ناایمن هستند، در سازمان مدیریت بحران هفته گذشته تیمی تشکیل شد که ساختمان‌های بلندمرتبه را از لحاظ پایداری بررسی کند.

وی افزود: آتش نشانی صلاحیت دارد اعلام کند که کدام ساختمان از لحاظ آتش نشانی ایمن هست یا خیر؛ علاوه بر این از لحاظ ایمنی و زیست محیطی نیز باید بررسی شود.

چمران همچنین با اشاره به برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران گفت: طرح قرار بود در جلسه امروز مطرح شود، اما آماده نشد و یکشنبه هفته آینده مورد بررسی خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مساله محور بودن برنامه توسعه، آلودگی هوا، حمل و نقل، بافت فرسوده، مسائل فرهنگی و اجتماعی، مسائل مدیریت و هوشمندسازی با برنامه ریزی، تخصیص بودجه و اعلام تاریخ مشخص بررسی شد و قرار بر این شده که از برنامه های ایده آل بپرهیزیم و برنامه های عملیاتی را در دستور کار قرار دهیم.

چمران یادآور شد: در بخش حمل و نقل باید ببینیم وزارت کشور به صورت واقع بینانه چه تعداد اتوبوس و واگن اضافه خواهد کرد و ما نیز چه تعداد تاکسی و ون اضافه می کنیم.

همچنین رییس شورای شهر تهران در آغاز برنامه یاد امیرکبیر را گرامیداشت و گفت: از سرنوشت امیرکبیر می توان درک کرد که می شود در مدت کوتاه کارهای خوب انجام داد به شرطی که با توانمندی توام باشد.

وی افزود: امیدوارم همه دولتمردان و مسئولان ما صداقت، صراحت و دشمن شناسی را از امیرکبیر بیاموزند.

وی با اشاره به تعمیرات مدرسه دارالفنون نیز اظهار داشت: این مدرسه از یادگاری های اوست و امیدواریم تعمیرات آن به زودی پایان یابد.

چمران با بیان اینکه سخنگوی دولت آمریکا گفته است که روی اتفاقات داخلی ایران و ارتباط آن با روسیه متمرکز شده ایم، گفت: دشمن یه این موضوعات دل بسته و گمان می کنند از این طریق پیروز شود و برجام را کنار گذاشته است.

وی با اشاره به ارزشی که زمامداران این کشور برای مردم دنیا قایل هستند نیز گفت: انسان ها را به اندازه وصله روی جیبشان می دانند.

وی با اشاره به معنویات رهبر انقلاب در جمع مردم قم ادامه داد: همه اینها می‌خواهند داشته های ما را بزنند؛ داشته های ما امنیت بوده است که می‌خواستند امنیت ثابت و پایدار را از ما بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    2 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس