وزارت اطلاعات: چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد شناسایی و بازداشت شدند

وزارت اطلاعات از شناسایی و بازداشت چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عجله الله فرج الشریف) خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و بازداشت چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

پیرو اطلاعیه‌ی اول دی ماه این وزارت‌خانه در خصوص ضربه به چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی - تروریستی موساد، به استحضار ملّت بزرگ ایران می‌رساند که با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، تعداد تیم‌های شناسایی شده به ۶ تیم افزایش یافت. در این شبکه تروریستی همچنین ۲۳ نفر از عناصر عملیاتی و پشتیبانی در استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان‌غربی و گلستان، شناسایی و تاکنون ۱۳ نفر که در داخل کشور حضور داشتند، دستگیر و تجهیزات مختلف عملیاتی آن‌ها نیز کشف و ضبط گردید.

سر پل این شبکه با نام مستعار "سیروس" در یکی از کشورهای اروپایی اقامت داشته و از طریق شبکه‌های اجتماعی "اینستگرام" و "واتس‌آپ" اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیّه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌نمود.

طبق آخرین یافته‌ها، سازمان جاسوسی - تروریستی موساد با هدف بهره‌گیری از فضای اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور، در صدد ترور یک مقام نظامی و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهرهای بزرگ کشور و نیز انتقال مواد منفجره در مقیاس بالا از مرزهای دریایی جنوب کشور بود که بحمدالله کلیه عناصر عملیاتی و پشتیبانی، پیش از هر اقدامی شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند.
بدین ترتیب این دومین شکست بزرگ اطلاعاتی و عملیاتی رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در کمتر از ۶ ماه گذشته بود که همچون همیشه با پاسخ قاطع دلاور مردان فداکار و همیشه بیدار حافظ امنیت جمهوری اسلامی ایران مواجه شده و خواهد شد.

روابط عمومی وزارت اطلاعات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مهدی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    11 0
    خدا قوت
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    10 1
    آلمان و امارات ...ایرانسل واسنپ ..جاسوسی
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      1 0
      منبع اینکه ایرانسل و اسنپ جاسوسن؟
    • علی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      7 1
      دم بچه های اطلاعات گرم. متاسفانه ما هنوز داریم جواب سهل انگاری و ساده اندیشی مسئولین سابق و برجام و برجامیان!! رو می دیم که اطلاعات کشور رو دو دسته تقدیم بیگانه ها کردند
    • ایران قوی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      5 0
      گلوگاهای مرزی رو رصد کنید و همچنین دنیای مجازی
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    5 1
    بعد از جنگ مشخص شد چند نفر از یهودیان ایرانی برای موساد جاسوسی میکردند و اطلاعات انها از طریق سازمان سیا در اختیار صدام قرار میگرفت . این افراد دستگیر شدند ولی با توجه به اینکه موجب به شهادت رسیدن صدها رزمنده ایرانی شده بودند با فشار های امریکا و اروپا اعدام نشدند . امروز همین افراد از کشور خارج شدند و در موساد بکارگیری شدند . ما امروز ضربه دولت های اصلاح طلب را میخوریم
  • نیما IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    7 1
    برای سلامتی و موفقیتشون صلوات
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      4 0
      سلام‌. الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.الهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 7
    چقدر شما دستگیر میکنید وای
    • DE ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      0 0
      چقدر شما کم دستگیر و اعدام میکنید!
  • سربدار IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    دست تان درد نکند خیر از جوانیتان ببینید درود بر سربازان گمنام امام زمان عج از لطف و مرحمت شما تشکر می کنیم که اینقدر برای امنیت کشور وقت میگذارید بصورت شبانه روزی یک وقتی هم بگذارید برای کله گنده های نفوذی داخل که اینقدر برای به قول ما مستضعفین و به قول آنها کم برخوردار گربه نرقصانند خیر دنیا و آخرت ببینید خداوند نگهدارتان باد
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    شما که انقدر جاسوس می گیرید جواسیس فرهنگی تو آپارات و ... چطور کنار گوش شما آروم دارن کار می کنن؟ همین امروز بنده دیدم بنر زده تو آپارات سریال اونم با تک تصویر فرخ نژادی که تا به رهبری توهین کردن چطور الان سریالش در فیلمو در صدر داره تبلیغ می شه و پخش می شه؟ این دهن کجی به کشور و مردم نیست؟ از یک فراری بی شرف اینجوری حمایت معنوی بشه خوب اگه اینه یوتوب رو باز کنید الان مشکلش از آپارت کمتره بخدا.
  • US ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    اینها کی قارچ کونه در کشور در سکوت رشد و به مرحله عملیات رسیدند!!!
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    الحمدلله الحمدلله الحمدلله خداقوت سربازان گمنام حضرت حجت علیه‌السلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس