دستگیری عاملان انتشار لایوهای غیر اخلاقی در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران از شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به انتشار لایوهای غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بودند، خبر داد.

به گزازش مشرق، سرهنگ ارسلان خادمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی در پی رصد فضای مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام افردی را که اقدام به پخش زنده با موضوعات مجرمانه غیر اخلاقی می کردند را شناسایی وبا هماهنگی مقام قضایی، یک مرد ودو زن را دستگیر وبه یگان انتظامی انتقال دادند.

وی افزود: با توجه به مستندات به دست آمده و اظهارات متهمان، مشخص شد این افراد جهت کسب درآمد اقدام به انتشار فیلم هایی به صورت نامتعارف در اینستاگرام نموده که پرونده ای دراین زمینه تشکیل ومتهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: هرفردی، به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی، محتویات مستهجن را منتشر، توزیع یا معامله کند یا به قصد تجارت یا فساد، تولید یا ذخیره یا نگهداری کند، مجرم خواهد بود و برابر قانون با آنان برخورد جدی خواهد شد.

خادمیان عنوان کرد: مردم و کاربران فضای مجازی ضمن رعایت قوانین و مقررات جاری و هنجارهای کشور در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice. بخش فوریت سایبری به این پلیس گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 43 ساله IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    همه این آتیش ها از گور حسن کلیدساز بلند می شود اعدامش کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس